834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Leste en teori om at det var noe med en teleportør som fikk de ut. Grunnen til at desmond kom ut naken kunne isåfall vær at teleportøren fraktet kun organisk materiale, og at klærne hans var lagd av noe annet som ikke fraktes... Beste forklaringen jeg har hørt for dette. 7141565[/snapback] Den teorien var så god at jeg setter spoiler rundt den. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Leste en teori om at det var noe med en teleportør som fikk de ut. Grunnen til at desmond kom ut naken kunne isåfall vær at teleportøren fraktet kun organisk materiale, og at klærne hans var lagd av noe annet som ikke fraktes... Beste forklaringen jeg har hørt for dette. 7141565[/snapback] Den teorien var så god at jeg setter spoiler rundt den. 7147349[/snapback] Det er jo et lite hull i den teorien da. Hvorfor hadde Locke og Mr. Eko de samme klærne på seg da dem kom ut i fra "luka"?. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvorfor hadde Locke og Mr. Eko de samme klærne på seg da dem kom ut i fra "luka"?. 7147403[/snapback] Hva om dette dekker hullet? Det gikk ikke ned i det lille rommet under gulvet og vrei ikke om nøkkelen. De kan ha kommet seg ut før implosjonen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er jo et lite hull i den teorien da. Hvorfor hadde Locke og Mr. Eko de samme klærne på seg da dem kom ut i fra "luka"?. 7147403[/snapback] Klærne deres var muligens laget av et annet stoff, som kunne teleportøren kunne "frakte". Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Det er jo et lite hull i den teorien da. Jeg vil ha et rosa helikopter 7147403[/snapback] Klærne deres var muligens laget av et annet stoff, som kunne teleportøren kunne "frakte". 7147451[/snapback] Dummaste jeg har hørt. "Øhhh, nei du sorry, vi klarer ikke å få den til å teleportere bomull, kun kashmirklær! Men mennesker klarer vi fint å transportere!" Holder mer på neitakks teori da Endret 25. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Dummaste jeg har hørt. "Øhhh, nei du sorry, vi klarer ikke å få den til å teleportere bomull, kun kashmirklær! Men mennesker klarer vi fint å transportere!" Holder mer på neitakks teori da 7147596[/snapback] Haha, ja, du har rett der. Ble nok litt for idiotisk. ^^ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Dummaste jeg har hørt. "Øhhh, nei du sorry, vi klarer ikke å få den til å teleportere bomull, kun kashmirklær! Men mennesker klarer vi fint å transportere!" Holder mer på neitakks teori da 7147596[/snapback] Haha, ja, du har rett der. Ble nok litt for idiotisk. ^^ 7147783[/snapback] Angående en annen promo: Hva tror dere det er Sawyer ser når Ben tar han med opp på fjellet? Hadde vært en morsom twist om han ser rett inn på en storby inne på fastland! :!: Endret 25. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje han får se den relativt moderne byen som the others bor i. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Damn ass, ikke lenge før episoden blir sendt på abc nå Går på abc fra 0100-0200 i natt får dere som får inn ABC på parabolen deres. Blir ekstremt spennede å se hva skjer i episoden og håper vi får se Locke gå etter the others. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er jo et lite hull i den teorien da. Hvorfor hadde Locke og Mr. Eko de samme klærne på seg da dem kom ut i fra "luka"?. 7147403[/snapback] Klærne deres var muligens laget av et annet stoff, som kunne teleportøren kunne "frakte". 7147451[/snapback] Her har vi sett på lostpedia tenker jeg Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Damn ass, ikke lenge før episoden blir sendt på abc nå Går på abc fra 0100-0200 i natt får dere som får inn ABC på parabolen deres. Blir ekstremt spennede å se hva skjer i episoden og håper vi får se Locke gå etter the others. 7152016[/snapback] Signalene går litt tregt over atlanteren, så de er her vel først i 4:30, 5:00 tiden vil jeg tro. Men gud hvor jeg gleder meg, håper bare ikke de har en eller annen kjedelig følelsesmessig episode med laange kjedelige flashbacks. Vil se action! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette var en skuffende LOST episode ass. Hvor var Locke liksom? å hva er greia med å få folk til å tro at de har en peacemaker i hjertet som vil få hjertet til å eksplodere med en pulse på over 140? For og få de til å tvile? Nei jeg regner med at Neste LOST episode blir bedre og at vi får se mer av Eko og Locke. En ting jeg ikke fatta var om de var på en annen øy, siden Benjamin Linus sa: That is you're Island over there. Har de liksom blitt teleportert bort dit da? Da måtte det i såfall ha skjedd etter at de ble skutt med bedøvelses piler, men da skjønner jeg ikke hvordan Sayid hadde klart å finne fram til brygga. Btw var det en lyn avleder Desmond hadde bygd? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 En ting jeg ikke fatta var om de var på en annen øy, siden Benjamin Linus sa: That is you're Island over there. Har de liksom blitt teleportert bort dit da? Da måtte det i såfall ha skjedd etter at de ble skutt med bedøvelses piler, men da skjønner jeg ikke hvordan Sayid hadde klart å finne fram til brygga. Btw var det en lyn avleder Desmond hadde bygd? 7155139[/snapback] Vi vet at alle fra flykrasjet er på øy #1 (for å kalle den det). Brygga må være på øy #1, siden Jack og gjengen klarte å gå dit til fots. Hurley gikk tilbake, dvs at Jack, Sawyer og Kate må ha blitt frakta med båt til øy #2 (eller på en annen måte). Hvilken båt dette er, vites ikke. Michael og Walt tok i hvert fall den ene båten og satte kurs for sivilisasjonen. Sayid har jo seilt rundt øya med båt, så det er rart at han ikke har sett øy #2. Den andre øya er uansett en liten øy... Hmm.. og hva er poenget med å vinne tilitten til en svindler? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 En helt grei episode. Flashbacksene var ikke av de mest interessante. Og det noe var kanskje litt forutsigbart. Nå vet vi hvertfall at noen av The Others er i familie. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 En ting jeg ikke fatta var om de var på en annen øy, siden Benjamin Linus sa: That is you're Island over there. Har de liksom blitt teleportert bort dit da? Da måtte det i såfall ha skjedd etter at de ble skutt med bedøvelses piler, men da skjønner jeg ikke hvordan Sayid hadde klart å finne fram til brygga. Btw var det en lyn avleder Desmond hadde bygd? 7155139[/snapback] Vi vet at alle fra flykrasjet er på øy #1 (for å kalle den det). Brygga må være på øy #1, siden Jack og gjengen klarte å gå dit til fots. Hurley gikk tilbake, dvs at Jack, Sawyer og Kate må ha blitt frakta med båt til øy #2 (eller på en annen måte). Hvilken båt dette er, vites ikke. Michael og Walt tok i hvert fall den ene båten og satte kurs for sivilisasjonen. Sayid har jo seilt rundt øya med båt, så det er rart at han ikke har sett øy #2. Den andre øya er uansett en liten øy... Hmm.. og hva er poenget med å vinne tilitten til en svindler? 7156211[/snapback] Det stussa jeg også over, tror det er en måte de bruker for og få Sawyer til å stole på de og kanskje de deretter skal bruke han til noe seinere som å hente noen eller noe fra noen. Er vi helt sikre på at Sayid har seila rundt hele øya? I såfall har dem det kan det jo være en teori at det der når Luka imploderte og hele himlen blei lys ellerno så brøt et eventuelt usynlighets skjold som hindra Sayid og de andre i å se øya. Det kunne vært en forklaring på at det ikke var så jævli mye bølger når Sawyer,Michael,Jin og Walt ikke klarte å komme seg vekk fra øya med raftet de bygde i Sesong 1 Btw er det noen som har link til promo for episode 5? Regner med at neste episode blir MYE bedre en denna episoden og grunnen til det er pga det jeg har lest i spoilere på nettet. Derfor jeg spør om link så for skuffende seere leggger jeg ut en aldri så liten spoiler for neste episode som en trøst Next week, a major character (as in a series regular) whose name is not Sawyer will join Boone, Shannon, Ana Lucia and Libby in the big island in the sky. And you're not going to believe who it is. Hvem tror dere det er som dør? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Grei episode dette, ikke av de beste, men heller ikke av de dårligste. Sawyer er jo en kul karakter, så spennende at det var mye som handla om han. Skjønte med en gang at de greiene med pacemakeren var bare lureri. Og det virka jo, Sawyer roa seg ned. Forventningene til hva Ben skulle vise Sawyer på toppen der, var jo naturlig nok store etter å ha sett promoen, og der må jeg si jeg ble litt skuffa. Hadde håpa det skulle være noe mer og sjokkerende noe. Men jeg lo godt når de kom med Jack der da, og Kate og Sawyer ropte om kapp; "Jack! Doc! Jack! Doc!" :!: Promo for neste episode: Ep 5 - "The Cost of Living" Endret 26. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Synes det var en bra episode jeg. Synes Sawyer er en sinnsykt fet karakter altså.. Sier mye morsomt.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Som svar på 666=TRIPPLE-SEX sin spoiler: Tatt i betraktning at neste episode er Eko-centric, og sett utifra hva som skjer i promoen, så vil jeg tro det er Eko som dør. Men syns det er litt for forutsigbart hvis det er han, at han i likhet med Shannon dør i centric-episoden sin. De neste to episodene vil hvertfall bygge seg opp til å bli veldig bra, siden det blir en lang vinterpause etter dem. Vi har jo blitt lovet en real cliffhanger i episode 6, som da er siste før LOST tar pause fram til 7. februar. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Promos gir forventninger og håp. Derfor ser jeg ikke på dem. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Som svar på 666=TRIPPLE-SEX sin spoiler: Tatt i betraktning at neste episode er Eko-centric, og sett utifra hva som skjer i promoen, så vil jeg tro det er Eko som dør. Men syns det er litt for forutsigbart hvis det er han, at han i likhet med Shannon dør i centric-episoden sin. 7156878[/snapback] Vi ser jo også noe i promoen med Eko.. Høres ut fra srønnet hans at han blir stukket med kniv elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå