.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Siden de lot Michael og Walt slippe så lett, så tror jeg ikke det var dem de ville ha i utgangspunktet i det hele tatt. 7138588[/snapback] Tror det er noe i det. Min mening er at de er ute etter Jack. Hvorfor ellers skulle de da ha Jack,Kate og Sawyer på brygga for å se Walt og Michael få dra? Hadde jeg tatt noen til fange ville jeg jo gitt dem minst mulig info, ikke proppe hodet deres med det. Manipulasjon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så Desmond er synsk. Eller vært i fremtiden. "The Others" ser ut til å ha et arkiv om folkene, de hadde en hel mappe om Jack. Skulle ikke forundre meg om Jack må hjelpe damen som ble skutt, om hun overlever. Walt var jo også synsk, virket det som. Spørsmålet er jo hva som skjedde med Eko, Locke og Desmond. Hvordan maktet de å komme ut av en hule som imploderte? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tror ikke det er lenge før the others trenger Jacks medisinske hjelp nei. Når de kommer tilbake med hun som ble skutt av Sun, så blir nok Jacks oppgave å redde livet hennes. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er smart, hvis han må hjelpe til kommer han nok til å kreve noen svar først. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er smart, hvis han må hjelpe til kommer han nok til å kreve noen svar først. 7139165[/snapback] Om så er så må han hive alle de etiske og moralske reglene en lege er knyttet til på hylla Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er fattig, håper han får tak i en 9mm og skyter seg i huet snart fordi jeg er lei av å se det stygge trynet hans. Hvordan Locke, Eko og Desmond kom seg ut av en bunker som imploderte driter jeg i så lenge de er tilbake. Er dem jeg vil se ikke emo Jack. Så vidt jeg husker så har ikke engang jack klart å drepe noen i Lost ennå heller, bare frekk i kjeften som alltid. Jack talks the talk but he don't walk the walk. Locke er favoritten min igjen ja, blir spennans og se hvordan han kommer til å jakte på the others, det faktum at han er istand til å snakke med øya beviser også hvor ufattlig stor viljestyrke karakteren har. Locke er smartere en the others og LOST er tilbake til sesong 1 sitt spennings nivå. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er fattig, håper han får tak i en 9mm og skyter seg i huet snart fordi jeg er lei av å se det stygge trynet hans. Hvordan Locke, Eko og Desmond kom seg ut av en bunker som imploderte driter jeg i så lenge de er tilbake. Er dem jeg vil se ikke emo Jack. Så vidt jeg husker så har ikke engang jack klart å drepe noen i Lost ennå heller, bare frekk i kjeften som alltid. Jack talks the talk but he don't walk the walk. Locke er favoritten min igjen ja, blir spennans og se hvordan han kommer til å jakte på the others, det faktum at han er istand til å snakke med øya beviser også hvor ufattlig stor viljestyrke karakteren har. Locke er smartere en the others og LOST er tilbake til sesong 1 sitt spennings nivå. 7139580[/snapback] Det du leter etter er en actionserie, som 24 med Keifer Sutherland. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er fattig, håper han får tak i en 9mm og skyter seg i huet snart fordi jeg er lei av å se det stygge trynet hans. 7139580[/snapback] Det er ofte vanlig å misunne dyktige skuespillere Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er jo en genial rolle som spilles knallgodt etter min mening... Har store forventinger til episode 4 som skal omhandle Sawyer, er spent på om det er noe nytt vi får vite om hans fortid og om han gjør et nytt forsøk på å rømme... Gleder meg også til å se hva de andre overlevende meg Locke i spissen kommer til å gjøre for å befri de 3 andre... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jack er fattig, håper han får tak i en 9mm og skyter seg i huet snart fordi jeg er lei av å se det stygge trynet hans. Hvordan Locke, Eko og Desmond kom seg ut av en bunker som imploderte driter jeg i så lenge de er tilbake. Er dem jeg vil se ikke emo Jack. Så vidt jeg husker så har ikke engang jack klart å drepe noen i Lost ennå heller, bare frekk i kjeften som alltid. Jack talks the talk but he don't walk the walk. Locke er favoritten min igjen ja, blir spennans og se hvordan han kommer til å jakte på the others, det faktum at han er istand til å snakke med øya beviser også hvor ufattlig stor viljestyrke karakteren har. Locke er smartere en the others og LOST er tilbake til sesong 1 sitt spennings nivå. 7139580[/snapback] Det du leter etter er en actionserie, som 24 med Keifer Sutherland. 7139607[/snapback] *Off Topic* Har ikke sett 24 men har vurdert å begynne å se det i lange tider. Er det virklig så bra at det er verdt å se? * Off Topic Slutt* Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 *Off Topic*Har ikke sett 24 men har vurdert å begynne å se det i lange tider. Er det virklig så bra at det er verdt å se? * Off Topic Slutt* 7140522[/snapback] Joa, 24 er etter min mening den beste actionserien på lenge, sesong 5 var helt konge. On topic. Gleger meg sykt til torsdag nå.. Håper vi får se mye av leiren til the others. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Selv om Jack kan være en irriterende karakter i serien, så syns jeg han blir spilt veldig bra. Matthew Fox gjør en veldig bra jobb. Det må han jo ha gjort, når han har klart å få så mange til å irritere seg over karakteren. Da er han jo troverdig. Noe sier meg dessuten at Jack vil forandre seg mye i løpet av denne sesongen. Etterhvert som han får et annet syn på ting, fra "the others" sin side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Skulle ikke forundre meg om Jack må hjelpe damen som ble skutt, om hun overlever. Spørsmålet er jo hva som skjedde med Eko, Locke og Desmond. Hvordan maktet de å komme ut av en hule som imploderte? 7139071[/snapback] Spoileren inneholder info fra en promo for ep. 4 Mener jeg så i promo at Benjamin sa til Jack at han skulle hjelpe en av dem som var i livsfare eller noe.. så det kan nok stemme det. Leste en teori om at det var noe med en teleportør som fikk de ut. Grunnen til at desmond kom ut naken kunne isåfall vær at teleportøren fraktet kun organisk materiale, og at klærne hans var lagd av noe annet som ikke fraktes... Beste forklaringen jeg har hørt for dette. Endret 25. oktober 2006 av Slettet+432 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så vidt jeg husker så har ikke engang jack klart å drepe noen i Lost ennå heller, bare frekk i kjeften som alltid 7139580[/snapback] For det første er det ikke pent å drepe. Jack har aldri hatt en god grunn til å drepe noen. For det andre, Jack drepte vel Marshallen som var med Kate. Mener jeg så i promo at Benjamin sa til Jack at han skulle hjelpe en av dem som var i livsfare eller noe.. så det kan nok stemme det. 7141565[/snapback] Vær så snill å si hva spoileren omhandler, irriterende å åpne den når man ikke aner hva det er som står i den.Synes det kunne vært påkrevd i reglene og fortelle hva spoileren inneholder, altså om det er anngående promo etc. Noen her er flinke til å gjøre dette, og dette fungerer meget bra. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) I dag leste jeg en norsklekse i boka "Tekst og Tanke". Temaet var veldig kjedelig, forøvrig klassisisme, men uansett, det som fikk meg til å tenke var at navnet John Locke plutselig sto der. Han skal visst ha vært en filosof som grunnla empirismen, en teori om at erfaringer er grunnlaget for alle teorier. Han var meget dyktig og revolusjonerende innenfor sitt fagområde. Så det jeg lurer på er om det er noen sammenheng med karakteren John Locke og filosofen John Locke? Er dette navnevalget tilfeldig? For de som er mer interessert kan de lese i Tekst og Tanke VK1 på side 100 eller her. Endret 24. oktober 2006 av rareben Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Mener jeg så i promo at Benjamin sa til Jack at han skulle hjelpe en av dem som var i livsfare eller noe.. så det kan nok stemme det. 7141565[/snapback] Vær så snill å si hva spoileren omhandler, irriterende å åpne den når man ikke aner hva det er som står i den.Synes det kunne vært påkrevd i reglene og fortelle hva spoileren inneholder, altså om det er anngående promo etc. Noen her er flinke til å gjøre dette, og dette fungerer meget bra. 7141952[/snapback] Spoileren handler om noe som kanskje har blitt sett i en promo. Endret 24. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mener jeg så i promo at Benjamin sa til Jack at han skulle hjelpe en av dem som var i livsfare eller noe.. så det kan nok stemme det. 7141565[/snapback] Vær så snill å si hva spoileren omhandler, irriterende å åpne den når man ikke aner hva det er som står i den.Synes det kunne vært påkrevd i reglene og fortelle hva spoileren inneholder, altså om det er anngående promo etc. Noen her er flinke til å gjøre dette, og dette fungerer meget bra. 7141952[/snapback] Spoileren handler om noe som kanskje har blitt sett i en promo. 7142208[/snapback] Jepp, fant det ut da jeg skulle quote denne spoileren. Vanskelig det, uten å lese det som står der Heldigvis ikke noe som sa meg noe spesielt, men for framtiden: Opplys hva spoilere inneholder! Uten å fortelle essensen av spoileren Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så det jeg lurer på er om det er noen sammenheng med karakteren John Locke og filosofen John Locke? Er dette navnevalget tilfeldig? 7141970[/snapback] Det er nevnt før (sorry ), og det er nok ikke tilfeldig. Lost inneholder mange hint til ting innen literatur og lignende fra virkeligheten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så det jeg lurer på er om det er noen sammenheng med karakteren John Locke og filosofen John Locke? Er dette navnevalget tilfeldig? 7141970[/snapback] Det er nevnt før (sorry ), og det er nok ikke tilfeldig. Lost inneholder mange hint til ting innen literatur og lignende fra virkeligheten. 7142322[/snapback] Faren til Lost (Anthony Cooper) var også filosof. Wikipedia Dette er også morsomt: Fra Wikipedia, John Locke he met Anthony Ashley Cooper, 1st Earl of Shaftesbury, who had come to Oxford seeking treatment for a liver infection. Cooper was impressed with Locke and persuaded him to become part of his retinue. Locke's medical knowledge was soon put to the test, since Shaftesbury's liver infection became life-threatening. Locke coordinated the advice of several physicians and was probably instrumental in persuading Shaftesbury to undergo an operation (then life-threatening itself) to remove the cyst. Shaftesbury survived and prospered, crediting Locke with saving his life. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Episode 3x04: Every Man For Himself [x] USA-promo [x] Canada-promo [x] Promo 3 [x] Promo 4 (både Lost og The Nine) [x] Sentrert rundt Sawyer. 10/19 - Sawyer will flash back, and we’ll learn something about his role in this world. Sawyer is going to have a very bad day (as you saw from the promo), and Kate will be mostly clueless as to why. Jack will start to play Julia. (No, there is not a “with” missing there.) Niki will talk to Desmond. (If it doesn't get cut out.) Henry will have a bizarre reveal to Sawyer that, if true, will change what we know about Lost island. Source: Kristin on E!Online 10/09 - Guest starring are Kiele Sanchez as Nikki, Rodrigo Santoro as Paulo, M.C. Gainey as Mr. Friendly, Michael Bowen as Pickett, Ian Gomez as Munson, Bill Duke as Warden Harris, Ariston Green as Jason, Dustin Geiger as Matthew, Kim Dickens as Cassidy, Dorian Burns as prison guard and Peter Ruocco as Agent Freedman. Source: ABC Synopsis Sawyer discovers how far his captors will go to thwart his and Kate's escape plans; Jack must scrub up to save an Other's life; Desmond's behavior perplexes the survivors when he starts constructing an unknown device Source: WCHTV Its is Sawyer-centric with flashbacks to his time in prison. It features Warden Harris, a nasty man with a hate on for Sawyer. 304 also has 'Munson', a mild-mannered gov't bureaucrat in his 30's who shows his dark side when he finds out he has been betrayed by his wife. No, I do not who his wife is or who he is connectd to. [ STUCKEY CHAVEZ ] Latino, 30s, a big, lumbering guy who is Sawyer's best friend and boxing partner in prison. He's not muscular but fat. He's kinda slow, both physically and mentally, with no finesse. But he knows things. He's got his ear to the ground on prison gossip and info...CO-STAR: Source: Secretagentman 09/07 - Amongst Sawyer's flashbacks, we will see his best friend in prison, Stuckey Chavez. The latter is not the sharpest knife in the drawer but he is always appraised of prison gossip. Source: SpoilerFix.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå