834HF42F242 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Har en genial teori:The Others faker døden sin i TRL, akkurat slik de gjorde med faren til jack, faren til jack er other :O 7133464[/snapback] Den teorien kjøper jeg fullt ut! Endret 23. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg begynner å gå litt i surr i Lost egentlig. Er det noen som kan lage en liste over ting vi lurer på i serien og ønsker skal bli oppklart? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Om isbjørnen er animert eller ikke, ser jeg ikke som så vesentlig. JEg føler at det er med hensikt at bjørnen ser ut som den gjør. Litt som om det er røyken som former bjørnen. 7132725[/snapback] Meget god teori! I en podcast som ble lagt ut på nett i forbindelse med sesongavslutningen for sesong 2 så prata forfatterne om at vi har sett røyken/monsteret tidligere uten å vite at det var det vi så på. Kanskje det er isbjørnen, at røyken kan ta form som andre ting. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg begynner å gå litt i surr i Lost egentlig. Er det noen som kan lage en liste over ting vi lurer på i serien og ønsker skal bli oppklart? 7133636[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541308&hl= Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den tråden er jo ikkje oppdatert med de som har skjedd i sesong 3. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gå på lostpedia.org. der er det masse! Syns forresten vi skal finne nytt navn til "the others".. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja "the others" begynner å bli et litt feil navn på dem nå. Men hva ellers skal vi kalle dem da? B-gjengen? (Ben-gjengen) :!: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja "the others" begynner å bli et litt feil navn på dem nå. Men hva ellers skal vi kalle dem da? B-gjengen? (Ben-gjengen) :!: 7135344[/snapback] Haha! Stemmer for den jeg :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 B-gjengen it is! <3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 For de som har sett behind the scenes-klipp som ligger på DVD'en til sesong 1, så forteller de at isbjørnen var en utfordring å lage, fordi JJ Abrams nektet å bruke dataanimasjon. Det kunne lett gjøres å lage en datanaimert isbjørn, men det ville han altså ikke bruke. Derfor måtte de ty til andre metoder, blant annet bruk av en utstoppet isbjørn og greier. 7132238[/snapback] De endte vel til sist opp med å lage en dataanimert bjørn der den springer. Vil tro at i 3x03 brukes det også en dataanimert bjørn. Om isbjørnen er animert eller ikke, ser jeg ikke som så vesentlig. JEg føler at det er med hensikt at bjørnen ser ut som den gjør. Litt som om det er røyken som former bjørnen. 7132725[/snapback] Meget god teori! I en podcast som ble lagt ut på nett i forbindelse med sesongavslutningen for sesong 2 så prata forfatterne om at vi har sett røyken/monsteret tidligere uten å vite at det var det vi så på. Kanskje det er isbjørnen, at røyken kan ta form som andre ting. 7133737[/snapback] Dette kan ikke være snakk om denne røykskyen man ser i flymotoren? Er blitt nevnt tidligere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Røyken/skyggen har vi møtt på mange ganger gjennom sesongen. Det vi så i flymotoren var noe annet, muligens noe som produsentene glemte å fjerne etter at de var ferdige med animasjonseffektene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Røyken/skyggen har vi møtt på mange ganger gjennom sesongen.Det vi så i flymotoren var noe annet, muligens noe som produsentene glemte å fjerne etter at de var ferdige med animasjonseffektene. 7136716[/snapback] Locke møter på monsteret (da ser vi ikke noe til røyken). Ecko møter på røyken, man ser den også tidligere i samme episode. Mer kommer jeg ikke på, om ikke den skyen fra motoren er Monsteret. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Ligner ikke monsteret litt på en bjørn her i grunn? Og her trakk røyken Locke ned i et hull, på samme måte som isbjørnen trakk Ecko inn i en hule. Endret 23. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ligner ikke monsteret litt på en bjørn her i grunn? Og her trakk røyken Locke ned i et hull, på samme måte som isbjørnen trakk Ecko inn i en hule. 7137200[/snapback] Det første bildet gav assiasjoner (korrekt?) til bjørnen i det blå huset. Første jeg tenkte. Har aldri sett den røyken på det andre bildet faktisk. BTW, inneholder lostpedia mange spoilere? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, egentlig ikke. Du blir advart før du risikerer å lese en eventuell spoiler. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bare noe som slo meg. Hvis båten til Desmond var så viktig for the others, hvorfor lot de da bare Michael og Walt bare få en båt? Begynner å lure på om Michael og Walt kom seg hjem, eller om det Ben sa om at de alltid holdt det de lovet bare var løgn for å manipulere Jack. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De måtte ha båten deres! Michael og Walt skulle dra hjem og visste allerede hvor B-Gjengen var. Men de visste ikke om seilbåten og det var fare for at De overlevende fant b-gjengen, derfor ville de ta båten før de fant dem! Det er sånn jeg ser det da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tror det var så viktig for Desmond å få den seilbåten mest fordi han vil hindre at noen andre kan bruke den til å komme seg vekk fra øya uten hans tillatelse. Har han såpass mye kontakt med omverdenen som han påstår, så er det nok ikke noe problem for han å få tak i en båt eller to til. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan vet vi at de har kontakt med omverdnen? Videoen Ben viste Jack kunne jo vært noe Dharma folka har sluppet fra fly. Selv tviler jeg på at de har kontakt med omverdnen, men også er et Dharma forsknings-prosjekt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jepp, det er sant, vi vet jo ingenting. Kan godt være de er like strandet på øya som Jack&Co er. Spørsmålet er jo også hvorfor de lot Walt bare dra. Hadde de gjort ferdig testene av han og funnet ut alt de trengte (at han ikke var spesiell likevel?), eller var alle de greiene bare et agn for å få tak i Michael, for så å få tak i Jack, Kate og Sawyer? Siden de lot Michael og Walt slippe så lett, så tror jeg ikke det var dem de ville ha i utgangspunktet i det hele tatt. Dersom de faktisk slapp unna da. Eller kanskje de ikke kom noen vei med båten. Egentlig tviler jeg på at vi noen gang får se mer av dem, men kunne gjerne tenkt meg å vite hva som skjedde da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå