Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte forresten starten på episoden og hvor lik den var starten på sesong 1. :)

img

7113182[/snapback]

Det der tror jeg er for å symbolisere at Locke er den nye "lederen". Jack voknet opp og ble ufrivillig valgt til leder, og nå skjer det samme med John.

Hvis John redder Jack gleder jeg meg til å se en maktkamp mellom de to.

Lenke til kommentar

Sikker er jeg ikke, jeg baserer det bare på hva jeg fant på denne siden.

Enig med patrick i at det ser ut til å symbolisere et lederskifte, at Locke kommer til å være i føringen nå. Spørs hva som skjer med Jack fremover da, kanskje han går over til den andre siden. :hmm: Spent på hva Ben vil ha han til å gjøre i bytte mot at han får reise hjem.

Lenke til kommentar

Har kjøpt Lost sesong 1 på dvd, sitter nå og er hekta, kvaliteten på storyen er fet her assa. men jeg trekker ganske mange paraleller mellom sesong 1 og episode 3 av lost 3, fortsetter de på denne veien, tror jeg at lost kan få tilbake samme glansen, håper da ikke det, siden da vil seere se på lost og det vil bli 5 sesonger til :/

Lenke til kommentar

Herlig episode, likte den veldig godt! Gøy å gå litt tilbake til "det originale" igjen, med isbjørner og jakting i jungelen. Locke er en utrolig interessant karakter.

Lurer også på det der med Desmond, men jeg tviler på tidsreiseteorien. Skaperne bak serien har sagt at alt på øya kan forklares naturlig (hvis de fortsatt holder seg til det, da! :!: ), så jeg tror heller han har blitt påvirket av noe. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før vi får vite noe mer om det.

Håper resten av sesongen holder seg på noenlunde samme nivå framover :wee:

Lenke til kommentar

Feil. At skaperne av Lost har sagt at alt kan forklares naturlig, er en misforståelse som har vokst og vokst. Så vidt jeg vet så har de aldri sagt det. De har sagt at alt har en forklaring. That's it.

Og om noen kan motbevise dette, og faktisk vise til at de har sagt naturlig forklaring så gjør gjerne det. :)

Lenke til kommentar

Har nevnt det før, men ingen har hengt seg opp i det.

Flere episoder i sesong 1 starter med et øye, ett venstre øye... I sesong 2 starter også flere episoder med et øye, men da er det et høyre øye. Nå, i sesong 3, starter det med et venstre øye igjen.

Jeg tror forresten dette med øyet er veldig vesentlig for plottet. Hvor ofte våkner ikke folk i denne serien etter å ikke ha vært ved bevissthet en god stund?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Ble ferdig med å se episode 2 og 3 i går, liker denne sesongen mye bedre en starten på sesong 2. Er som nevnt litt tilbake til sesong 1 noe jeg finner veldig interesant.

Hersker vel liten tvil om at Locke er den nye lederen, blir gøy å se hvor stor makt han får og om det danner seg noen motstandere. Og sist men ikke minst, klarer han å redde Jack, Sawyer og Kate.

Spennende :dribble:

Lenke til kommentar
Ble ferdig med å se episode 2 og 3 i går, liker denne sesongen mye bedre en starten på sesong 2. Er som nevnt litt tilbake til sesong 1 noe jeg finner veldig interesant.

Hersker vel liten tvil om at Locke er den nye lederen, blir gøy å se hvor stor makt han får og om det danner seg noen motstandere. Og sist men ikke minst, klarer han å redde Jack, Sawyer og Kate.

Spennende :dribble:

7120052[/snapback]

Etter det jeg har lest kilder på nettet, så virker det som om Sayid klarer å få redda Sawyer og Kate men ikke Jack, så antar at muligens Locke blir den som redder Jack fra The Others om en god stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...