Tha sims Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Må vel få med meg denne tråden. Gleder meg litt til hvordan lost mystikken skal fortsette Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 hvor mange sesonger blir det igrunnen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Poll lagt til etter ønske Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det en oppsummeringsepisode som ble sendt i USA i går? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Er det en oppsummeringsepisode som ble sendt i USA i går? 6957590[/snapback] Ja, det stemmer. 09/11 - Feeling lost? Having a hard time keeping up with what’s happening on the island? ABC has the remedy for what ails you by inviting both new and avid “Lost” viewers to take an insider’s look at the most talked about, critically acclaimed show on television. “Lost: A Tale of Survival” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date, but which current viewers will also find illuminating. From the back stories of some of the most compelling characters on television to the mysteries of the island, “Lost: A Tale of Survival” will provide an insightful glimpse into the lives of the survivors of Oceanic Airlines flight 815. Source: ABC Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah...goodie, da er det ikke noe stress riktig enda mao Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette ser jeg virkelig fram til! Lurer på hvor Jack egentlig er, ved den døra han åpner, så det strømmer ut vann.. Om det er under vann eller ikke Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Dette ser jeg virkelig fram til! Lurer på hvor Jack egentlig er, ved den døra han åpner, så det strømmer ut vann.. Om det er under vann eller ikke 6960276[/snapback] Jeg tror nok det er i en Dharmabunker under vann. I episode 2 i sesong 2, Adrift, kunne man jo se et Dharmamerke på haien, noe som tyder på at det finnes en undervannstasjon. Det er her jeg tror Jack er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg tror nok det er i en Dharmabunker under vann. I episode 2 i sesong 2, Adrift, kunne man jo se et Dharmamerke på haien, noe som tyder på at det finnes en undervannstasjon. Det er her jeg tror Jack er. 6960810[/snapback] Så mao, hun dama som var ute å svømte i første sesongen som bare ble "dratt" avgårde av strømmen kan enda være igjen i live...hun infiltrerte bare hele greia og når hun skulle forlate så svømte hun bare ut og lot som hun drukten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Selv mener jeg at Lost er skikkelig søppel, som bare melker og melker og aldri blir ferdig. Men jeg sitter klistret forran skjermen hver eneste torsdag, for det er jo jævlig spennende. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har store forventing til sesong 3. Håper det ikkje blir so altfor mange episoder der det nesten ikkje skjer noke, sånn som det var i sesong 2 av og til. Dei diverse trailers og promo eg har sitt har iallefall virka lovande. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jo, men det må nesten bli noen episdoder hvor de små detaljene og selve handlingen må vises, og det dermed ikke vil skje så veldig mye spennende.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Er det noen her som har fulgt med på The Lost Experience i sommer, da? Jeg har ikke "spilt" det selv, men har fulgt med i tråden om det på Lost-norge. Som dere ser i nyheten om at det er over her, så har Norge blitt nevnt flere ganger, faktisk Narvik. Spillet har svart på en del spørsmål som man sikkert ikke går så veldig inn på i selve serien, og man har har sett hvem Alvar Hanso er. Noe som er ganske kult. Edit: Ny promo/teaser. Verdt å se. Endret 30. september 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Edit: Ny promo/teaser. Verdt å se. 6969480[/snapback] Hmm.. Lurer på hvor det der er hen.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sansynligvis det samme stedet som vannet fosser ut av, på de andre promoene. Evt under vann som sagt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Edit: Ny promo/teaser. Verdt å se. 6969480[/snapback] Vedder på at dette er starten på sesong 3..? Bra når han gikk rett på glasset.. ^^ Kjenner jeg gleder meg nå! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Sesong 3 hadde premiere på Hawaii i går, og selvsagt har det lekket ut spoilere. Les her med forsiktighet. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenker eg lar vere å lese gjennom den sida.. Betre å vente til onsdag/torsdag å sjå episoden. *glede seg* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 De spoilerne skal jeg hvertfall ikke lese gjennom. Hadde det vært mange måneder igjen så kanskje jeg hadde blitt fristet, men nå er det bare noen få dager, og da venter jeg. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Sneak peak: Kate & The Others Nå er det ikke lenge igjen. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ah ja blir spennende dette skal bli spennde å se om vi får no sympati med "the others" eller om de fortsetter å værra like udreglige denna sessongen. endelig er serien snart i gang igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå