Nevnarion Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Petula Clark - Downtown 1 Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) takk for sangen så på dagbladet nå at to stykker vant milliarder med lost-tallene, "lost-skapern Damon Lindelof advarer vinnerne" Dagbladet.no :!: er det mulig? Endret 7. januar 2011 av Amant Nena Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Står om det på forrige side. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 ‘The Man Who Brought Us Here’: A Fanmade Shortfilm Filmed On The Set Of LOST http://www.youtube.com/watch?v=_1ZE5OXScTY&feature=player_embedded Likte den der. Tror jeg aldri kommer til å helt slipp på Lost. Har hørt masse på Soundtrack-musikken i dag, og så slutten på "The End" i sted. Veldig fine minner . Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) De som ikke kan gi slipp på Lost, kan jo se Lost Chronology (alt som skjedde på øya, i kronologisk rekkefølge) eller Chronologically LOST (alt som skjedde i hele serien, sortert kronologisk (starter med moren til Jacob og MIB, osv.)). Endret 23. januar 2011 av snartenkt Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor finner du det? Har ikke planer om å sortere selv liksom! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor finner du det? Har ikke planer om å sortere selv liksom! haha jo han vi ikke gjøre det, bare klippe og lime flashback og sånn men det hadde jo vert utrolig kult om det fantes på nettet et sted, gratis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tenk hvis det hadde fantes en nettside som gjorde at man kunne søke etter ting som låg på nettet. Det hadde vært passe syyyyykt! Skulle kalt den siden før søk.no. Da kunne eg sagt: Finn du da inkje på nettet seie du? Søk.no før du masar om kva ting er. Eller som de sier: Just google it. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 På denne siden finner du torrents for Chronologically LOST: http://www.chronologicallylost.com/ Dessverre er det ofte dårlig med seeding, men hvis man smører seg litt med tålmodighet, ordner det seg til slutt. Kanskje jeg skal opprette en ny tråd om serien, så enda flere kan bli med på å laste ned og seede? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) hehe, vi hadde matte i dag, og jeg så for første gang benevnelsen "F". så slo det opp, og bakerst i en annen bok vi har fant jeg ut at det står for Farad, etter den engelskke fysiker og kjemiker Michael Faraday står at han fant opp den elektromagnetiske induksjonen som ble grunnlaget for motorer, generatorer og transformatorer hvor kult er ikke det fant ut for et par år siden at 4+8+15+16+23+42 = 108 Endret 27. januar 2011 av Amant Nena Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tro meg, du er ikke den første. Som elektroniker så har jeg hørt om Faraday lenge før Lost. Selvfølgelig ikke karaktern da, men Michael Faraday. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde helt glemt fornavnet Michael, men Faraday som måleenhet og oppfinnelsen Faraday-buret har jeg kjent til siden tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fant tilfeldig vis her et skikkelig epic Lost Wallpaper 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Har nå brukt noen uker med å se igjennom alle Lost sesongene, og ble endelig ferdig med sesong avsluttningen. Men jeg har litt delte meninger om hvordan episoden sluttet. Jeg satt liksom ikke igjen med 'woooow, det var slik alt fungerte altså'. Mye ble oppklart, men - det var liksom noe jeg ikke helt klarte å sette fingeren på. Og for å ikke snakke om sesong 5 hvor de gikk tilbake og framover i tiden ble jo fullstendig forvirrende. Men en ting, de karakterene jeg likte minst må være Charlie, Michael og Daniel Faraday. Da de ble kverket en etter en så ble bare serien bedre å bedre. Endret 22. februar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Samma her Charlie var helt greit, men sisteepisoden han fortjener han nesten en pris for. Glimrende skuespill. Enig med Michael. Var i grunn ikke så mye han bidro til story'en. Daniel Faraday var favorittpersonen min. Nest etter Charlotte, og Ben og Locke og ikke minst Desmond. Den personen som *virkelig* plagde meg var Kate. Fra sesong 4 og utover. Spesielt i finalen til sesong 5. Alle de uttrykkene "are you crazy". Argh. Hovedpersonen Jack? Stort sett greit. Litt irriterende da det var kamp imellom Jack og Locke. Sesong 3-4 tenker jeg. Da Jack "pulled the trigger". Bare det at i denne gjennomseeinga, så så jeg sesong 6, 5, 4 osv. Skippa mest i 1 og 2. The Hatch er interessant og alt det, men da var jeg for det meste lei av serien. Sesong 4-6 står fortsatt høyt i kurs for meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Samme for meg. Med unntak av sesong 1 så var sesong 2 og sesong 3 generelt sett ikke så bra. Det var riktignok et par gode episoder disse sesongene, men helhetlig var de to sesongene svake. Sesong 4 og oppover virket mer fokusert rundt karakterene, som serien faktisk var om. Favorittkarakterene mine var spesielt Desmond, Locke og Ben. Veldig mye på grunn av skuespillerne og på grunn av karakterene deres som var de beste på serien, og de mest velskrevende. Etter dette var også Faraday, Miles, Richard, Lapidus og Mr. Eko favorittene. Sawyer og Juliett ble jeg mer glad i etterhvert, men jeg hata dette fram og tilbake firkanten mellom Jack og Kate mellom disse. Å dette var en av tingene som irriterte meg mest med serien. Jack var utrolig bra i seriefinalen synes jeg. Synes den siste scena med faren var ganske mektig. Men like mektig, og litt herligere var denne scena med Desmond i sesong 4; http://www.youtube.com/watch?v=sCmLg3omWVE Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Personlig likte jeg desidert Desmond best. Måten han takler to vidt forskjellige "uttrykk", både med det å være frustrert over det meste, til å bli den utrolig rolige karakteren han er på slutten. Richard kommer på en god andreplass, og Carbonell er etter min mening kanskje den som spiller aller best i serien. Dog, jeg er enig med Mahavishnu i at Jack gjør en ekstremt bra karakter på slutten, hverfall i forhold til hvor skuffende (igjen, min mening) han gjorde det i sesong 5 og begynnelsen av 6. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Synes ikke Matthew Fox (Jack) var noe særlig bra skuespiller gjennom serien heller jeg. Ikke dårlig, men bare ikke noe særlig nevneverdig og grunnene til at han enkelte ganger også var noe særlig var mer grunnet materiale han fikk enn selve skuespilleren tror jeg. Carbonell hadde altfor liten birolle. Ja, han hadde veldig bra egen epiode med Richard. Men Desmond, Ben og Locke ble både spilt og skrevet langt bedre. Synes nå jeg. Michael Emerson sin Ben er kanskje en av min aller største favoritter av karakterer på TV-skjermen. Det var bare noe med karakteren som appellerte til det personlige mer enn andre karakterer både nå og tidligere på tv-skjermen. Også selv foran karakter i serier jeg synes har vært kvalitetmessig bedre så har jeg likt Ben Linus mer enn jeg noen gang har likt Tony Sopranos, McNulty, Boyd Crowder, o.s.v. Allikevel sier jeg at Lost er en av mine aller største favoritter av serier som er ferdig, selv om ikke nødvendigvis kvaliteten alltid var til stede. Var heller ikke så ekstrem fan av Locke til tider, og ikke nødvendigvis en dårlig ting. Gode serier trenger noen til å spille skurker, midt i mellom og good guys. Men jeg skal si Terry O`Quinn presterte bra mye av serien, som også Henry Ian Cusick (Desmond) gjorde. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Okei, må innrømme at jeg hadde glemt Emerson et øyeblikk. Desidert den beste skuespillerprestasjonen. Karaktermessig må jeg nok si jeg hadde Desmond som større favoritt. Jeg mener heller ikke at Jack gjorde det bra i begynnelsen, men ekstra skuff var det i femte og begynnelsen av sjette sesong. Og så tok det seg ekstremt opp på slutten, virker som om skuespilleren fikk selvtilliten tilbake sammen med karakteren, på en måte.. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Og der var jeg ferdig med seks sesonger. Driver å ser på "easter eggs", og annet ekstramateriale. Good shit. Skjønner ikke hvorfor folk mener serien blir så dårlig etter sesong to. Strengt tatt er vel nettopp sesong to en av de svakeste sesongene. Min rekkefølge tror jeg er 5-1-4-3-2-6. Med andre ord var jeg ikke særlig imponert over siste sesong, tross mye good time traveling i sesong fem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå