Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gøy at nesten hele casten har fått jobber framover.

Daniel Dae Kim(Jin) jobber jo heltid forsatt på Hawaii med Hawaii Five-O.

Terry O`Quinn og Michael Emerson sin pilot blir det nok flere episoder ut av. Kan lett se serien ende opp som en god søster-serie til Chuck på NBC. Litt bedre enn Undercovers.

Josh Holloway starta filminga til Mission Impossible 4 denne uka, så er han heldig så får han en ordentlig karriere i film. Noe jeg synes han fortjener etter innsatsen i Lost. Å ikke noe Dallas-remake eller noe labre Prison Break-aktige drittserier(Chase, Chase, Chase).

Nesteor Carbonell har gjesterolle i Psych nå snart, når serien er tilbake etter sin pause.

Henry Ian Cusick har også en arc i Law And Order: SVU som skal gå over flere episoder visstnok.

Evangeline Lily er med i en film som heter Real Steal, Matthew Fox er med i "Billy Smoke".

Jorge Garcia skal tilbake til ABC i flere episoder av Mr. Sunshine, ny komiserie med Matthew Perry(Studio 60/Freinds). I tillegg til en gjesterolle i How I Met Your (Grand)Mother denne sesongen. (You saw what i did there)

I tillegg så har både Maggie Grace(Shannon) og Gabrielle Anwar(Nadia) blitt castet til Twilight: Breaking Dawn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeremy Davies(Faraday) har også fått ny jobb nå, og blir andre Lost-skuespillern som spiller en badguy over flere episoder i Justified. Forrige Lost-skuespillern som spilte en badguy over flere episoder var det MC Gainey(Tom/Mr. Freindly). Han blir med i cast sammen med Jacob Pitts(tidligere,The Pacific), Timothy Olyplant(tidligere,Deadwood) og Walton Goggins(tidligere, The Shield) for sesong 2 av Justified.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir vel det samme med meg med serien. I tillegg så er det en eller to sesonger som ikke er i mine sone på bluray-utgaven jeg har av hele serien(den med spillet til MiB og Jacob, Dharma-lasern osv).

Selve Lost er garantert ferdig, men jeg kommer til å forsette å følge skuespillerne. Hvertfall de jeg likte. Spesielt skal jeg følge med på Alcatraz med Jorge Garcia(Hurley) til høsten, "Odd Jobs" med Michael Emerson(Ben) og Terry O`Quinn(Locke) som kommer kanskje allerede før høsten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ganske kult. Var 9 000 stykker som vant 150 dollar hver, dette var de som bare hadde Lost-tallene, også var det to stykker som hadde bytta ut 16 og 23 med 25 og 47 som delte hovedgevinsten.

Har selv spilt med Lost tallene på viking-lotto når premien var på over 100 millioner. Hadde jo vært kult å sett hvor mange som spilte tallene i Norge.

Lenke til kommentar

Det er en sang fra lost som jeg synes var veldig fin, men husker ikke hvordan den er eller hva den heter, men Juliet spilte den på anlegge sitt i huset hennes en gang, hun skule rydde eller noe sånt. noen som har en peiling om hvilken sang det er? eller klarer å finne den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...