ErlendRU Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Helt klart den beste episoden til nå ja. Blir bare bedre og bedre dette her! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen? Lenke til kommentar
rareben Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det har hittil bare gått en vei med sesong 3 av LOST: rett opp! Men det er likevel noe som sier meg at neste episode (uten å ha sett promoen som ikke skal sees) blir dårligere. Det går liksom ikke ann at det blir enda bedre såpass tidlig i sesongen. Jeg synes egentlig synd på alle de jeg kjenner som hoppet av LOST i sesong 2. De går glipp av mye! Man må liksom se ALLE episodene i denne serien. Og forresten, hvorfor hadde ikke Desmond noen klær på seg? Ble de sprengt av han? Mulig det var noe jeg ikke fikk med meg. (så den på skola med støy rundt) Lenke til kommentar
rareben Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen? 7108743[/snapback] Ja og nei. Dette var bare et "vision" Locke fikk som illustrerte situasjonen til de forskjellige. Jeg tolket det slik at Jack, Kate og Saywer var under kontroll av Benjamin/Henry, han hadde makt over dem. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen? 7108743[/snapback] :!: _________________________ Noen som la merke til at Mike var veldig lik Zeke/Tom? Kan være no slekt inne i bildet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gleder meg tol å se denne, har ikke fått sett den enda Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som la merke til at Mike var veldig lik Zeke/Tom? Kan være no slekt inne i bildet. Ja, jeg ble lurt en liten stund der. Syns de liknet mye, kanskje mistenkelig mye. Sesong 3 har bare blitt bedre og bedre, denne episoden var rå. Jeg liker Locke. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lurer forresten på hva sawyer får se her:http://www.youtube.com/watch?v=xTHkKQD-vNQ...related&search= "There's no escape" *scared* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mista faktisk mye av respekten for lost når jeg så Locke bruke mobilspråk! 7106133[/snapback] Du kan da ikke kalle det mobilspråk, christ da har du forsatt en del å lære. Det er da IKKE mobilspråk men heller data-basert kommunikasjon. Tenk bare på hvor @ brukes i IT-verdenen i dag..jo i e-poster..ikke mobilspråk. Og du må huske på at Lock er gammel datageek som sa han hadde en atari eller lignende da han var yngre så han står i sin fulle rett til å bruke @-tegnet imo. En meget bra episode dette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen? 7108743[/snapback] Ja og nei. Dette var bare et "vision" Locke fikk som illustrerte situasjonen til de forskjellige. Jeg tolket det slik at Jack, Kate og Saywer var under kontroll av Benjamin/Henry, han hadde makt over dem. 7108777[/snapback] Flyplassen i visjonen illustrerte øya ja. Og vi ser Jack, Kate og Sawyer sammen med the others, og Ben som holder på å klargjøre Jack for avreise, altså symboliserer at han er i ferd med å sende Jack vekk fra øya igjen, noe han også sa i forrige episode at han skulle gjøre om Jack gjorde som han fikk beskjed om. Veldig bra episode dette her, Locke-flashbacks er interessante, noe som gjør at hele episoden føles bra og uten dødpunkter. Lurer fortsatt på når vi liksom skal få vite historien bak hvorfor Locke havna i rullestol. Har liksom venta det i hvert eneste Locke-flashback, og det kom heller ikke i denne. Så da blir det vel senere i sesongen da. Men altså, dette var en meeget god episode, sesong 3 fortsetter å imponere. Herlig å ha Locke tilbake sånn som han var i sesong 1. Mystisk og full av action. Dette kan bli meget bra framover. Liker Locke i en lederposisjon hvor han skal redde Jack&Co. Og forresten, hvorfor hadde ikke Desmond noen klær på seg? Ble de sprengt av han? Mulig det var noe jeg ikke fikk med meg. (så den på skola med støy rundt) Han visste ikke selv, han hadde våknet opp i jungelen naken. Så klærne forsvant sannsynligvis med resten av hatchen ja. Endret 19. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvorfor hadde locke og eko klær da? Leste en teori på lostpedia som var ganske troverdig om akkurat det. At han hadde foretatt en tidsreise. Søk på lostpedia.com etter desmond og se på teorier. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, nei si det....Desmond var jo liksom helt nedi det rommet med nøkkelgreia da. Locke og Desmond var jo mer oppegående. Men kunne gjerne tenkt meg å vite litt mer om hva som egentlig skjedde i det nøkkelen ble vridd om. Har skjønt at det var en implosjon, men vil gjerne SE det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Virker litt usannsylig for meg at klærne hans bare har forsvunnet på den måten. Og hva var det desmond pratet om angående den talen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Når Desmond prata med Hurley i jungelen så sa han at Locke hadde holdt tale. Hurley skjønte jo ingenting, men på slutten av episoden så holdt jo Locke en tale. Desmond hadde altså forutsett det. Han visste på forhånd hva som kom til å skje. Endret 20. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tar av meg hatten, for en episode! Tok Desmond en reise noe ala Terminator siden han stod i Adams drakt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Desmond er veldig lik Jesus. Går i stor t-skjorte og er synsk. :!: Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Da var førsteinnlegget oppdatert med kommende episoder. [x] Episode 4: Every Man For Himself. Dato: 25/10-2006 [x] Episode 5: The Cost of Living Dato:01/11-2006 [x] Episode 6: I Do. Dato:08/11-2006 [x] Episode 6: Not In Portland. Dato:? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 De som ikke skjønner at scenene fra flyplassen i 3.03 var en ren visjon for Lockes del, fortjener ikke å se på Lost. Hehehe... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen? 7108743[/snapback] :!: Ehh, hva var morsomt? Var bare usikker på om det var han karen jeg så, hadde skjønt at personene på flyplassen kun var symboler på hva deres status er på øya for øyeblikket. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det var da ganske lett å se at det var han. Jeg tvilte ikke et sekund på at det var Ben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå