Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har hittil bare gått en vei med sesong 3 av LOST: rett opp! Men det er likevel noe som sier meg at neste episode (uten å ha sett promoen som ikke skal sees) blir dårligere. Det går liksom ikke ann at det blir enda bedre såpass tidlig i sesongen.

Jeg synes egentlig synd på alle de jeg kjenner som hoppet av LOST i sesong 2. De går glipp av mye! Man må liksom se ALLE episodene i denne serien.

Og forresten, hvorfor hadde ikke Desmond noen klær på seg? Ble de sprengt av han? Mulig det var noe jeg ikke fikk med meg. (så den på skola med støy rundt)

Lenke til kommentar
Han sjefen for "the others" (Henry?) jobbet også på flyplassen?

7108743[/snapback]

Ja og nei. Dette var bare et "vision" Locke fikk som illustrerte situasjonen til de forskjellige. Jeg tolket det slik at Jack, Kate og Saywer var under kontroll av Benjamin/Henry, han hadde makt over dem.

Lenke til kommentar
Noen som la merke til at Mike var veldig lik Zeke/Tom?

Kan være no slekt inne i bildet.

Ja, jeg ble lurt en liten stund der.

Syns de liknet mye, kanskje mistenkelig mye.

Sesong 3 har bare blitt bedre og bedre, denne episoden var rå.

Jeg liker Locke.

Lenke til kommentar
Mista faktisk mye av respekten for lost når jeg så Locke bruke mobilspråk!  :nei:

7106133[/snapback]

Du kan da ikke kalle det mobilspråk, christ da har du forsatt en del å lære. Det er da IKKE mobilspråk men heller data-basert kommunikasjon. Tenk bare på hvor @ brukes i IT-verdenen i dag..jo i e-poster..ikke mobilspråk.

Og du må huske på at Lock er gammel datageek som sa han hadde en atari eller lignende da han var yngre så han står i sin fulle rett til å bruke @-tegnet imo.

En meget bra episode dette.

Lenke til kommentar

7108743[/snapback]

Ja og nei. Dette var bare et "vision" Locke fikk som illustrerte situasjonen til de forskjellige. Jeg tolket det slik at Jack, Kate og Saywer var under kontroll av Benjamin/Henry, han hadde makt over dem.

7108777[/snapback]

Flyplassen i visjonen illustrerte øya ja. Og vi ser Jack, Kate og Sawyer sammen med the others, og Ben som holder på å klargjøre Jack for avreise, altså symboliserer at han er i ferd med å sende Jack vekk fra øya igjen, noe han også sa i forrige episode at han skulle gjøre om Jack gjorde som han fikk beskjed om.

Veldig bra episode dette her, Locke-flashbacks er interessante, noe som gjør at hele episoden føles bra og uten dødpunkter. Lurer fortsatt på når vi liksom skal få vite historien bak hvorfor Locke havna i rullestol. Har liksom venta det i hvert eneste Locke-flashback, og det kom heller ikke i denne. Så da blir det vel senere i sesongen da.

Men altså, dette var en meeget god episode, sesong 3 fortsetter å imponere. Herlig å ha Locke tilbake sånn som han var i sesong 1. Mystisk og full av action. Dette kan bli meget bra framover. Liker Locke i en lederposisjon hvor han skal redde Jack&Co. :D

Og forresten, hvorfor hadde ikke Desmond noen klær på seg? Ble de sprengt av han? Mulig det var noe jeg ikke fikk med meg. (så den på skola med støy rundt)

Han visste ikke selv, han hadde våknet opp i jungelen naken. Så klærne forsvant sannsynligvis med resten av hatchen ja. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Når Desmond prata med Hurley i jungelen så sa han at Locke hadde holdt tale. Hurley skjønte jo ingenting, men på slutten av episoden så holdt jo Locke en tale. Desmond hadde altså forutsett det. Han visste på forhånd hva som kom til å skje.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

7108743[/snapback]

:!:

:roll: Ehh, hva var morsomt?

Var bare usikker på om det var han karen jeg så, hadde skjønt at personene på flyplassen kun var symboler på hva deres status er på øya for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...