Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Seinfeld( som jeg ikke har sett en episode av så aner ikke hva den handler om) skulle slutte med en sesong der halve handlingen skulle foregå i et alternativ univers der de er døde. Og der man kommer nærmere karakterne og får virkelig føle hva de har opplevd i løpet av alle sesongene så burde da det være greit.

Men er ikke Seinfield en komiserie, noe som gjør at disse to seriene ikke bør sammenlignes. Og som da gjør at argumentet ditt ikke burde ha blitt brukt? Siden seriene handler om 2 helt forskjellige ting...

Det er jo nettopp poenget. Slutten er så generisk at den bare er slengt på, og har ikke noe med resten av serien å gjøre. Slutten er ikke avhengig av resten av serien. Du trenger ikke å la deler av serien foregå i et alternativt univers for å bruke denne slutten.

Lenke til kommentar

Jeg kunne brydd meg og diskutert, men jeg orker ikke. Nå bryr jeg meg vel egentlig ikke om va du og de andre på diskusjon.no mener.

Det gjør ikke jeg heller. Men du tok jo bryet med å skrive et totalt meningsløst innlegg.

Lenke til kommentar

Hø? Noen som ikke har sett Seinfeld? Føler det må være menneskelig umulig(og det ikke bare på grunn av hvor mange ganger TV3 og sånt har sendt de i reprise), hvertfall med tanke på så jævela mange som ser på Kongen av Queens.

Seinfeld er morsomt, det får stavfesta hvertfall i klipp som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=ria37d9mInY

Her er Mattew Fox på Jimmy Kimmel i forrige uke:

http://www.youtube.com/watch?v=XEQtsRJZg9M

http://www.youtube.com/watch?v=FuNgN-h-OS0

http://www.youtube.com/watch?v=UGvmH5NHgPo

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Haha, kommende albumet til Weezer heter "Hurley". Å har dette coveret:

xe38yp.jpg

"We struggled super hard trying to come up with an album title, trying to find some kind of phrase that summed up the whole aesthetic behind the album: 'Heavy Mental,' 'Smaller Than Life,'" Cuomo says. "I was coming up with all kinds of stuff, but ultimately, we just went with some random word that doesn't really have anything to do with anything. I just loved this photo of Jorge Garcia -- it just had this amazing vibe. We didn't want to do a fourth self-titled record and we knew people would refer to it as 'the Hurley record' even if left it without that title, so we just called it 'Hurley.' No words are on the cover because all we wanted was his amazing face."

Unfortunately for 'Lost' fanatics, the album doesn't feature any songs inspired by the hit show. In fact, Cuomo didn't even watch it until meeting Garcia (he's still watching the series, so don't spoil the finale for him). "I only made it through season two, so I was really nervous hanging out with Hurley/Jorge recently, because I didn't want to hear something about how it all resolves, or overhear anyone else talking about it," he says. "I really like the show though."

http://www.spinnermusic.co.uk/2010/08/09/weezer-hurley-album-cover/

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

LOST: The Complete Collection [blu-ray] ble sendt fra Amazon.com i går. :)

Også bestillt denne nå :)

Fikk denne omsider i dag, og jeg må bare si at dette er noe av det stiligste jeg har sett av utgivelser. Alt er så gjennomført, alle hemmelighetene nedi den boksen, hvor fantastisk den ser ut, hvordan den føles. Du åpner den, og du både ser og kjenner at det er kvalitet over hele linja. Det kostet 1800 kr totalt å få den i hus, men fy søren det var det verdt. :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke noe som er nedlastbart?

Det er alltid spennende å følge med på hva som skjer med folka etter en serie som man har fulgt med på lenge. Forfatterne, hva slags serier skriver de nå? Hovedpersonene, hva slags serier spiller de i nå? Får de samme suksess? Nesten nysgjerrig på hva til og med Jack Bender gjør fornoe. Favorittepisodene mine er "laga" av Jack Bender. osv osv :)

Lenke til kommentar

Pitcher, betyr i denne situasjonen at serien prøves å bli solgt. Med JJ Abrams med på laget så er dette en veldig reel sjanse for at blir noe ut av.

Jack Bender driver med ny sci-fi drama thriller-serie kalt "Alphas".

Daniel Dae Kim(Jin) er med i Hawaii Five-O remaken som en av de faste skuespillerne på serien. Starter denne uka og filmes også på Hawaii med noe av samme produskjonen til Lost når det kommer til settet.

Henry Ian Cusick(Desmond) har gjesterolle i Law And Order: SVU denne sesongen. Nestor Carbonell(Richard) i Pysch i en episode og.

Harold Perrinau(Michael) er med 30 Days of Night: Dark Days sammen med Kiele Sanchez(skrekkelige Niki fra sesong 3).

Av det jeg husker..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...