Filmvenn Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Merkelig, fordi jeg har fått ei av t-skjorta fra Amazon i postkassa og brukern den nå. :!: Endret 23. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Ja, Amazon sender, men ikke Play. Du sa du vurderte å bestille fra Play, men mulig du mente Amazon, ettersom du linket til Amazon. Endret 24. juni 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Play sender klær til Norge De sender bare ikke andre gadgets. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noe input? Elsker denne skjorta her fra damoncarltonandapolarbear.com, bare så synd den er utsolgt... Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 @Nevnarion: Argh! Da har jeg alltid hatt muligheten, men tenkt "synd de ikke sender til Norge!" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 VG har satt opp en protokoll som de kaller det der folk skal fortelle om sine teorier om hvordan lost sluttet. Også der er det mange som tror at de døde i flystyrten i episode 1. Skjønner fortsatt ikke at det mulig å tro det, men men. VG kunne jo ha vist til utalelser fra offisielt hold der dette blir avvist. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 VG har satt opp en protokoll som de kaller det der folk skal fortelle om sine teorier om hvordan lost sluttet. Også der er det mange som tror at de døde i flystyrten i episode 1. Skjønner fortsatt ikke at det mulig å tro det, men men. VG kunne jo ha vist til utalelser fra offisielt hold der dette blir avvist. Det er helt absurd å tro det Skulle tro de ikke hadde fått med seg en dritt... Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skjønner ærlig talt ikke hvordan folk kan tro det. Skulle nesten tro de ikke fulgte med skikkelig, eller holdt på med andre ting mens de så den siste sesongen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skjønner ærlig talt ikke hvordan folk kan tro det. Skulle nesten tro de ikke fulgte med skikkelig, eller holdt på med andre ting mens de så den siste sesongen. Moro at du siterte meg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fikk vi svar på hvorfor Jacob sa "help me" til Locke første gang han var i hytta? Selv tror jeg han mente at han trengte hjelp med og redde øya. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fikk vi svar på hvorfor Jacob sa "help me" til Locke første gang han var i hytta? Selv tror jeg han mente at han trengte hjelp med og redde øya. Fikk vi vite om det var Jacob? Jeg trodde det var MIB i en ukjent manns form Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Lost er nominert til 12 emmys. Bare å gratulere. For håpe de klarer å kapre noen priser, er vel ganske stor konkuranse så vet ikke helt hva man forvente, men 12 nominasjoner må da være bra. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Så bare hva som sto på facebook siden og der sto det 12, men tipper du har rett. Uansett bra å ha så mange nominasjoner. Så at The Pacific hadde noe og 30, men de har jo 2-3 nominerte i samme klasse hele tiden. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Først leste jeg en plass at det var 14, så 13, så 12 på Facebook. Jeg tar average, og det er 13. Og slik er det. Basta. Jo. Endret 8. juli 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Best Art Direction (Ab Aeterno) Best Directing (The End) Best Editing (The End Best Score (The End) Best Actor (Matthew Fox) Best Supporting Actor (Terry O'Quinn Best Supporting Actor (Michael Emerson) Best Guest Actress (Elizabeth Mitchell) Best Drama Best Sound Editing (The End) Best Sound Mixing (The End) Best Writing (The End) Best Special Class Program (Mysteries of the Universe - The DHARMA Initiative) Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ok, nå har jeg fått lånt meg sesong 3 og planlegger å begynne å se der jeg datt ut. Det jeg lurer på er om det er verdt det. Blir serien liksom bedre etter hvert? Får man et godt svar på alt det merkelige som skjer på øya? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ja. Det gjør du. Men jeg anbefaler deg å plukke med deg de første to sesongene, da det blir mye lettere for deg å skape et godt bilde av serien. Hvis du ikke er for naiv, vil det nok bli en god opplevelse Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Får man et godt svar på alt det merkelige som skjer på øya? Du vil få svar, men jeg vil nødig kalle de så spesielt gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå