Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff.. Det begynner å bli vel mange spørsmål som skal besvares nå. Jeg lurer på om produsentene klarer å besvare alle spørsmål slik at de stemmer overens med hverandre :hmm:

7104116[/snapback]

Ja, f.eks. hvem er er Desmond egentlig.

Når Lock traff på Hurley var dritmorsomt. Mange gullkorn i episode 3, spesielt fra Charlie.

Foresten, har denne siden mange mangler: http://abc.go.com/primetime/lost/connections/index

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Noen som har link til promo for episode 4?

Jævli fet fet episode. Digg og se Locke og Eko is back in the game. Og det kommer til å bli sinnsykt fett at Locke kommer til å gå etter the others. "After all, you are a hunter"

Fantastisk bra sagt av Mr. Eko

Har stor tro på at denne sesongen vil kunne måle seg med sesong 1 i og med at Locke is back in the game. Var litt tafatt og idiotisk når vi så han sitte i den bunkern dag ut og dag inn og trykke inn talla i nesten hele sessong 2.

Men nå er han tilbake i samme klasse som han var i sesong 1. Dermed vil denne sesongen enten bli like bra som sesong 1 eller kanskje til og med bedre =)

Lenke til kommentar

Da var episode 3 sett og huff så inponert jeg jeg.

Det med at Desmond vissta hva som kom til å skje (i underbevisstheten ihvertfall) tror jeg kommer til bety mye i de kommende episodene.

Noe jeg tenkte med en gang han sa det med talen var at når John skal redde Kate Jack og Sawyer kommer sikkert desmond til å "se"/huske noe som kommer til å skje og løpe etter john for å hjelpe. Får bare håpe han finner et par bukser først.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er nevnt før men:

Når Locke er på flyplassen, så ser han Hurley jobbe i skranken i gaten. Var han der i sesong en? Kom ikke han nesten forsent og var passajer, ikke annsatt.

7106673[/snapback]

Vi har alrdri fått vita at hurley jobber på no flyplass, og claire og charlig sto jo med claires baby så det kan ikke være før krasjet.

Lenke til kommentar

Aah!

Må si jeg har blitt svært skuffa over dem to første episodene i sesongen og fått sterke tvil til hele serien. Denne episoden derimot var et skikkelig løft for min egen del. Har holdt Locke som favoritt hele tiden, og idag var han tilbake slik jeg liker han. Tøff som juling og mystisk som alltid. For første gang i sesong 3 gleder jeg meg til neste episode. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er nevnt før men:

Når Locke er på flyplassen, så ser han Hurley jobbe i skranken i gaten. Var han der i sesong en? Kom ikke han nesten for sent og var passasjer, ikke annsatt.

7106673[/snapback]

Det var ikke virkelighet, men en drøm han mediterte/cracka seg til slik at han kunne finne ut hva øya ville han skulle gjøre. Vi så jo f.eks at Jack, Kate og Sawyer var adskilt fra resten av gruppa, Jin, Sun og Sayid stod i en egen liten gruppe, Charlie og Claire var sammen med ungen, Desmond gikk alene men klarte seg o.s.v. Så det illustrerte på en måte hvordan alle hadde det nå.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...