Engberg Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) @tjotr: Bra stream, ja. Har du planer om å se finalen på stream? Eller venter du på download? Endret 24. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg for min del får mindre og mindre lyst til å se episodene live. De helvettes reklamene tar knekken på meg. Verre en Tv3, og Tv3 er gale.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Samme her. Tror jeg hopper til sengs snart. Noen som vet når Recap-greia er ferdig? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) @tjotr: Bra stream, ja. Har du planer om å se finalen på stream? Eller venter du på download? Ser selvølgelig finalen i 720p, altså ikke stream. For det første er streamem i dårligere kvalitet. For det andre er den usikker, vet ikke om den plutselig vil klikke eller bufre i en viktig scene etc. Og for det tredje er det reklame pauser hvert 8-9 min, noe som irriterrer noe jævlig for totalopplevelesen. Ja nei, håper virkelig alle er ute ser finalen i skikkelig kvalitet! Samme her. Tror jeg hopper til sengs snart. Noen som vet når Recap-greia er ferdig? Recap-greia holder vel på frem til finalen, altså til kl. 3. Endret 24. mai 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Ser recap på stream nå, men finalen skal selvfølgelig sees i morgen i ordentlig kvalitet. Såpass skal jeg greie å vente, finalen skal nytes i morgen kveld Noe som betyr at om kort tid vil jeg holde meg helt borte fra internett og omverdenen generelt. Endret 24. mai 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) @tjotr: Tror det blir HDTV på meg, med mindre 720p blir sluppet først, noe jeg tviler på. Mulig jeg laster ned 720p og ser i det i stedet hvis det slippes mens jeg laster ned HDTV. Tipper eztv slipper dem ganske fort. Og ja, antall reklamer i USA suger sinnsykt. @Nevnarion: Skjønner ikke hvordan du holder deg til i morgen kveld. Skjønner at du kan vente til i morgen tidlig, men ikke kveld. HJELP: Dead is Dead eller Some Like It Hoth? EDIT: Ble Dead is Dead. EDIT: Snakkes alle sammen. Neste gang vi snakkes har jeg sett slutten av Lost. Skal se Dead is Dead og Pilot Part 1 & 2 fram til finalen er oppe nå. Thank you, namaste and good luck. Endret 24. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Aldri i verden om jeg ser Lost finalen på en elendig stream med reklame hvert 10ene min. Skal kose meg med 720p i morgen jeg Endret 24. mai 2010 av Glutar Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) haha, Terry O'Quinn forteller i recap'et at han trodde han spilte den vanlige John Locke på øya i hele sesong 5, bare at han ikke var redd for noe Skaperne holdt virkelig kortene tett til brystet... Endret 24. mai 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Da det skiftet over til "Previously on Lost" lukket jeg, antar at finalen starter nå. Så da holder jeg meg unna internettet fra nå av, hopper til sengs, og ser finalen i morgen. God natt, folkens, dette blir helt sykt. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 ...og der begynte selve finalen på ABC! Så de første 10 sekundene, og så stoppa jeg. Må jo se'es i 720p vetts. Uten å spoile, så var det en fantastisk åpningsscene Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 jaja, jeg klarte ikke å vente. Har akuratt sett ferdig på stream. Kjempefin avslutning. Sitter med en tung følelse i kroppen. God, men tung. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Noen som veit når den kommer på streaming? Klarer nestren ikke å vente, men finner ingen plasser hvor den er lagt ut enda.. Lenke til kommentar
pa!n Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Uten tvil -beste avslutningen noen sinne! frysninger minst 10 ganger, felte et par tårer og e egentlig ganske deprimert på å tenke at d aldri komme merr lost Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Med denne farten vil jeg ikke få sett avslutningen før om 10 uker Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Sett ferdig finalen nå, og sitter igjen med blandede følelser. Følte det manglet noe til slutt, men selve episodene var meget gode. Lost er ferdig, merkelig i grunn, får håpe på hukommelsestap i nær framtid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Til informasjon så ligger Aloha To Lost på youtube. Fant bare en 6GB utgave som var i 720p. Noe som er ganske unødvendig når det kan komme en i stanard xvid størrelse snart. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Til informasjon så ligger Aloha To Lost på youtube. Fant bare en 6GB utgave som var i 720p. Noe som er ganske unødvendig når det kan komme en i stanard xvid størrelse snart. Takk. Skulle til å spørre om noen hadde sett den liggende rundt forbi. Så at alt ligger på JimmyKimmelLive (http://www.youtube.com/user/JimmyKimmelLive) Edit: Fant et sammendrag her: http://tvseriesfinale.com/tv-show/lost-jimmy-kimmel-special-15587/ Endret 24. mai 2010 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://tvseriesfinale.com/tv-show/lost-jimmy-kimmel-special-15587/ Her kan dere se de "alternative" sluttscenene til Lost :!: Samt interjuver med casten som Alan Dale, Jeremy Davies, Mattew Fox, Nestor Carbonell, Michael Emerson o.s.v. Lenke til kommentar
......... Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Går det utrolig sakte å laste ned Lost Finalen hos flere her? Eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nei, det gikk utrolig tregt hos meg også - til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå