Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@tjotr: Bra stream, ja. Har du planer om å se finalen på stream? Eller venter du på download?

Ser selvølgelig finalen i 720p, altså ikke stream. For det første er streamem i dårligere kvalitet. For det andre er den usikker, vet ikke om den plutselig vil klikke eller bufre i en viktig scene etc. Og for det tredje er det reklame pauser hvert 8-9 min, noe som irriterrer noe jævlig for totalopplevelesen.

Ja nei, håper virkelig alle er ute ser finalen i skikkelig kvalitet!

Samme her. Tror jeg hopper til sengs snart. Noen som vet når Recap-greia er ferdig?

Recap-greia holder vel på frem til finalen, altså til kl. 3.

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Ser recap på stream nå, men finalen skal selvfølgelig sees i morgen i ordentlig kvalitet. Såpass skal jeg greie å vente, finalen skal nytes i morgen kveld :wee:

Noe som betyr at om kort tid vil jeg holde meg helt borte fra internett og omverdenen generelt. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

@tjotr: Tror det blir HDTV på meg, med mindre 720p blir sluppet først, noe jeg tviler på. Mulig jeg laster ned 720p og ser i det i stedet hvis det slippes mens jeg laster ned HDTV. Tipper eztv slipper dem ganske fort.

Og ja, antall reklamer i USA suger sinnsykt.

@Nevnarion: Skjønner ikke hvordan du holder deg til i morgen kveld. Skjønner at du kan vente til i morgen tidlig, men ikke kveld. :ohmy:

HJELP: Dead is Dead eller Some Like It Hoth?

EDIT: Ble Dead is Dead.

EDIT: Snakkes alle sammen. Neste gang vi snakkes har jeg sett slutten av Lost. Skal se Dead is Dead og Pilot Part 1 & 2 fram til finalen er oppe nå.

Thank you, namaste and good luck.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

haha, Terry O'Quinn forteller i recap'et at han trodde han spilte den vanlige John Locke på øya i hele sesong 5, bare at han ikke var redd for noe :whistle:

Skaperne holdt virkelig kortene tett til brystet...

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Da det skiftet over til "Previously on Lost" lukket jeg, antar at finalen starter nå. Så da holder jeg meg unna internettet fra nå av, hopper til sengs, og ser finalen i morgen. God natt, folkens, dette blir helt sykt.

Lenke til kommentar

Til informasjon så ligger Aloha To Lost på youtube. Fant bare en 6GB utgave som var i 720p. Noe som er ganske unødvendig når det kan komme en i stanard xvid størrelse snart.

Takk.

Skulle til å spørre om noen hadde sett den liggende rundt forbi. Så at alt ligger på JimmyKimmelLive (http://www.youtube.com/user/JimmyKimmelLive)

Edit:

Fant et sammendrag her: http://tvseriesfinale.com/tv-show/lost-jimmy-kimmel-special-15587/

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...