Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Har ikke noe å gjøre med det nei...

Jeg bare lurer på om ikke det hadde vært koselig å gjøre noe annet?

Hvorfor påstår du at jeg bryr meg forresten?

Jeg oppfører jo meg ikke som en tosk, man må jo få lov til å stille spørsmål! Jeg puttet jo til og med en :) bak spørsmålet mitt.

Les og tolk før dere uttaler dere folk.

Er jo dere som tyr til personangrep her.. snakker om dobbelmoralisme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@CRWTH: Ikke ta nybb så seriøst du :p Han elsker lost, men skjønner seg ikke på folk som vil få litt mere ut av serien; som å se recap-ep., lese intervjuer etc.

Men må si meg enig i at det er chill å slappe av noe annet enn lost nå. Metallica live-videoer er ikke å forakte som oppvarming :new_woot: ... Tenker jeg begynner å fyre meg opp i 2-halv3 tiden jeg, holder i massevis.

Lenke til kommentar

@nybb: Jeg bare mener at du oppfører deg som en tosk, man må jo få lov til å ha egne meninger.

@tjotr: Joda. Jeg prøver å se så mange som mulig av de beste episodene før finalen nå, før jeg avslutter med piloten som siste episode før finalen.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Jeg føler ikke jeg får noe mere ut av serien bare fordi jeg ser gamle episoder, ser recaps, ser comic-vids osv.. men det gjør vel andre da...

@nybb: Jeg bare mener at du oppfører deg som en tosk, man må jo få lov til å ha egne meninger.

Det er et personangrep og rett og slett fornærmende.

Og du synes når jeg oppfører meg som en tosk når jeg er ytterst hyggelig!

Lenke til kommentar

Folk må slappe av, sånn som jeg og mine kompiser gjør nå :)

Å se gamle episoder, recaps, intervjuer osv, gjør dere bare mindfuk'd :)

Eg ser ikkje gamle episoder, men eg ser recaps og nokon intervjuer. Kvifor? For eg synst det er grei underholdning. Ikkje minst synest eg at recapsene hjelper meg sterkt med å få med mykje detaljer og ting eg ikkje får heilt med meg.

No står berre spørsmålet her. Skal eg sove eller vere oppe i natt for å sjå Lost? Er litt sliten allerede, så er usikker på kva eg skal gjere.

Gleder meg sterkt iallefall, Veetle-streamen fungerer greit ser det ut som og.

Lenke til kommentar

Folk må slappe av, sånn som jeg og mine kompiser gjør nå :)

Å se gamle episoder, recaps, intervjuer osv, gjør dere bare mindfuk'd :)

Eg ser ikkje gamle episoder, men eg ser recaps og nokon intervjuer. Kvifor? For eg synst det er grei underholdning. Ikkje minst synest eg at recapsene hjelper meg sterkt med å få med mykje detaljer og ting eg ikkje får heilt med meg.

No står berre spørsmålet her. Skal eg sove eller vere oppe i natt for å sjå Lost? Er litt sliten allerede, så er usikker på kva eg skal gjere.

Gleder meg sterkt iallefall, Veetle-streamen fungerer greit ser det ut som og.

Skjønner ;)

Men jeg ser ikke den, og derfor spurte jeg et par vennlige spørsmål for å få en ordentlig forklaring. Takk for at du holder deg saklig! Det er noen i denne tråden som går utenfor saklighetens grenser.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

@ Goranlol, høres lyden sprakete ut for deg ?

Jepp, lyden spraker på Veetle-streamen. Den spraker ikkje på Freedocast-streamen.

Heller litt over på å legge meg, og laste ned i natt. Stream er litt kjipt.

Lyden spraker kun når Lost vises, og med en gang den går over til reklame, så funker lyden fint. Det er i ABC problemet ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...