Runningback Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Når starter sendinga i norsk tid? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen andre som vurdere å sitte oppe å vente på finalen?? Episoden er jo ferdig på morgenen norsk tid (8-tiden?). Er vel ikke poeng å døgne? Eller har jeg regnet feil? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Når starter sendinga i norsk tid? 02.00 i natt. Edit: Kun 1 time til recap episoden går på streamene. Endret 23. mai 2010 av Hille Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har ingen anelse. Men ut i fra kommentarene så ser det slik ut. Han karen som streamer har vist streama alle episodene fra ss6 så langt. Den første linken sender vertfall lost nå. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ah, internetten min er dårlig og stream stopper opp hele tiden. Får vel heller se det tidlig i morgen... For en syk opplevelse det kommer til å være. Hopper til sengs nå, kos dere dere som blir oppe og ser! Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Håper "Aloha To Lost blir lagt ut på nette og. Noen så vet om det skjer eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Streamene på Veetle er gangske gode. De beste du finner garantert. Har alltid brukt Veetle selv. Skal se episoden i 720p på 50" i morgen. Orker ikke å sitte oppe i natt, og vil heller se episoden med reklamen tatt vekk. Reklamen på ABC er veldig full av mat spesielt. EDIT: Ja, Aloha To Lost blir lagt ut. Enten i form av Jimmy.Kimmel.Lost. eller Aloha To Lost eller noe. Endret 23. mai 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg ser det er mye snakk om at finalen er 2,5 timer, men det er vel på samme måte som en vanlig episode er 1 time. Med andre ord så er neste en tredjedel reklame. Det er vel ikke noe som tyder på at de vil ha mindre reklame i seriefinalen, så da snakker vi vel om rundt 1:45 med Lost i natt...? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Aloha & Recap blir vel lagt på ymse sider ja... Hvaforno er det som sendes på freedocast-streamen nå? The Constant re-airing? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da tar jeg kvelden, når jeg våkner i morgen rundt 9 har Lost ferdig. Merkelig følelse. Kommer ikke til å gå inn på noen forums eller lignende sider før jeg har sett finalen. Så ønsker alle en god visning og lykke til. Måtte det bli den beste tv opplevelsen noensinne for oss alle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Aldri sett så mange som leser en Lost-tråd samtidig før. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Uff, kjenner jeg er nervøs. Hva om jeg ikke liker hva jeg ser :S Har allerede blitt skuffa over et show i år. (The pacific) Edit: Vetlee streaming gikk nettopp LIVE!! Edit2: heh, Tvshop.. Endret 23. mai 2010 av Hille Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 for håpe på en knall avslutning for Lost og en god natt for dere som skal døgne. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Folk må slappe av, sånn som jeg og mine kompiser gjør nå Å se gamle episoder, recaps, intervjuer osv, gjør dere bare mindfuk'd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som ser på Vetlee-streamen ? Rett før jeg kjøper den New Wave greia Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 @nybb: Enig, ser episoder selv nå. Nettopp ferdig med Greatest Hits, skal se The Shape of Things to Come nå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva med å gjøre noe annet? Hva faen har du med hva andre gjør eller ikke gjør? Folk har da forskjellige interesser, forskjellige preferanser... Djises! 1 Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Ah, misforsto det du sa. Var uenig. Enig med the_fire forøvrig, du oppfører deg som en tosk for å være ærlig, nybb. Endret 23. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gleder meg til å se den siste Lost-episoden selv, har vært en knallbra sesong i mine øyne, spesielt episoden som sentrerte seg rundt Richard Alpert. De har klart å svare på mange spørsmål, samtidig som de har klart å holde spenningen oppe. Derfor er det litt surt at jeg nok ikke får sett sesongavslutningen før på tirsdag, så inntil da forlater jeg denne tråden. Men tenkte jeg kunne dele forsiden til tv.com slik den var for ikke lenge siden før jeg stopper lesingen, skulle jo tro det var blitt en fanside for Lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå