Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Streamene på Veetle er gangske gode. De beste du finner garantert. Har alltid brukt Veetle selv.

Skal se episoden i 720p på 50" i morgen. Orker ikke å sitte oppe i natt, og vil heller se episoden med reklamen tatt vekk. Reklamen på ABC er veldig full av mat spesielt.

EDIT: Ja, Aloha To Lost blir lagt ut. Enten i form av Jimmy.Kimmel.Lost. eller Aloha To Lost eller noe.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Da tar jeg kvelden, når jeg våkner i morgen rundt 9 har Lost ferdig. Merkelig følelse. Kommer ikke til å gå inn på noen forums eller lignende sider før jeg har sett finalen. Så ønsker alle en god visning og lykke til. Måtte det bli den beste tv opplevelsen noensinne for oss alle.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se den siste Lost-episoden selv, har vært en knallbra sesong i mine øyne, spesielt episoden som sentrerte seg rundt Richard Alpert. De har klart å svare på mange spørsmål, samtidig som de har klart å holde spenningen oppe. Derfor er det litt surt at jeg nok ikke får sett sesongavslutningen før på tirsdag, så inntil da forlater jeg denne tråden.

Men tenkte jeg kunne dele forsiden til tv.com slik den var for ikke lenge siden før jeg stopper lesingen, skulle jo tro det var blitt en fanside for Lost ;)

TV.com - Free Full Episodes & Clips, Show Info and TV Listings Guide.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...