Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk forresten at de skrev kun en avsluttning, de filmet bare en avsluttning og de skulle alltid ha kun en avsluttning.

 

De alternative endingene vi får se hos Jimmy er kun laget for underholdningens skyld, etter de var ferdig med den reelle siste scenene.

 

Dette sier de iværtfall i den siste radiopodcasten;

Ville trodd at det var samme som med sesongfinalen av sesong 4, hvor de filmet flere endinger for å unngå at spoilere ble sluppet?

Lenke til kommentar

Hmm, tenk om noen hadde tatt alle seks sesongene av Lost, klippet bort alt som ikke er relevant for hovedhistorien, og sluppet en forkortet Lost med kun det som er relevant for øya/Jacob/MIB/etc.

Hadde vært interressant ja! Spessielt hvis vi f.eks hadde sett 815-gjengen sin invasjon fra Jacob & MiB sitt ståsted etc. Hadde vært fett å se dem krangle om å rekruttere lostiene til hver sin klan.

Lenke til kommentar

Ferdig med Walkabout. La merke til noe mange sikkert har lagt merke til før, og ikke jeg, men sier det likevel. Når Claire leser opp navn til døde fra flybilletter og pass etc., nevner hun sete 23C like før kameraet skifter til Jack på stranden. Satt det noen i sete 23C? Trodde det var tomt? Var vel 23C Desmond satt i i ALT?

 

Over til Deus Ex Machina!

Lenke til kommentar

Jo, mener det sete var tomt i orginale tidslinjen. Men Desmond blir jo på en måte ekstra-passajer i ALT.

 

Noen ting jeg la merke til:

Slik som jeg sa i recap`et til "What They Died For" så sa jeg sist gang dette ble brukt var i "What Kate Did" hvor Eko og Locke skulle se resten av Dharma-filmen til "The Swan". Dette var feil, Locke brukte dette i "The Cost of Living".

 

I "Dead is Dead" så er stranda til Ajira-overlevende på Hydra-øya lettere "befolket". Man ser noen personer går rundt. Når Frank er tilbake etter å ha gått fra Sun, Locke og Ben så er stranda helt tom, med unntak av Bram, Ilana og de livaktene til Jacob. Så jeg ble på en måte mer overbevist på at det var de som drepte Ajira-overlevende, og ikke Widmore. Men igjen så var det ikke kule-hull på de likene vi så på Hydra-øya. Så jeg er forsatt igjen veldig usikker. Men tror ikke helt det var Widmore sine folk som gjorde det.

Lenke til kommentar

@Mahavishnu: Han blir på en måte en ekstrapassasjer, ja. Mulig det bare var en error uansett. Gjør meg ikke så mye akkurat.

 

@Hille: Venter nok på HDTV, jeg i alle fall. Aldri stolt på streaming. Tror det er ganske dårlig kvalitet uansett, ikke sant?

 

Deus Ex Machina ferdig. Nå tenker jeg at jeg går videre til Greatest Hits. Mulig jeg går tilbake og ser noen episoder jeg hopper over senere hvis jeg får tid utover natten.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

hotspotshield sluttet å funke på hulu for leeeenge siden...

 

nei, oppdater til ny versjon, funker fint på hulu,abc,fox og alle andre plasser eg har prøvd, seinast igår

 

 

prøvde akkurat, funket særdeles dårlig. hva gjør du anderledes enn meg?

Lenke til kommentar

Ferdig med Walkabout. La merke til noe mange sikkert har lagt merke til før, og ikke jeg, men sier det likevel. Når Claire leser opp navn til døde fra flybilletter og pass etc., nevner hun sete 23C like før kameraet skifter til Jack på stranden. Satt det noen i sete 23C? Trodde det var tomt? Var vel 23C Desmond satt i i ALT?

 

Over til Deus Ex Machina!

 

Jo, det var noen som satt i 23C, men som byttet. Vi husker at Oceanic Flight 815 ikke hadde et fullpakket fly. Det var ledige seter her og der. F.eks. det setet Charlie satte seg i, eller det Bernard satte seg i.

 

Den personen som satt i 23C var Harold Wollstein, en kar vi aldri så eller var noe som helst viktig, fordi han døde i krasjen. Claire nevner navnet hans.

 

Jacks plass var 23B fordi han leste det opp fra billetten i Sydney til Ana-Lucia.

 

Når de boardet gikk Harold til en ledig plass, mulig ved noen han kjente. Siden ingen satte seg der, ble han sittende der. Vi vet ikke hvor, men han satte seg ikke i 23C allikevel. Det var ledig plass i 23A, så Jack hadde alle tre setene, 23A, 23B og 23C for seg selv. Etter krasjen fortalte Jack at han satt på 23A til Rose.

 

ALT

Desmonds plass i Flight 815 var lenger bak, men i 23C hadde han ro til å lese boka si. Under landingen satte han seg tilbake i plassen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hotspotshield sluttet å funke på hulu for leeeenge siden...

 

nei, oppdater til ny versjon, funker fint på hulu,abc,fox og alle andre plasser eg har prøvd, seinast igår

 

 

prøvde akkurat, funket særdeles dårlig. hva gjør du anderledes enn meg?

 

Er ikkje sikker, men eg husker eg hadde problemer ein gang eg og, fekk melding på sjermen om at dei såg eg brukte ein annonym proxy, men da berre tok eg og restarta programmet so funka det fint igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...