Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Mokko: Hvordan er det en spoiler?

 

@nybb: Som Teipball sier, det blir det samme, og det er like sunt/usunt. End of discussion.

 

Så er nå jeg ingen fotballnerd heller. Har mange interessante interesser!

 

Jeg har planer om å bruke mesteparten av kvelden/natten til å se gamle Lost-episoder om igjen. Noen forslag til episoder jeg kan se utenom piloten?

 

Hva er vitsen ?

Lenke til kommentar

@nybb: Jeg har vokst opp med Lost. Det har vært en stor del av livet mitt (ja, jeg er så opphengt av Lost), og vil gjerne gjøre så mye ut av slutten som mulig, ettersom jeg aldri vil få oppleve å se slutten av Lost uten å vite hva som vil skje igjen.

 

Hva er vitsen med å komme med slike kommentarer? Bare fordi du ikke føler det på den samme måten trenger du ikke å oppføre deg sånn.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Jeg har planer om å bruke mesteparten av kvelden/natten til å se gamle Lost-episoder om igjen. Noen forslag til episoder jeg kan se utenom piloten?

 

Piloten(1x1-2)

The Constant(4x5)

Flashes Before Your Eyes(3x8)

Some Like It Hoth (5x13) <- Min største anbefaling etter The Constant

Deus Ex Machina (1x19)

Dead is Dead (5x12)

Lenke til kommentar

@Mahavishnu: Takk skal du ha! Du mener jeg skal se dem i den rekkefølgen, eller? Så både The Constant og Flashes Before Your Eyes for noen dager siden, men kan aldri få nok av dem. Ser ut som du skal kose deg i kveld/natt! :tease: JEG VIL HA MOUNTAIN DEW. Og hvilken bobblehead er det du har?

 

@mosleth: Mulig jeg ser noen av de episodene også. Ganske sikker på at jeg kommer til å se Walkabout og Greatest Hits.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Pierre Chang/Edgar Halliwax. Faraday-utgaven ser ut som en jesus-figur i Faraday`s klær. Montain Dew`en er kjøpt til informasjon på Maxi Mat på Nordby i sverige.

 

Sitter å ser på Dead is Dead nå. Fantastisk åpning av Michael Emerson(Ben) idet han ser "Locke" for første gang etter å ha drept han.

 

"Can we talk about the elephant in the room?"

 

Må få sett Greatest Hits selv. The Constant har jeg sett hvertfall 10-20 ganger i helheten pluss den scenen med Penny og Desmond på slutten flere ganger. Så den dropper jeg i dag.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Har planer om å skaffe meg bobbleheads selv. Og har planer om å hamstre Mountain Dew neste gang jeg ser det.

 

Michael Emerson er en av de beste skuespillerne jeg noen gang har opplevd. Men hvilken rekkefølge vil du anbefale å se episodene i?

 

Får alltid tårer i øynene i scenen med Desmond og Penny.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Kronologisk hvis mulig selvfølgelig.

 

Sitter selv å ser på Dead is Dead, og skal så se på Some Like It Hoth. Og så skal jeg se The Cost of Living(bare fordi jeg savner Eko), Greatest Hits og Trought The Looking Glass. Muligens Deus Ex Machina senere. Jeg må skaffe meg de episodene fra sesongene før sesong 4, så blir ikke noe bestemt rekkefølge her.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Husk forresten at de skrev kun en avsluttning, de filmet bare en avsluttning og de skulle alltid ha kun en avsluttning.

 

De alternative endingene vi får se hos Jimmy er kun laget for underholdningens skyld, etter de var ferdig med den reelle siste scenene.

 

Dette sier de iværtfall i den siste radiopodcasten;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...