Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på om Aaron kommer til å spille en viktig rolle i finalen. Jeg, og mange andre har lenge trodd at han er en viktig brikke i det store spillet. Så hade vært interesant hvis Darlton tok opp denne "tråden" igjen. Får nok se han, men tviler egentlig på at han plutselig blir viktig nå.

 

Et annet element er det at øya er under vann i FS. Kan fort bli et problem hvis sammensmeltingen mellom tidslinjene skal skje.

Lenke til kommentar

Kanskje MiB tabber seg ut når han skal destroye The Island, og tror han er i OTL? :p

 

Uansett, jeg tror egentlig at Aaron hele denne tiden har vært en red herring, og at han egentlig ikke er godt for noe. Ellers tror jeg at Darlton har skrevet finalen slik at han gjør noe som kanskje ikke er så altfor viktig for ikke å skuffe folk som ønsker at Aaron skal være viktig. Vi har jo sett før (Across the Sea) at folk blir veldig skuffet om teoriene deres ikke er riktig.

 

Jeg er utrolig spent på å se hva som vil skje med ALT, når den ble skapt og hvorfor den er til. Er jo en grunn for det Desmond holder på med, så tror nok det blir en eventuell sammensmeltning etter hvert. Men skjønner ikke hvordan de skal få til en fysisk sammensmelting, og ikke bare med consciousnesses. De kan liksom ikke ha bare det heller, for The Island er jo under vann. Ellers kunne det jo vært at The Island bare er under vann og at Darlton får noen til å fortelle (Desmond?) hvorfor dette skjedde, og ikke at det er noe som vil skje. Det jeg mener med det er at det er mulig de vil bruke at The Island er under vann bare som en grunn for at Oceanic 815 ikke styrtet. Selv synes jeg dette hadde vært litt skuffende, men tror egentlig ikke det vil skje slik jeg teoriserer. Kanskje MiB dro tilbake i tid i ALT og sank øya for at Oceanic 815 aldri skulle styrte? Ellers er det jo alltids mulig at han skapte ALT.

 

Ellers tror jeg også at Locke er veldig viktig for FSW, ja. Kanskje Desmond samlet alle sammen for å gi Locke en stor nok near death-experience til at hans consciousness blir overført til sin kropp i OTL og overta for MiB?

 

Tror egentlig ikke så mye av det jeg teoriserer med skjer i det hele tatt, har aldri før klart å predicte store ting på Lost. :p

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

@tjotr: En sjelden bit oppmerksomhet for Lost fra det norske media. Liker ikke VG, dog, og var uansett en kort artikkel med lite innhold. Takk for posten likevel, ettersom jeg ikke leser VG. :thumbup:

 

Jeg kommer til å se intervjuet i løpet av natten. Skal se film nå, A Scanner Darkly. :)

Lenke til kommentar

La oss ikke diskutere fotball-idioter i denne tråden. Plis..

 

En av de nyeste promoene til nattens seriefinale bekreftet ytterligere at vi vil få se 3 alternative slutter på serien på Jimmy Kimmel: "Aloha To Lost".

 

I sesong 4 var alternative-scenene at vi så Desmond og Sawyer oppi kistene som 2 alternativer til Locke.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...