Engberg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 @Hyperio: Ja, har lagt merke til dette jeg også. Hører sirener etc. Skjønner ikke hvorfor de sitter ute. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ja nei, downtown NY er ikke akkurat roligste strøket på planeten... Skikkelig fett utested de ser det på iallefall da : aah, Hurley forteller Jack om numbersstoryen nå, tider Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nice! Ahh, The Numbers. De vil ha en virkning på meg resten av livet mitt. Jeg prøver alltid å sette alarmen på :04, :08, :15, :16, :23 eller :42, og jeg prøver alltid å assosiere ting med dem. Også volum, hater å ha det på noe annet enn Numbers. Lost, jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lost, i love you more. Pierre Chang å rister på hue. Fikk meg en slik i forrige uke, den er awsome. Slår både Vault-boy bubble head`en, og Master Cheif bubble head`en. Bare få dager igjen til mandag nå. Dette blir spenndene Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 CRWTH skrev (På 20.5.2010 den 23.25): Nice! Ahh, The Numbers. De vil ha en virkning på meg resten av livet mitt. Jeg prøver alltid å sette alarmen på :04, :08, :15, :16, :23 eller :42, og jeg prøver alltid å assosiere ting med dem. Også volum, hater å ha det på noe annet enn Numbers. Lost, jeg elsker deg. Det er jo bare sykt. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er sant. Har hørt om folk som gjør det samme. Og Lost, I love you the most. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Slike tvangstanker er ofte tegn på dype psykologiske problemer. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er vel mer vanlig, slikt som at mange må for eksempel røre en ball på begge sidene, dunke den andre foten hvis de slår den andre etc. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MRofMuwas_4 Ikke like morsom som brettspill-videoen med MiB og Jacob. Men du har hvertfall Jacob med i dette klippet som ble vist på Jimmy Kimmel nå nylig. Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hello:) Gleder meg sykt til finalen! Men, hva av LOST-relaterte ting vises natt til mandag? Det er sesongfinalen episode 17-18 Det er avsluttningsshowet med Jimmy Kimmel etterpå Og det er en recap/reprise av piloten med ekstra info??? Noen som har svar? Vil gjerne få med meg absolutt alt som er å få med, blir nødt til å laste det ned for drar tilbake til militæret etter perm, og hvis jeg ikke skaffer det før jeg drar er jeg fucked! Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) @Lurern: Det er nok bare det du har ramset opp og clipshowet som er viktig å få med seg. Det er også intervju med cast og Darlton under clipshowet. Det kan inneholde spoilere, dog, men følg med på forumet så poster sikkert noen eventuelt om det inneholder spoilere eller ikke. Tjotr har planer om å se det og sjekke etter spoilere. Endret 21. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 herlig;) når tror du det er lagt ut for nedlastning? Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tja, usikker. Hvis noen har planer om å legge det ut, tror jeg hvertfall det ender opp her. Hvis ikke kan du alltids lete her. Tror ikke piloten blir uploadet, og usikker på clipshowet med intervjuene, men regner med de blir lagt opp her dagen etter finalen, hvis ikke på natten (morgen her). Jimmy Kimmel - Aloha to Lost og finalen blir uploadet på den første linken jeg sendte deg. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Interessant at mange av skuespillerne ikke fikk manuskriptet for den siste akten i Lost. Darlton har hatt den siste scenen klar helt siden sesong 1. Blir sykt spennende å se siste episode. EDIT: Prøvde å embedde en video, men gikk ikke, så linker den her i stedet. Endret 21. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis Richard ble drept av MIB... betyr ikke det at MIB kan ha kroppen til Richard nå? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 "He's stuck like this now" (som Locke). Tror ikke det har noe å si hvem folk blir drept av heller, Locke ble drept av Ben.. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hadde vært utrolig kult om det viser seg at det faktisk ikke er noen regler. I det hele tatt. Og da mener jeg også for MiB og Jacob, for hva om Mother bare sa at de ikke kunne drepe hverandre, og de har trodd dette i 2000 år? Tror selvfølgelig det er regler for kandidatene, som at de ikke kan drepe seg selv etc. Men hvis det viser seg at det ikke er noen regler kan alle drepe alle nå. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Enda en video jeg ikke får til å embedde. Du kan se den her. Michael Emerson er genial! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg tipper nok han har prøvd mangfoldige ganger å bryte reglene, uten at det har fungert. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det vet vi ikke, og det er sannsynlig at de ikke har gjort det. Det virker ikke akkurat som de har diskutert Mother så mye etter hendelsene. Men uansett, sier bare at det hatt vært kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå