Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!

 

Ahh, The Numbers. De vil ha en virkning på meg resten av livet mitt. Jeg prøver alltid å sette alarmen på :04, :08, :15, :16, :23 eller :42, og jeg prøver alltid å assosiere ting med dem. Også volum, hater å ha det på noe annet enn Numbers.

 

Lost, jeg elsker deg.

Lenke til kommentar

Nice!

 

Ahh, The Numbers. De vil ha en virkning på meg resten av livet mitt. Jeg prøver alltid å sette alarmen på :04, :08, :15, :16, :23 eller :42, og jeg prøver alltid å assosiere ting med dem. Også volum, hater å ha det på noe annet enn Numbers.

 

Lost, jeg elsker deg.

 

Det er jo bare sykt.

Lenke til kommentar

Hello:)

 

Gleder meg sykt til finalen!

 

Men, hva av LOST-relaterte ting vises natt til mandag?

 

Det er sesongfinalen episode 17-18

 

Det er avsluttningsshowet med Jimmy Kimmel etterpå

 

Og det er en recap/reprise av piloten med ekstra info???

 

Noen som har svar?

 

Vil gjerne få med meg absolutt alt som er å få med, blir nødt til å laste det ned for drar tilbake til militæret etter perm, og hvis jeg ikke skaffer det før jeg drar er jeg fucked!

Lenke til kommentar

@Lurern: Det er nok bare det du har ramset opp og clipshowet som er viktig å få med seg. Det er også intervju med cast og Darlton under clipshowet. Det kan inneholde spoilere, dog, men følg med på forumet så poster sikkert noen eventuelt om det inneholder spoilere eller ikke. Tjotr har planer om å se det og sjekke etter spoilere. :)

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Tja, usikker. Hvis noen har planer om å legge det ut, tror jeg hvertfall det ender opp her. Hvis ikke kan du alltids lete her. Tror ikke piloten blir uploadet, og usikker på clipshowet med intervjuene, men regner med de blir lagt opp her dagen etter finalen, hvis ikke på natten (morgen her). Jimmy Kimmel - Aloha to Lost og finalen blir uploadet på den første linken jeg sendte deg.

Lenke til kommentar

Interessant at mange av skuespillerne ikke fikk manuskriptet for den siste akten i Lost. Darlton har hatt den siste scenen klar helt siden sesong 1. Blir sykt spennende å se siste episode.

 

EDIT: Prøvde å embedde en video, men gikk ikke, så linker den her i stedet.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Hadde vært utrolig kult om det viser seg at det faktisk ikke er noen regler. I det hele tatt. Og da mener jeg også for MiB og Jacob, for hva om Mother bare sa at de ikke kunne drepe hverandre, og de har trodd dette i 2000 år? Tror selvfølgelig det er regler for kandidatene, som at de ikke kan drepe seg selv etc. Men hvis det viser seg at det ikke er noen regler kan alle drepe alle nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...