Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Det er mulig det blir litt kortere recap av "What they died for" denne uken. Jeg følger med Lost-A-Thon for tiden.

 

losta61.png

THE CHALLENGE - Devour all 120 LOST episodes back-to-back, leading up to the live broadcast of the LOST Series Finale.

 

I morgen har jeg norsk-eksamen, så jeg skal ikke ødelegge den. Legger meg tidlig i kveld, men når jeg kommer hjem, ser jeg på disse karene se på Lost. Jeg døgner fra fredag til lørdag og følger med helt fram til søndag kveld/natt. Da legger jeg meg og ser Lost på morgenen/dagen, mandag 24. Mai. Da får jeg godt med søvn når jeg skal se finalen.

 

Startet kl. 08 med en gang jeg kom på skolen i dag, og har hatt skolePCen oppe og kjøre (det var ikke lyd til å begynne med). Så jeg så når de var 2/3 timer inn i Lost-A-Thon. Nå er det lyd og helt herlig å få reaksjonene til andre Lost-fans med bare audioen fra Lost. F.eks. i stad, under episode 10 og reaksjonene til cliffhangeren. "That's so creepy. That's so creepy!" om Ethan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommer jo til å være utslitt når finalen først starter. Hadde aldri klart det de prøver på.

 

Men det er fordi jeg ikke kjører løpet fullt ut.

 

Jeg skal sove lenge i dag, fordi jeg har norsk-eksamen i morgen. Etter eksamen drar jeg hjem og ser Lost helt fram til natt til søndag. Jeg skal kanskje på en bursdagsfeiring på lørdag kveld, men drar hjem etter det. Når de nærmer seg finalen legger jeg meg. Sover i 12 timer eller noe og ser Lost på mandag.

 

Jeg ser ikke seriefinalen uten å ha sovet LENGE først.

Lenke til kommentar

Når de nærmer seg finalen legger jeg meg.

 

Skjer ikke at du greier det..

 

Egentlig, når jeg teller timene, ser jeg ikke det selv. Jeg glemte nesten at det er to netter jeg må døgne (fredag til lørdag og lørdag til søndag), etter som jeg dropper natten i dag pga eksamen. Jeg døgner nok èn av de to nettene i helga, men prøver å følge med ellers så mye jeg får til. Det er moro

Lenke til kommentar

Det er samme pilot som blir sendt lørdag i statene som før. Bare at ulikt den piloten vi har sett før, så er dette en "enchanted". Vi får altså informasjon som blir vist på bunn av skjermen.

 

Denne piloten blir nok neppe lagt ut på nettet. Så du evt. se den på stream.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Kjedelige fyrer de som sitter og ser på det derre Lost-maraton'et. Kun han med skjegg og caps som tar av litt, de andre sitter der som nikkedokker og er redd for kameraet. :no: Uansett så er det jo et kult konsept da!

 

@mahavishnu: Hva slags informasjon kommer opp på skjermen under re-air'ingen av piloten?

Lenke til kommentar

Sky1HD skal ha et show kalt "The End is Nigh", et såkalt clip show i morgen kveld. Kan bli interressant :)

 

Superfan Iain Lee commemorates the TV phenomenon's final voyage. Armed with an arsenal of questions, Iain talks to the cast and executive producers - will any secrets be spilled?

Lost: The End is Nigh(Drama)

Sky1 HD

Friday, May 21st, 2010

10:00pm to 10:30pm

Lenke til kommentar

@tjotr: Elsker Iain Lee. :w00t: Usikker på om jeg tør å se det, dog, med tanke på at han skal snakke med Darlton og castet. Vil ikke risikere å få noen spoilere. Har du planer om å se det? Isåfall, gidder du å si fra om det spoiles noe?

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

@CRWTH (nice avatar btw :thumbup:): Leste den NY Times-artikkelen. Finfin artikkel uten noen spoilers.

 

Når det gjelder det Sky1HD-clipshow'et, så har jeg planer om å se det ja. Kommer til å lese noen kommentarer her og der for å sjekke at den ikke inneholder spoilers, og så er det bare å peise på...

 

---------

 

Ah, drømmemuseet åpnet i går :wee:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5suCyfLBQwU&feature=player_embedded

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...