Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder rett og slett ikke se alle sesongene eller alle episodene i S06 før slutten. Regner med det kommer en svær Blu-Ray-pakke med hele Lost en gang. Og da skal jeg virkelig kose meg med Lost. Atter en gang.

Ser den. Men det er liksom nå "Lost-bobla" er her. Så derfor er det fett å utnytte det de siste 4 dagene før det hele er over.

 

Så er det jo deg og da! :no:

Lenke til kommentar

Har folket der ute noen andre planer frem mot finalen? Tenker jeg i tillegg til å se S06 skal rewatch'e alle seriefinalene + at det blir å se igjen Pilot Part 1 & 2 sånn i rundt 1-2-tiden på finalenatten, før det braker løs med selveste seriefinalen :roll:

Jepp, jeg har planer om å se, hvertfall mesteparten, av seriefinalene, og på selveste kvelden (:cry:) vil jeg se Pilot Part 1 & 2. De vises jo da i USA også, så regner med det er en god grunn til det. Mye vil nok hinte til Piloten i finalen tror jeg. Som jeg gleder meg og gruer meg!

 

-------------------------------------------------------------------------

 

WHAT THEY DIED FOR, AMIRITE?

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

De vises i USA i timene før finalen, så jeg vil tro at det er en fordel å se dem. Som sagt tror jeg mye i finalen vil hinte til piloten. Og tar jeg feil hvis jeg sier at Darlton sa vi misset noe i finalen? Kan det være bambus-plantene Jack alltid landet ved?

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Herregud, Lost er over om 5 dager. Nesten urealistisk å tenke på.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Eg tenkte eg skulle se sesongfinalen og that's it ;)

 

Men Lost kommer nok til å bli den andre serien eg ser to ganger. Stargate SG1 var den første eg giddet det. DET gleder eg meg til. Denne serien skal inn i hylla i form av BluRay selv om eg ikke har spiller enda! :D

Lenke til kommentar

DVD- og Bluray boksene av sesong seks (også samleboksen) skal vistnok inneholde 20 minutter storyline som ikke er vist på tv!

 

Turns out two and a half hours just wasn’t enough screen time for Lost producers Damon Lindelof and Carlton Cuse to tell the whole story they wanted to tell us. An ABC source confirms to me that after Sunday’s series finale, titled “The End,” airs from 9 – 11:30 pm ET/PT, the season six DVD (as well as the complete series collection, out on DVD and Blu-ray August 24) will continue the saga with upwards of twenty minutes of additional storyline.

 

“It’s in production now,” confirms the source, who couldn’t yet confirm the actual running time of the new scenes. “Damon and Carlton wanted to offer fans answers to additional questions they couldn’t get to in the body of the final show.” Lindelof and Cuse have also ordered up some spectacular packaging that should make the DVDs a must-purchase for show fans.

eeh, betyr det at de filmer inn scener til dette NÅ?!? Trodde de var ferdig med all innspilling jeg.

 

Jepp, jeg har planer om å se, hvertfall mesteparten, av seriefinalene, og på selveste kvelden (:cry:) vil jeg se Pilot Part 1 & 2. De vises jo da i USA også, så regner med det er en god grunn til det. Mye vil nok hinte til Piloten i finalen tror jeg. Som jeg gleder meg og gruer meg!

Blir nok en del pilot-relaterte avsløringer i finalen ja. Logisk nok ettersom de allerede hadde mange planer for finalen da de filmet piloten i 2004. Ihvertfall skal slutten være helt lik den Darlton & Co. forestilte seg i 2004.

 

Ikke at det har noe å si CRWTH, men ABC skal re-air'e piloten på lørdag, ikke søndag :)

 

ABC is planning a “Lost” weekend: The network has just scheduled a repeat showing of the show’s two-hour 2004 pilot for the night before its finale.

 

The J.J. Abrams-directed, $10 million-plus spectacular will air Saturday, May 22 from 8-10 p.m., ABC told affiliates today. The two-hour finale will air the following evening from 9-11 p.m.

 

This brings the total number of “Lost” hours ABC is planning for the week of May 17 to 10. There’s the penultimate episode of May 19; the pilot encore on May 22; a two-hour pre-show/recap on May 23; the finale itself; and “Jimmy Kimmel: After the Final Rose” (also on May 23).

Lenke til kommentar

@tjotr: My mistake. :w00t:

Tok feil jeg også, de skal vise den begge dager. På lørdag kveld, og like før The Final Journey-recappet på søndag kveld. Så vi hadde rett begge to :tease:

 

@Teipball: Ja, de skulle vel gjør noe med den? Rehashed versjon av piloten eller noe slikt? Tror nok jeg skal se den. Kanskje de inkluderer minisode #13. Hadde vært konge.

Hørt snakk om en spesiell-utgave jeg også. Åh, er minisode 13 der Christian sender avgårde Vincent for å vekke Jack? Isåfall hadde det vært awesome!

 

Ble isbjørnen i fra de første episodene noen gang forklart?

Ja, vi fikk vite i S05 at isbjørnene ble fraktet til øya av Dharma som del av et større forskningsprosjekt :)

Lenke til kommentar

@Teipball: Du må ikke det, men bare sier at det kan være noe nytt interessant innhold. Jeg vil anbefale å se den nye.

 

Selfølgelig må jeg ikke det, men hvis det er noe som er endret i den piloten de skal vise nå, så er det den jeg skal se. Og det var slik at denne skulle vises på lørdag i statene? Da vil jo jeg kunne få sett denne på søndag så det passer glimrende.

Lenke til kommentar

@tjotr: Ah, like greit at begge hadde rett. :w00t: Minisode #13 er den med Christian, ja, en deleted scene fra piloten. Like greit de ikke tok den med spør du meg. Men uansett, vet ikke noe om det blir med i den nye versjonen av piloten, var bare et forslag, så ikke ta mitt ord for det. :)

 

@Teipball: Skal aires lørdag og søndag. Vet ikke noe om den på lørdag er en ny versjon eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...