Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5432143541

bra teori neitakk.. Bare lag flere! fant de nyttig og kult.

Hørte en gang en teori om at monsteret er nanoroboter.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nevnarion, det med luken var faktisk planlagt helt fra begynnelsen. J.J. Abrams sin idé. Men selvfølgelig har de ikke alt planlagt. For dere som har sesong 2-dvden, så er det på bonusmateriale en liten dokumentar hvor man følger hele prossesen bak å lage en episode. Der ser man klipp fra da alle manusforfatterene sitter i et rom og driver med brainstorming. I det lange løp er det nok planlagt hva som kommer til å skje, men det meste blir nok planlagt underveis.

7092093[/snapback]

Okey, det visste jeg faktisk ikke. Har heller ikke sett sesong 2-dvd'en enda, men fikk jo veldig lyst til det nå. :wee:

Luka var jo også bare et eksempel, det er hvertfall helt sikkert mange andre ting som har blitt funnet på etterhvert, men det er ikke nødvendigvis noe dårlig tegn. Og manusforfatterne har nok en forestilling om hvor de skal hen. De sier hvertfall det selv, at de vet nøyaktig hvordan serien skal ende. Men det handler mest om hvor lang de kan lage veien fram mot slutten.

Angående promoen så vil jeg prøve å la være å se den. Jeg har prøvd å la være å se tidligere promoer også, uten hell, men... Nå er det liksom bare et par dager igjen så...

Lenke til kommentar

Ny episode i kveld. Gleder meg bra, har en følelse av at denne sesongen bli spennende, men gjør meg ikke noe om de lager en god avsluttning på denne sesongen og gir seg med det.

Men selvfølgelig, om de kommer seg opp på høyde med sesong 1 er det bare å holde på :dribble:

Lenke til kommentar
Ser det. Note til Fisker om at han må bytte om navnene på episode 2 og 3 i førsteinnlegget. :)

7095541[/snapback]

Jepp. Jeg må ta en oppdatering når jeg får tid. :)

Edit, om promoen;

Jeg tror nok det der er nok en drøm fra Locke. Han tror nok at han kommer tilbake i rullestolen (eller dør, siden det er Boone), hvis han ikke hjelper de som trenger hjelp. Dette gir han den troen han hadde i S1 tilbake.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Her er spoilere for de neste episodene.

Har ikke lest gjennom tråden, så om dette er allment kjent så kommer det i hvertfall en gang til her!

Every Man for Himself -ep.4

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sawyer discovers just how far his captors will go to thwart any plans he and Kate might have to escape, and Jack is called upon to scrub up to save a dying Other. Back at the settlement, Desmond begins building a mysterious device, perplexing the survivors.

The Cost of Living -ep.5

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

A delirious Eko wrestles with demons from his past, while Locke and other castaways head to the Pearl, one of the Dharma Initiative's island stations, in search of a computer they can use to locate Jack, Kate and Sawyer. Meanwhile, Jack doesn't know whom to trust when two of the Others seem at odds with each other.

Har hørt at dette er siste sesong? Noen som vet?

Endret av js79
Lenke til kommentar

Er så glad fordi at jeg ikke så promoer til denne episoden :)

Bra episode, litt syre med det trippet til Locke.

Veldig bra flashbacks fra Locke, forventer enda en episode med Locke-flashback så vi får ordna litt mer opp i hvordan han rota seg inn i det der.

WTF skjer med Desmond?? Forventer mange teorier om elektromagnetisme som messer med hodet hans :p

Lenke til kommentar
Beste episoden denne sesongen!

7103540[/snapback]

Fullstendig enig. Elskbar episode. Terry O'quinn spiller helt glimrende. Flashbacket var godt over middels, men det beste i episoden var soleklart "visjonen" sammen med Boone på flyplassen. Var også ganske greit å slippe å Jack & co nå, og heller bruke tid med de på den andre siden.

I isbjørngrotten lå det jo tidligere Dharma-ansatte fra The Pearl, lurer på om kanskje isbjørnene kan ha gjort at Pearl ikke lenger er aktiv.

Sesong 3 har hittil vært meget bra, så nå gleder jeg veldig til fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...