Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Spin-off med Kate hadde vært konge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) To episoder, hvorav den ene er en dobbelt(+ 1/2)-episode. Sesongfinalene har alltid vært bestående av to episoder, men flettet sammen i en visning. Derfor blir Lost bestående av 121 episoder totalt. Edit: NB: Lenke inneholder navn på kommende episoder. Endret 17. mai 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Seriefinalene har alltid vært bestående av to episoder, men flettet sammen i en visning. Derfor blir Lost bestående av 121 episoder totalt. Kanskje svaret til alt er 121, ikke 108. Kanskje Darlton visste om episode-antallet de ville få. Kanskje de er fra framtiden. Kanskje de er fra... 2007! EDIT: Argh, linken din spoilet episodenavn for meg. EDIT: Omg, perfekt navn på siste episode. EDIT: Trengte ikke å vite, men nå er jeg glad jeg vet hvor... Meh. Du vet hvor jeg vil. Endret 17. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) La til en liten nota bene. Vel og merke mente jeg sesongfinalene. Natta tar meg. Endret 17. mai 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe. Og forresten, det med spin-off med Kate var tull. Ingen quotet og klaget, så følte jeg måtte si det så ingen tror jeg mente det. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Josh Holloway, Evangeline Lilly og Jorge Garcia & Terry O'Quinn, Emilie de Ravin, Daniel Dae Kim og Michael Emerson intervjuet hverandre med fan-spørsmål like før sesong 6 startet. Sikkert noen som har sett det, men fant det på darkufo nå - så tenkte jeg kunne poste det her. Mange gode spørsmål og svar - både om Lost, og andre ting. Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=sk7Uu_tQHBM&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=Xj1UPEFgdJg&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=ToKVZfX9-Tg 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Spin-off med Kate hadde vært konge. Det hadde blitt drittkjedelig såfremt hun ikke hadde gått lettkledd hele serien. Kate er jo en av de kjedeligste karakterene i LOST. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Spin-off med Kate hadde vært konge. Det hadde blitt drittkjedelig såfremt hun ikke hadde gått lettkledd hele serien. Kate er jo en av de kjedeligste karakterene i LOST. Synes jeg da. Og forresten, det med spin-off med Kate var tull. Ingen quotet og klaget, så følte jeg måtte si det så ingen tror jeg mente det. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Spin-off med Kate hadde vært konge. Det hadde blitt drittkjedelig såfremt hun ikke hadde gått lettkledd hele serien. Kate er jo en av de kjedeligste karakterene i LOST. Synes jeg da. Og forresten, det med spin-off med Kate var tull. Ingen quotet og klaget, så følte jeg måtte si det så ingen tror jeg mente det. Haha, så ikke den ass Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå har jeg fått broren min til å bli skikkelig interessert i Lost. Han har sett noen få episoder helt sporadisk før, men nå har han kjøpt sesong 1, 2, 3, 4 og 5 på DVD. Da vi for noen dager siden var stucked på hytta pga ras satt han konstant og så Lost. Han er oppslukt. Jeg er stolt! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Fikk en på fotball laget til å starte å se også, han har sett alt fra s01 til episode 10 i s06 nå på bare få uker. Utfordret han til å rekke finalen noe som ser ut som han klarer. Ikke overraskende er han oppslukt han også Det finnes håp der ute. Endret 18. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er livredd for at noen skal skrive spoilere i kommentarfeltet på Piratebay til siste episoden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er vel bare å la være å lese dem? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå har jeg fått broren min til å bli skikkelig interessert i Lost. Han har sett noen få episoder helt sporadisk før, men nå har han kjøpt sesong 1, 2, 3, 4 og 5 på DVD. Da vi for noen dager siden var stucked på hytta pga ras satt han konstant og så Lost. Han er oppslukt. Jeg er stolt! Samme her. Har fått mange i vennekretsen til å begynne å se på det siste halvåret, og de blir jo selvfølgelig helt oppslukt, de som oss En kamerat av meg holder på med slutten av S05 nå. Så da blir det å se hele sesong 6 igjen frem til søndag! Har folket der ute noen andre planer frem mot finalen? Tenker jeg i tillegg til å se S06 skal rewatch'e alle seriefinalene + at det blir å se igjen Pilot Part 1 & 2 sånn i rundt 1-2-tiden på finalenatten, før det braker løs med selveste seriefinalen -------- Ser nå at finalen blir på 1 time og 40 minutter, hvor hver del er på 50 min. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gidder rett og slett ikke se alle sesongene eller alle episodene i S06 før slutten. Regner med det kommer en svær Blu-Ray-pakke med hele Lost en gang. Og da skal jeg virkelig kose meg med Lost. Atter en gang. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gidder rett og slett ikke se alle sesongene eller alle episodene i S06 før slutten. Regner med det kommer en svær Blu-Ray-pakke med hele Lost en gang. Og da skal jeg virkelig kose meg med Lost. Atter en gang. Ser den. Men det er liksom nå "Lost-bobla" er her. Så derfor er det fett å utnytte det de siste 4 dagene før det hele er over. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Sant nok. Likevel, jeg hadde litt av en opplevelse med Twin Peaks f. eks. selv om jeg så det ca. 18 år etter den store bobla foregikk. Og med Lost så har jeg jo også opplevd bobla så jeg får bare vinn-vinn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) http://popwatch.ew.com/2010/05/18/totally-lost-across-the-sea-jacob-smokey/ Haha utrolig morsom Totally Lost i dag(med special guest Mark "Jacob" Pellegrino og Titus "Julian/PeeWee/Opinius" Welliver). Endret 18. mai 2010 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Haha, hilarious -------- http://www.youtube.com/watch?v=sySLy4Q8gXg&feature=player_embedded#at=39 NB! Noen av skuespillerne snakker såvidt om følelsene de hadde etter finalen. Langt ifra spoilerish. Men bare så dere er føre var Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Haha "In Treatment"-parodi i video 5 av ukas Totally Lost. Herlig slutt på den videoen hvor "MiB" og "Jacob" gråter sammen. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå