Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriefinalene har alltid vært bestående av to episoder, men flettet sammen i en visning. Derfor blir Lost bestående av 121 episoder totalt. :)

Kanskje svaret til alt er 121, ikke 108. Kanskje Darlton visste om episode-antallet de ville få. Kanskje de er fra framtiden. Kanskje de er fra... 2007!

 

EDIT: Argh, linken din spoilet episodenavn for meg.

 

EDIT: Omg, perfekt navn på siste episode.

 

EDIT: Trengte ikke å vite, men nå er jeg glad jeg vet hvor... Meh. Du vet hvor jeg vil.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Josh Holloway, Evangeline Lilly og Jorge Garcia & Terry O'Quinn, Emilie de Ravin, Daniel Dae Kim og Michael Emerson intervjuet hverandre med fan-spørsmål like før sesong 6 startet. Sikkert noen som har sett det, men fant det på darkufo nå - så tenkte jeg kunne poste det her. Mange gode spørsmål og svar - både om Lost, og andre ting. Enjoy :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=sk7Uu_tQHBM&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=Xj1UPEFgdJg&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=ToKVZfX9-Tg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spin-off med Kate hadde vært konge.

 

Det hadde blitt drittkjedelig såfremt hun ikke hadde gått lettkledd hele serien.

 

Kate er jo en av de kjedeligste karakterene i LOST. Synes jeg da.

Og forresten, det med spin-off med Kate var tull. Ingen quotet og klaget, så følte jeg måtte si det så ingen tror jeg mente det.

:)

Lenke til kommentar

Spin-off med Kate hadde vært konge.

 

Det hadde blitt drittkjedelig såfremt hun ikke hadde gått lettkledd hele serien.

 

Kate er jo en av de kjedeligste karakterene i LOST. Synes jeg da.

Og forresten, det med spin-off med Kate var tull. Ingen quotet og klaget, så følte jeg måtte si det så ingen tror jeg mente det.

:)

 

Haha, så ikke den ass :tease:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått broren min til å bli skikkelig interessert i Lost. Han har sett noen få episoder helt sporadisk før, men nå har han kjøpt sesong 1, 2, 3, 4 og 5 på DVD. Da vi for noen dager siden var stucked på hytta pga ras satt han konstant og så Lost. Han er oppslukt. :D

 

Jeg er stolt! :new_woot:

Lenke til kommentar

Fikk en på fotball laget til å starte å se også, han har sett alt fra s01 til episode 10 i s06 nå på bare få uker. Utfordret han til å rekke finalen noe som ser ut som han klarer. Ikke overraskende er han oppslukt han også :)

 

Det finnes håp der ute.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått broren min til å bli skikkelig interessert i Lost. Han har sett noen få episoder helt sporadisk før, men nå har han kjøpt sesong 1, 2, 3, 4 og 5 på DVD. Da vi for noen dager siden var stucked på hytta pga ras satt han konstant og så Lost. Han er oppslukt. :D

 

Jeg er stolt! :new_woot:

Samme her. Har fått mange i vennekretsen til å begynne å se på det siste halvåret, og de blir jo selvfølgelig helt oppslukt, de som oss :D En kamerat av meg holder på med slutten av S05 nå. Så da blir det å se hele sesong 6 igjen frem til søndag! Har folket der ute noen andre planer frem mot finalen? Tenker jeg i tillegg til å se S06 skal rewatch'e alle seriefinalene + at det blir å se igjen Pilot Part 1 & 2 sånn i rundt 1-2-tiden på finalenatten, før det braker løs med selveste seriefinalen :roll:

 

--------

 

Ser nå at finalen blir på 1 time og 40 minutter, hvor hver del er på 50 min.

Lenke til kommentar

Gidder rett og slett ikke se alle sesongene eller alle episodene i S06 før slutten. Regner med det kommer en svær Blu-Ray-pakke med hele Lost en gang. Og da skal jeg virkelig kose meg med Lost. Atter en gang.

Ser den. Men det er liksom nå "Lost-bobla" er her. Så derfor er det fett å utnytte det de siste 4 dagene før det hele er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...