Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Akkurat samme her. Takk for den Mahavishnu, Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Mahavishnu, takk for at du hadde "dobbel" spoiler. Jeg har en skikkeig dårlig uvane med at jeg ikke klarer å la være å trykke på slike spoilerknapper, men at det sto "spoiler, vil du virkelig vite dette?" gjorde at jeg klarte å la være å trykke på en gang til... he-he Samme her Takk for den Mahavishnu. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, det er lett å gjøre dere fornøyd Er den eneste tingen jeg vet om seriefinalen, og det er jeg veldig glad for. Jeg har lest spoilere siden sesong 1, og det er endelig i seriefinalen jeg er lettere 100% "spoilerfri". Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har alltid unngått spoilere, men har klart å få noen få spoilere den siste sesongen, dog ikke majore, bare slikt som centric, episodenavn etc. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Eneste jeg noensinne har fått spoilet er centric og episodenavn, men så har jeg bare fulgt S06 live også, da. Endret 17. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ikke fullt så live nei, det jeg mener er at S06 er den eneste sesongen jeg har måttet vente en uke mellom hver episode, for jeg startet først å se LOST (fra S01) i februar. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Oi, skjønner. Og du har unngått spoilere fra sesong 1 til sesong 5 når du begynte å se i år? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Riktig det, ja, og eneste spoilere i sesong 6, den eneste jeg har sett "live", har som sagt vært centric's og episodetitler. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nice. Har unngått i 6 år, syns jeg fortjener applaus. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe, har ikke akkurat vært så vanskelig, i og med at jeg ikke var klar over hvilken fantastisk serie dette er. Er jo ikke akkurat slik at majoriteten av verdens befolkning ser på LOST, selv om de absolutt burde. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så sant, så sant. Lost er tidenes mest undervurderte TV-serie vil jeg si. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det som irriterer rævskiten av meg er folk som kommer med uttalelser som "alt er jo bare rot", "De er først på øya, så vil de hjem, så drar de tilbake igjen. Herregud for en tulleserie" osv, når de bare har sett en og annen episode fra de forskjellige sesongene eller plukket opp hva folk har snakket om. Jeg blir så oppgitt over at det er mulig å være så idiot. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Som om jeg skulle sagt det selv. Sykt irriterende, men velger å ignorere dem, og la dem være idioter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Haha, er bare å ignorere dem. Jeg ler av folk som klager over ting de ikke har peiling på. Og ja, LOST er undervurdert på mange måter, og får ofte ufortjent kritikk, fordi serien til tider er for avansert for den gjennomsnittlige tv-seer. LOST er laget for dem som virkelig engasjerer seg og følger med på hver episode. Dermed er den heller ikke en serie for alle. Endret 17. mai 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Enig. Lost er for intellektuelt for mye av det vanlige TV-publikum. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 uff , 3 episoder igjen nå så er det ikke mer lost Er utrolig spent på avsluttningen av hele serien, gleder meg men så blir det trist å ikke få sett noe nytt stoff fra denne serien. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Håper på en Dharma-spinoff eller en The Others-spinoff! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) uff , 3 episoder igjen nå så er det ikke mer lost Er utrolig spent på avsluttningen av hele serien, gleder meg men så blir det trist å ikke få sett noe nytt stoff fra denne serien. To episoder, hvorav den ene er en dobbelt(+ 1/2)-episode. Og det har vel blitt sagt at spin-off's ikke vil bli laget. EDIT: Leif. Endret 17. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå