Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mahavishnu, takk for at du hadde "dobbel" spoiler. Jeg har en skikkeig dårlig uvane med at jeg ikke klarer å la være å trykke på slike spoilerknapper, men at det sto "spoiler, vil du virkelig vite dette?" gjorde at jeg klarte å la være å trykke på en gang til... he-he :innocent:

 

Samme her :D Takk for den Mahavishnu.

Lenke til kommentar

Det som irriterer rævskiten av meg er folk som kommer med uttalelser som "alt er jo bare rot", "De er først på øya, så vil de hjem, så drar de tilbake igjen. Herregud for en tulleserie" osv, når de bare har sett en og annen episode fra de forskjellige sesongene eller plukket opp hva folk har snakket om. Jeg blir så oppgitt over at det er mulig å være så idiot.

Lenke til kommentar

Haha, er bare å ignorere dem. Jeg ler av folk som klager over ting de ikke har peiling på. :p

Og ja, LOST er undervurdert på mange måter, og får ofte ufortjent kritikk, fordi serien til tider er for avansert for den gjennomsnittlige tv-seer. LOST er laget for dem som virkelig engasjerer seg og følger med på hver episode. Dermed er den heller ikke en serie for alle.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

uff , 3 episoder igjen nå så er det ikke mer lost :dontgetit:

Er utrolig spent på avsluttningen av hele serien, gleder meg men så blir det trist å ikke få sett noe nytt stoff fra denne serien.

 

To episoder, hvorav den ene er en dobbelt(+ 1/2)-episode.

 

Og det har vel blitt sagt at spin-off's ikke vil bli laget.

 

EDIT: Leif.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...