Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 1 time program er det 42 minutter Lost, og da 18 minutter reklame. Program på en halvtime blir da 21 minutter Lost.

Ah, skjønner. Trodde de hadde lagt til 30 minutter, siden de sa det. Teit.

 

Evangeline har et vakkert ansikt, men dersom hun hadde hatt kort hår og man hadde sett henne bakfra, kunne man ha trodd hun var en 12 år gammel gutt. Hun eier jo ikke kvinnelige former i det hele tatt.

Hvor kom det fra?

Lenke til kommentar

Leste litt kjapt igjennom en del av den nå, ser ikke ut til å være noe spoilere der, men derimot veldig mye interessant som Darlton har å fortelle. Blant annet at den aller siste scenen av finalen var tenkt ut helt siden sesong 1, men de forteller også at selvsagt har massevis av ting forandret seg underveis. En del gode svar til de som klager over at "de finner jo bare på ting underveis", fordi selvsagt er det sant, men det er ikke nødvendigvis negativt. Likte veldig godt dette:

 

On the other hand, we had all these fantastic intentions for this character Mr. Eko, played by Adewale Akinnuoye-Agbaje. But the guy got down to Hawaii, his whole crew that he rolled with was in London, he was 8,000 miles away, and he hated being there. So we were forced to completely cut bait on Mr. Eko. It’s not like J. K. Rowling; we don’t control every aspect of our world. We work and collaborate with many other artists, and he didn’t want to be on the show.

 

^ quoted for truth

Lenke til kommentar

Mente som ikke har vært med hittil denne sesongen... Kan gått hende både Shannon og Eko kommer tilbake i løpet av de siste timene. Alt jeg har fått med meg er at skuespilleren til Shannon ikke hadde tid til å være med i år. Men som sagt, kan gått hende hun og Eko skal være med. Og hvis de skal være med kan det jo godt hende det er bare i en scene det alle står sammen i sluttscenen for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Mahavishnu, takk for at du hadde "dobbel" spoiler. Jeg har en skikkeig dårlig uvane med at jeg ikke klarer å la være å trykke på slike spoilerknapper, men at det sto "spoiler, vil du virkelig vite dette?" gjorde at jeg klarte å la være å trykke på en gang til... he-he :innocent:

Endret av Sonja84
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...