Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Snø i mai, og den beskjeden der. Ikke beste måten å starte denne dagen på..

Den beskjeden der er vel ikke akkurat noe sjokk som kan ødelegge en dag. Vi har jo visst dette lenge. Alt har sin tid. :)

 

Har en liten drømm å miste hukomelsen får så ha Lost maraton. Det å kunne sett alt i ett hadde vært fantastisk.

Merker også at det nærmer seg slutten, litt over 20 dager igjen. Kommer ikke til å klare å sove til den 24.

 

Akkurat det har jeg og tenkt på maaaaange ganger :p

 

Tenk hvor fint det hadde vært å hatt en duppeditt som kunne fjerne deler av ditt minne. Da hadde man ikke trengt annen underholdning enn LOST :D

Les deg opp på hukommelsestap så kanskje du kan utføre den beste og tryggeste måten å få det på. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er å vite at det skal skje, at det faktisk skjer er igjen en annen ting.

 

 

http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20313460_20366046,00.html

Haha beste "Hva skal de gjøre nå?" jeg har sett på lenge. Michael Emerson på The Office, Michael Emerson på Dexter og Michael Emerson som Riddler i den neste Batman-filmen. Det hadde vært awsome.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

På den første linken, går det ann å laste ned de lydene, eller bare høre på de? Jeg ser ikke hvor jeg eventuelt kan laste den ned. På den andre linken så kommer jeg til lyden "Captain Falaffel" Men på den siden er den lyden jeg er ute etter. Siren til monsteret, kan man vel kalle den. Den som kommer rett etter Lennon har sagt "He was the only thing that keept it out" til Sayid i Sundown.

 

Hvis du vet om en episode der man bare hører den sirenen(i mangel på et annet ord) så gjerne si det også. Da kan jeg ta opp lyden i alle fall. Den i Sundown blir avbrutt av at Sayid kutter halsen til Lennon.

Lenke til kommentar

På den første linken, går det ann å laste ned de lydene, eller bare høre på de? Jeg ser ikke hvor jeg eventuelt kan laste den ned. På den andre linken så kommer jeg til lyden "Captain Falaffel" Men på den siden er den lyden jeg er ute etter. Siren til monsteret, kan man vel kalle den. Den som kommer rett etter Lennon har sagt "He was the only thing that keept it out" til Sayid i Sundown.

 

Hvis du vet om en episode der man bare hører den sirenen(i mangel på et annet ord) så gjerne si det også. Da kan jeg ta opp lyden i alle fall. Den i Sundown blir avbrutt av at Sayid kutter halsen til Lennon.

 

Ja, fra den første linken kan du nedlaste lydfilen, om du høyreklikker på det grønne avspillingsikonet som du ser til venstre for filnavnet.

Den andre linken var dessverre ikke bra, går ikke an å laste fra den...

 

 

EDIT: Fant dette akkurat nå: http://www.2shared.com/file/3169924/199ed121/The_Monster.html

 

 

gå nederst på siden til høyre, og klikk på save file to pc.. dette er det beste jeg fant, finner sikkert enda bedre om du bruker mer tid på å lete etter lost smoke monster sound...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

På den første linken, går det ann å laste ned de lydene, eller bare høre på de? Jeg ser ikke hvor jeg eventuelt kan laste den ned. På den andre linken så kommer jeg til lyden "Captain Falaffel" Men på den siden er den lyden jeg er ute etter. Siren til monsteret, kan man vel kalle den. Den som kommer rett etter Lennon har sagt "He was the only thing that keept it out" til Sayid i Sundown.

 

Hvis du vet om en episode der man bare hører den sirenen(i mangel på et annet ord) så gjerne si det også. Da kan jeg ta opp lyden i alle fall. Den i Sundown blir avbrutt av at Sayid kutter halsen til Lennon.

 

Ja, fra den første linken kan du nedlaste lydfilen, om du høyreklikker på det grønne avspillingsikonet som du ser til venstre for filnavnet.

Den andre linken var dessverre ikke bra, går ikke an å laste fra den...

 

 

EDIT: Fant dette akkurat nå: http://www.2shared.com/file/3169924/199ed121/The_Monster.html

 

 

gå nederst på siden til høyre, og klikk på save file to pc.. dette er det beste jeg fant, finner sikkert enda bedre om du bruker mer tid på å lete etter lost smoke monster sound...

 

Takk for den nye linken, litt lang, men skal nok få kortet den ned. Jeg fikk ikke til å laste ned lydklippene fra den første linken, det eneste som kommer er kopier bile, bruk som skrivebordbakgrunn osv.

Lenke til kommentar

Leser at finalen er forlenget til å vare i 2 timer og 30 minutter. Tar man bort reklamen blir det vel en drøyt 2 timer lang (dobbelt)episode.

 

Dette er lenger enn de fleste filmer varer, så det burde være mer enn nok tid til å svare på en mengde spørsmål og fortelle en fantastisk historie.

 

Leser også at de neste to episodene (før finalen) vil gi en mengde svar på spørsmål. Kan ikke vente :(

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mange timer "Lost-helgen" er på. 7 og en halv time er veldig mye. Lørdagen på ABC blir det sendt 2timer med de to første episodene(piloten), og så er det sereifinalen med 5 og en halv time. Tror aldri en serie i statene har fått så mange timer ved avsluttningen.

Lenke til kommentar

Det var det første jeg skjekket når jeg fikk vite at det var den 24. mai finalen var på. Fri. :) Jeg har lagd et Excel dokument med handleliste, tidskjeme med mer til den 24. Eneste som ikke funker er at Peppes ikke er åpen klokka 10 på mandagen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det var det første jeg skjekket når jeg fikk vite at det var den 24. mai finalen var på. Fri. :) Jeg har lagd et Excel dokument med handleliste, tidskjeme med mer til den 24. Eneste som ikke funker er at Peppes ikke er åpen klokka 10 på mandagen.

 

Hehe. Dele planen din? :D

Lenke til kommentar

Hva er denne "Lost-helgen" Mahavishnu snakker om, og når er den?

 

Lost finalen går Søndag 23. Mai. Og han prater om sendeskjema til Abc den dagen som så og si bare er lost relatert. Av det jeg har fått med meg viser de Piloten(e), Recap, Finalen og Jimmi Kimmel spesial. Godt mulig jeg har glemt noe.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...