Sonja84 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Å inni helvete. Folkens... MiB/Smokey har kommet seg av øya, og er på vei mot NORGE akkurat nå! lol, genialt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Denne likte jeg godt. Skulle gjerne fått med meg Alan Wake, men har dessverre ikke X360. PC-utgaven er avlyst, så det hele ser mørkt ut. Et spennende spill, ingen tvil om det. Er nå asjur med episodene 10, 11 og 12. Høyt nivå i det siste. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fant tilfeldigvis dette bildet, fra togstasjonen i Madrid. Noen som kjenner historien bak det? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Har laget et lite "talkshow" om LOST. For USA-seère og går opp til og med episode 12: http://www.youtube.com/watch?v=7pu5syWqWpU Disclaimer: Digger LOST og venter i spenning! Og dette begynte som nachspielidè. Endret 22. april 2010 av Iguil Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3mBveRjf2hU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Har laget et lite "talkshow" om LOST. For USA-seère og går opp til og med episode 12: http://www.youtube.com/watch?v=7pu5syWqWpU Disclaimer: Digger LOST og venter i spenning! Og dette begynte som nachspielidè. Er det meningen at du skal latterligjøre Lost-fans? Isåfall hvis du skal lage et form for recap show så film dere selv mens dere snakker om det, eller bruk dokker eller masker. Å kutt ut med heliumstemmer, det fremstår dere som idioter. Endret 25. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Emile de Ravin spiller hovedrollen i en ny kjærlighetsfilm som kommer på kino her til lands snart. Remember Me heter den. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 sammen med robert pattison, grunn alene til å unngå å se den? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 ...ja, nei da tror jeg heller vi tar tur'n til kino'n når Josh Holloway er med i "Stay Cool" til sommer'n Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3mBveRjf2hU EDIT: La ikke merke til videoen var postet ovenfor. Endret 26. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen som har peil på hvorfor Totally Lost ikke har kommet med noe program rundt hverken "Everybody Loves Hugo" eller "The Last Recruit" enda ? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 5 timer med Lost 23.mai Som sagt tidligere i tråden så skal Jimmy Kimmel ha et finaleshow dedikert til Lost etter Lost den 23.mai. Dette i tillegg til 2timers recap av historien til nå(det de får til selvfølgelig, trolig mest ting som er relevant til seriefinalen). 2 timers Recap-episode(ca. 70-80minutters recap) 2 timers seriefinale Ca. 1 time finaleshow med Jimmy Kimmel(med tittlen Lost: After The Final Rose) Plukka opp fra Lost Norge Og når dere i tillegg snakker om Lost i dataspill. Så plukk opp Alan Wake(bare til Xbox 360) i mai. Produsentene bak spillet har nevnt Lost, Stephen King og Twin Peaks som inspirasjonskilder. Spillet ser også bra ut, og burde være en selvfølge å få med hvis man elsker serier som Lost og det. Vet du om alt det blir lagt ut på nette? Eller legger det bare ut selve seriefinalen? Det fleste streamer vel og ser dette. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Alle blir lagt ut hver for seg. Recap`ene blir alltid lagt ut(men kanskje ikke høyest prioritert). Seriefinalen blir selvfølgelig rusha med å bli lagt ut naturligvis. Jimmy Kimmel-showet(Nå Jimmy Kimmel: Aloha To Lost) blir også lagt ut. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Okei, høres flott ut. Jeg både gruer meg og gler meg til Lost er ferdig. Og til det så har stillt opp med recaps her på forumet, all cred til dere! En av ukas høydepunkt er og lese gjennom deres recap. Keep it up guys! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg gruer meg nesten til seriefinalen. Det markerer slutten på en av de beste seriene noensinne. Jeg har aldri, og kommer nok aldri noengang til å være like engasjert, gruble like mye og være like besatt over en annen TVserie, som det jeg er for LOST. Uff, men jeg tror jeg kommer til å bli en flinkere student etter 23mai. lol 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Irriterer meg litt at jeg ikke oppdaget hva slags fantastisk serie dette er tidligere, men at jeg først tok igjen TV-sendingene rundt februar en gang, etter å ha brukt to uker på fem sesonger.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mokko: Det er jo en våt drøm. Å ha usette Lost episoder i fem sesonger liggende... Kunne gjerne vært i din situasjon! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Joda, jeg er enig i at det er digg å bare kunne skru på en ny med en gang man er ferdig, men jeg synes likevel det er litt trist at serien startet og sluttet med to måneders mellomrom. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja man går jo glipp av mye snakkis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå