Filmvenn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, man må gjøre ferdig 2 "introduksjons-oppdrag" for å komme i free mode. Etter det kan du explore så mye du vil, og det er jaggu mye å se og gjøre. Ikke et kjempebra spill, men mer slik Mercnaries 2 skulle vært. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, var egentlig det jeg mente, de fleste spill har jo en "tutorial". Men nå går vi off topic her! Forøvrig gleder jeg meg drittmye til neste episode! Er det i natt den går? Dagene har gått litt i surr her. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Lost siden på facebook klarte å spoile om hvilkne karakterer som episoden handlet om og andre karakterer som skulle være med, så jeg gikk til det "drastiske" steget med å fjerne siden til seriefinalen er over. Blir en nok en god episode i morrra, og med 3 timer fri midt på dagen får jeg sett episoden tidligere enn vanlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 5 timer med Lost 23.mai Som sagt tidligere i tråden så skal Jimmy Kimmel ha et finaleshow dedikert til Lost etter Lost den 23.mai. Dette i tillegg til 2timers recap av historien til nå(det de får til selvfølgelig, trolig mest ting som er relevant til seriefinalen). 2 timers Recap-episode(ca. 70-80minutters recap) 2 timers seriefinale Ca. 1 time finaleshow med Jimmy Kimmel(med tittlen Lost: After The Final Rose) Plukka opp fra Lost Norge Og når dere i tillegg snakker om Lost i dataspill. Så plukk opp Alan Wake(bare til Xbox 360) i mai. Produsentene bak spillet har nevnt Lost, Stephen King og Twin Peaks som inspirasjonskilder. Spillet ser også bra ut, og burde være en selvfølge å få med hvis man elsker serier som Lost og det. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Røykmonsteret er med i Alan Wake hvertfall.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hviskingen og. Kommer til å bli et kjempebra spill. Og anbefales nesten glatt for folk som er fan av litt spill med spenning og plot-twister. Ala Heavy Rain. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er Lost-referanser i Just Cause 2 også. Om man flyr over den ene øya vil flyet alltid begynne å brenne og styrte, og man finner også "The Hatch" på denne øya. Det hviskes i tillegg om at enkelte har hørt fra Smokey. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nevnt allerede, noen innlegg ovenfor. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Takk gud for at Ilana er ute. Endret 14. april 2010 av iSimen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fikk inn en rapportering på en spoiler og har derfor satt innlegget som skjult. Dog følger jeg ikke med på serien og kan ikke avgjøre hvorvidt dette har blitt sendt i USA eller ikke så hvis noen, gjerne brukeren selv, er uenig så send meg en PM Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dette er allerede sendt i USA, så jeg fjerner den fra spoiler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) At folk ikke har lært av godeste Arzt når det kommer til leking med dynamitt.... :!: Litt imponert over at en Hurley-episode var så god. Endret 14. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Å inni helvete. Folkens... MiB/Smokey har kommet seg av øya, og er på vei mot NORGE akkurat nå! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva er vitsen med å spoile hvordan Lost ender da Men fra spøk til revolver. Det hadde vært en perfekt slutt da At MiB kom til Norge. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tror de fleste ville sagt seg enig: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Muligheter for at det blir noe multisentrerte-episoder fremover sikkert. Blir litt vanskelig å forsette hvert plot i ALT(Sayid etter å ha drept, Sun ble skutt, Kate tatt av Sawyer o.s.v). Eller så kan de hende de kjører noen par vanlige sentrerte episoder rundt Jack og Kate med slutter som forrige episode som var Hurley sin(tenker at den avslutta med Desmond som kjørte på Locke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå