Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ser stort potensiale i en slik serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Blir uansett spenndene å se hva casten gjør videre. Håper at hvertfall Michael Emerson og Henry Ian Cusik forsetter med tv, og ikke film. Jeff Fahey(Frank) kommer jo i oppfølgern til Grindhouse-filmene til våren/høsten hvor blant annet Michelle Rodriguez(Ana-Lucia) og Richard Marin(faren til Hurley) er med pluss folk som Alba og Trejo. Yes, det er Machete for de som lurer. Endret 6. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Skuespillerprestasjonenene til Henry Ian Cusik er ikke så mye å skryte av, spesielt ikke i film. Eksempel: Hitman (ganske dårlig film overall, men herregud som Henry var dårlig.) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med The Constant? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Han har jeg sine øyeblikk da, men det er visse roller han absolutt ikke passer til. Desmond og Jesus er de eneste jeg har sett hvor han er relativt "bra" til rollen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, jeg sa ikke Hitman var noe bra. Dessuten var han noe særlig med? Nei. Cusik er som Michael Emerson en veldig bra skuespiller hvis han får riktig materiale. Synes det blir feil å si at en skuespiller er dårlig, når man ikke får vise seg fram. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Syns Cusick spiller generlt veldig bra i rollen som Desmond! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Syns Cusick spiller generlt veldig bra i rollen som Desmond! Ja, det er det jeg sier. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ville bare understreke =) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 FY SØREN, tidenes Lost-episode! The Constant er bare så vanvittig bra, helt rått! Det er definitivt den beste episoden til nå, helt klart! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Syns Cusick spiller generlt veldig bra i rollen som Desmond! Ja, det er det jeg sier. Haha følte jeg var litt hard mot deg der LanSi, prøvde sikkelig å argumentere mot deg. Selv om du var så og si helt enig med meg(leste bare Jesus i den settningen din av en eller annen grunn). Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvem spilte han i Hitman? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Haha "Dr. Chang" i reklame under Super Bowl: Nå er Daniel Dae Kim(Jin) bekrefta for remaken av Hawaii Five-O, serie som kan faktisk leve litt siden den sendes på CBS trossalt: http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...388f8f58fda0b0a Her er den andre Lost-relaterte reklamen, som er veldig mye mer Lost: Se filmen hos Youtube Amerikanerne liker virkelig lett-øl... Endret 8. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte?Det tviler jeg på. Hvorfor det? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte?Det tviler jeg på. Hvorfor det? Hvorfor syns du de skal møtes da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nja, synes ikke de skal møtes jeg. Er vel litt for å vise hva som kunne ha skjedd, men muligheten for at de møtes er jo der. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Syns det blir teit hvis tidslinjene skal møtes, fordi da kommer jo en av tidslinjene til å bli bortkastet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bare vas, det kommer ikke til å skje. Hvordan i huleste skal det i det hele tatt kunne skje? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi har jo manusforfattere som tydeligvis vet hva de gjør, så hvis de vil at tidslinjene skal møtes så vet de jo sikkert det. Kan jo vært planen fra start av, ELLER IKKE. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ny Totally Lost i dag http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_203...tid=65670578001 Husk dette er en liten recap-bloggserie dere burde få med dere før ukas nye episoder. Mye sakelig fundering og sånt rundt de forrige episodene og hva de tror kan komme. Teaserne vises i bunnen av videoen, så dere kan se hele ukas Totally Lost uten å bli spoilet denne uka. Er en teaser også til slutt som blir levert av Michael Emerson(Ben). Innholder også et interjuv med Mattew Fox(Jack) rundt hvordan han spilte Jack i alt. virkeligheten og sånt. Interjuv med Terry O`Quinn også. Samt det samme gode diskusjonen med Doc Jensen og Dan Sinerson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå