dePt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor lenge varer første episode? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Uten reklame skulle den vel klokke inn på ca. 90 min. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Herlig. Da har jeg bare sett ene. Laster ned nummer 2 nå, tar jo ages :/ 1.4kB/s er ikke kjapt Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) 4000 kB/s.... Og jeg syntes det var forferdelig. Endret 3. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Åh herregud for en episode! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte? Er det en egen tråd for sesong 6? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte? Er det en egen tråd for sesong 6? Hvorfor må de møtes? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er episodetråder, og denne tråden. Dette er fellestråd for USA-seere. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Herlig 30-minutters intervju med Jorge Garcia fra Jay and Jack http://www.jayandjack.com/2010/02/04/lost-...rcia-interview/ ifølge dem selv er det: "There might be something peoples might consider spoiler-ish. I didn't ruin anything for me. But, if you're like "I don't wanna know anything", you shouldn't..." Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte? Er det en egen tråd for sesong 6? Hvorfor må de møtes? Føler liksom at de bør det, ellers blir det litt merkelig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Herregud jeg er så glad for at Nestor er maincast, Richard er kanskje favoritten min i hele serien av en eller annen grunn! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ^ Vel, en god grunn er det ihvertfall. Ricard er jo genial. Trur nok han er min favoritt og. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Favoritten min er Ben, uten tvil. Men så kommer Richard så Desmond, Frank og Miles. Og Locke/Flocke/MIB-Smokey til slutt. Glad Frank er med videre og. Frank er den eneste som i mine øyne er normal av de vanlige overlevende. Endret 5. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 To separate timelines... De må vel møtes på en eller annen måte?Det tviler jeg på. Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 WOW for en start på den siste sesongen! Jeg virkelig gleder meg til å se hvordan dette eventyret ender, men samtidig ikke så veldig glad for at LOST snart er over Definitivt en av de beste seriene jeg noensinne har sett, om ikke den beste! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skal innrømme at jeg syns det er trist at serien snart er over, men alikevel, jeg gleder meg MYE mer til å få svar på alle spørsmål rundt øya og alt som skjer der. Blir så vanvittig bra! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg kommer til å savne karakterne. ABC har allerede sagt at det ikke blir noe former for spin-off av Lost. Så noe komiserie med Ben og Locke, med Hurley som nabo får vi da ikke sett Endret 5. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå