Sanchez_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det samme spurte jeg om i episode-tråden.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Veldig forskjellig. Er enten Justin.tv, USAstreams o.s.v. som har direkte streamer. Vanskelig å tro at det endelig er klart for mer Lost. Denne pause virket ekstra lang, da det er den siste. Og den de fleste nok har flest forventinger til. Har en følelse at første episode i denne dobbel-episode kvelden kan være en gangske sakte episode, også blir den andre en episode som er litt fullstappa. Har som regel vært sånn i Lost. Var det i sesongstarten sist gang, var det også i finalen til S5. Den avslutta til og med, med et bang. Bokstavelig talt. Endret 2. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jo, men er sånn det må være, da ;P Litt mystisk, nervepirrende og spennende i begynnelsen, og så BANG! Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) når på døgnet norsk tid vil episodene være tilgjenglige på stream? vurderer sterkt å se på Og hvordan er kvaliteten? Endret 2. februar 2010 av Seisi Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Avhenger av streamern, litt hva siden tilbyr og tilkoblingene. Har vært noen ganger streamen har vært bra, men så har streamen da gått ned fordi det er for mange tilkoblinger. Når det er nesten 1000 stk som ser samme stream, da sier det seg at det kan gå jævelig. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hmm ok, kan du eller noe evnt poste link til stream her om det hadde latt seg gjøre? og når starter det? Norsk tid Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er vel en 6-7 timers tidsforskjell. Selv har jeg brukt denne her: http://watchloststreaming.com/ eller evt. tvshack.net. (veit ikke om det er lov å poste slike linker, men vil tro det.. ^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vanskelig å tro at det endelig er klart for mer Lost. Denne pause virket ekstra lang, da det er den siste. I tid er det faktisk også den lengste pausen som har vært i Lost. og ja, det føles nesten uvirkelig at det snart er tilbake, og at det om bare få måneder også er over. Jeg har så mye følelser nå at jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynnne. Sesongstarten kommer til å bli enorm. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Burde vel egentlig legge meg og heller se den tidlig i morgen, men kommer sikkert ikke å få sove uansett der jeg gnur meg i spenning/gleding (er det et ord?). Dilemma. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. Kjører samme taktikk som deg, men i morra kveld må jeg jobbe så ser den heller med en gang jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. Kjører samme taktikk som deg, men i morra kveld må jeg jobbe så ser den heller med en gang jeg kommer hjem. Same here! Syns det er mye bedre å se det i HD på 50", onsdagskvelden, enn å se den med trøtte øye på en dårlige live-stream i natt. Misunner uansett dere som sitter oppe i natt Endret 2. februar 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bruker uansett ikke live stream. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ikke trøtt, sjukmeldt så døgnrytmen min er destroyed uansett. Live streamen min er i tilegg gangske bra i kveld. EDIT: Måtte bruke kablet nett nå, så da tviler jeg på at streamen min stopper og. Skjer veldig ofte på trådløst, selv når routern er i bak en normal trevegg ved siden av antenna. Endret 3. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) PM. Endret 3. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 24 minutter ca. igjen Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 De to linkene som ble nevnt over? Er det mulig å se episoden der f.om. 03:00? Evt. anbefaling til andre streamer? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 DER ER VI IGANG!!! Fantastisk bra introdusering av Michael Emerson(Ben) på den nye sesongen i recapen sekundet før den nye episoden starta nå nettopp. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Oh my! Skulle liksom stå opp kl 4 og se episoden, men fikk ikke sove.. xD Tør ikke å se i episode-tråden før jeg har sett de.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da er seriefinalen satt til; Søndag 23. mai 2010. Skjønner dere hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå