Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig forskjellig. Er enten Justin.tv, USAstreams o.s.v. som har direkte streamer.

 

Vanskelig å tro at det endelig er klart for mer Lost. Denne pause virket ekstra lang, da det er den siste. Og den de fleste nok har flest forventinger til. Har en følelse at første episode i denne dobbel-episode kvelden kan være en gangske sakte episode, også blir den andre en episode som er litt fullstappa.

 

Har som regel vært sånn i Lost. Var det i sesongstarten sist gang, var det også i finalen til S5. Den avslutta til og med, med et bang. Bokstavelig talt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Vanskelig å tro at det endelig er klart for mer Lost. Denne pause virket ekstra lang, da det er den siste.

 

I tid er det faktisk også den lengste pausen som har vært i Lost. :) og ja, det føles nesten uvirkelig at det snart er tilbake, og at det om bare få måneder også er over. Jeg har så mye følelser nå at jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynnne. Sesongstarten kommer til å bli enorm. :D

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? :p For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. :)

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? :p For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. :)

Kjører samme taktikk som deg, men i morra kveld må jeg jobbe så ser den heller med en gang jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som ikke sitter oppe for å se episoden så snart den har kommet ut i morgentimene, men heller sparer den til onsdag kveld? :p For meg handler det like mye om det å gå onsdagen og glede seg, og så ha ukens helligste time om kvelden med cola og snacks, heller enn å stresse for å se den fortest mulig. :)

Kjører samme taktikk som deg, men i morra kveld må jeg jobbe så ser den heller med en gang jeg kommer hjem.

Same here! Syns det er mye bedre å se det i HD på 50", onsdagskvelden, enn å se den med trøtte øye på en dårlige live-stream i natt. Misunner uansett dere som sitter oppe i natt :roll:

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Ikke trøtt, sjukmeldt så døgnrytmen min er destroyed uansett. Live streamen min er i tilegg gangske bra i kveld.

 

post-115035-1265160434_thumb.jpg

 

EDIT: Måtte bruke kablet nett nå, så da tviler jeg på at streamen min stopper og. Skjer veldig ofte på trådløst, selv når routern er i bak en normal trevegg ved siden av antenna.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...