Filmvenn Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Første ordentlige titten på sesong 6 er postet i spoilertråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=15122360 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå kommer det snart recap av "The Incident" fra Seanie B http://www.youtube.com/user/TheSeanieB Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://www.ustream.tv/recorded/4342548 For de som vil se første episoden i cam, filmet på Sunset On The Beach. Årlige premierefesten til Lost. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er ikke aktuelt for min del. Det kommer garantert til å ødelegge opplevelsen natt til onsdag. Jeg har også fått inntrykk av at de ikke viste hele episoden men bare første halvparten eller noe? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ødelegger nok alt; men skal vi være forsiktige ved å bruke forumet nå - siden det er noen idioter der ute som faktisk ser cam-versjonen og begynner å diskutere det her? Er jo generell chat om serien for USA-seere, og dette har jo faktisk ikke komt ut i USA. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sånn egentlig har det jo kommet ut da, siden Hawaii er en stat i USA. Men jeg kom dessverre borti en liten kommentar fra en idiot som ikke hadde merka spoiler... kjiiiipt. Men håper ikke folk begynner å poste før 03.02 (norsk tid) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Kam: De hadde verdenspremiere på første episoden, som de alltid har hatt på Sunset Beach. Tiltross for at sesongstartene har hatt 2 episoder på tv. Viste bare første episoden i 2009, tiltross for at 2 episoder ble sendt uka etterpå på tv. Endret 31. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Her er første ordentlige promoen med nytt innhold! Hiroyuki Sanada og HBO-veteran John Hawkes. Goodshiit! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Var morsomt å se hva som var i gitarboksen til Hurley! Lurer bare litt - hvis ikke hydrogenbomben fungerte, ville ikke Jack å gjengen dø da? Eller får vi samme effekt på dem som Desmond fikk da The Swan imbloderte(?). Jack ser jo ut til å våkne opp en random plass. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ny promo på darkUFO. Gleder meg helt hinsides!! http://spoilerslost.blogspot.com/2010/02/l...l#axzz0eH8RDJQd Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff. Har ordnet til for å vake i natt for å få med meg episoden med en gang den var sendt i USA, men den sendes jo natt til onsdag, ikke tirsdag. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Off.. alt det nye promoer som ikke må røres.. ER SÅ FRISTENDE!!!!! ;P Lenke til kommentar
decophly Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fantastisk avatar du har fått deg, OCKi! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Føler OCKi bruker det bare fordi han så meg bruke det på MSN (Får meg litt til å tenke på at Lost skulle hatt en komi-spinoff med Hurley, Ben og Locke. Bare se slutten på S4 med de 3 gutta, priceless!) Hva med at alle bruker Lost-avatars nå? Føler jeg må fjerne Wilson/House-Bromance avataren nå. Endret 1. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Stemmer for den, ja! Men selv har jeg hatt LOST-avatar siden vi fikk vite release-datoen xD Lenke til kommentar
TeddyBear Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jeg er med på den med LOST avatarer Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Her er første ordentlige promoen med nytt innhold! Hiroyuki Sanada og HBO-veteran John Hawkes. Goodshiit! Herregud, det skulle eg ikkje ha sitt. No kommer eg til å ha store problemer fram til onsdag Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Anbefaler alle Lost-fans å sjekke ut Totally Lost, en videoblogg med nye episoder før hver episode av Lost sendes. Genial gjesteopptreden av Titus Welliver(Man in Black, Jacobs fiende), og Elizabeth Mitchell-delen der er utrolig morsom. En av de tingene alle Lost-fans bør se, likt med den offesielle podcasten samt sammendrag lagd av ABC. Og ikke disse unødvendige recap-videoene på youtube. Del 3 er teasere til kveldens episode levert av Titus Welliver, og med et mini-interjuv med Michael Emerson og Terry O`Quinn sammen. http://popwatch.ew.com/2010/02/02/totally-...iere-ben-locke/ Endret 2. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Må jo se Untagled og Lenke til kommentar
TeddyBear Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hvilken side er bra å streame på i natt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå