Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Haha at Topgear leder drar frem pollen som enda mer idiotisk. I tilegg er en mini-serier tatt i betrakningen. Uansett når Topgear leder foran Dexter, 24, Lost, Sopranos, Entourage, The Wire og Band of Brothers så forteller det hvor idiotisk den pollen er. BTW: Liten must-se plakat som ble posta på Lost-Norge i helga. http://images2.fanpop.com/image/photos/100...9-1600-1200.jpg Endret 25. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kult bilde. Eksplosjonen passa inn, men burde kanskje ikke vært der, i og med at vi ikke veit om det skjer. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ler av alle som ikke liker Lost fordi det ikke er likt alle andre tv-serier, og at man faktisk må tenke litt for se det. I tillegg blir det for dumt å kalle Lost "dum", da man ikke har mer avansert tenking i noen andre serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hehe så enig. At en person som sitter poster veldig i Stargate-tråden kaller Lost dumt(uten å nevne navn) for å så gå inn i Family Guy-tråden å kaller noe genialt blir bare så jævelig merkelig. Men serier med mye tankegang, drama og dyp karakterutvikling er ikke serier som vil være på topp, når reality-serier er det menneskeheten ser mest. Sikkert noen som saboterer pollen ved å stemme taktisk. De vil ikke liksom at et forum de henger på så mye skal sette Lost opp som beste tv-serien. Fordi de tidligere har sagt at Lost er for teit og dumt. Disse årsakene er grunnene til at folk sliter med Lost: - For mye å huske, dette blir vi i tilegg påvist veldig mye i noen perioder. - For mye drama og karakterutviklinger, de forventer action og mystikk i store doser. - For lite tolleranse til å forsette, folk sliter virkelig med dette. Folk flest er som unger, de blir altfor hyperaktive hvis det ikke skjer noe(ifølge dem), og slutter derfor med Lost. Selv om det så og si alltid skjer noe, går veldig mye forbi av den informasjonen. 7 dager igjen, gleder meg til natt til onsdag neste uke. Det blir konge, selv om jeg bare ser den på stream først og så ordentlig anlegg og storskjerm senere på dagen hos en kompis. Endret 26. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
decophly Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jepp, meget enig. I tillegg har man jo de som liker serier som starter på nytt hver gang. Greit nok; Dexter, Sopranos og The Wire er jo veldig gode serier, men mener Lost sin produksjonskvalitet skiller dem fra hverandre. Og når folk stemmer på Top Gear som tidenes TV-serie - ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Dere har så rett, og det er så godt å se folk som virkelig har forstått hva Lost er. Syns det er like latterlig hver gang jeg hører en person klage over hvor dårlig det er, når vedkommende falt av midt i sesong 2 fordi det "ikke skjedde nok" eller fordi "det var for teit og komplisert". At det bare er en uke igjen til sesongstarten er helt sykt, har aldri gledet meg så mye til en sesongstart før. Endret 26. januar 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At det bare er en uke igjen til sesongstarten er helt sykt, har aldri gledet meg så mye til en sesongstart før. Har forventninger for sesong 6! Kommer til å bli episk, Damon og Carlton har aldri skuffet meg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Som alle andre, gleder jeg meg også enormt til sesongstarten. Ble ferdig med sesong 4 i går, litt bak skjema, men skal nok klare å bli ferdig med sesong 5 ganske så greit med tanke på at jeg allerede har kommet til E07. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 6 dager igjen - 7 dager igjen til jeg får sett episoden. Gleder meg! LA X! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Wohoo Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dog gleder meg mer til The Substitute, Ab Aeterno og Dr. Linus Lenke til kommentar
TeddyBear Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 endelig er det lost igjen.. har sett alle sesongene siden slutten av sesong 5 .. har anbefalt lost til alle kompisene mine i tillegg.. dem fleste er nå hektet Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg prøver å anbefale Lost til alle vennene mine på skolen, men det nytter ikke å diskutere med de klassiske Lost haterene. Elendige argumenter har de også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Deres problem. Gidder ikke prøve engang. Er de som går glipp av en av de beste seriene... Nå har vi fått den sjette og siste sesongen, uavhengig av hvor mange i min omgangskrets som ser serien, så da driter hvertfall eg i å krangle med wannabes smarties. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som Jotun skriver, det er dems sitt problem. Men syntes synd på deg hvis du ikke har noen å diskutere den med. Jeg har i alle fall en som er like stor fan som meg så han blir vær Lost episode diskutert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er da en og annen her inne Ser Lost med kona. Er nok diskusjon der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, samme her. Greit med diskusjon å få med den personen jeg ser Lost med hver gang det er ny episode av Lost. I tilegg som Jotun sier så er det jo nok diskusjon her, det er trossalt et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uansett hvor høyt nivå det er på forumet så syntes jeg det er morsomere å diskutere med en kompis face to face Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, enig. Selv om det oftes er mye mer orden i diskusjoner på forumet osv, så er diskusjonen med den eneste kompisen som har vett nok til å se Lost, den beste. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som veit om en fin side man kan kjøpe lost postere fra, gjere store postere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 5 dager igjen. Lurer på hva som blir de store "plot-devicene" denne sesongen. S4 var det en stort sett freightern, og i S5 var det jo timetravel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå