Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Haha at Topgear leder drar frem pollen som enda mer idiotisk. I tilegg er en mini-serier tatt i betrakningen. Uansett når Topgear leder foran Dexter, 24, Lost, Sopranos, Entourage, The Wire og Band of Brothers så forteller det hvor idiotisk den pollen er.

BTW: Liten must-se plakat som ble posta på Lost-Norge i helga.

http://images2.fanpop.com/image/photos/100...9-1600-1200.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe så enig. At en person som sitter poster veldig i Stargate-tråden kaller Lost dumt(uten å nevne navn) for å så gå inn i Family Guy-tråden å kaller noe genialt blir bare så jævelig merkelig. Men serier med mye tankegang, drama og dyp karakterutvikling er ikke serier som vil være på topp, når reality-serier er det menneskeheten ser mest.

Sikkert noen som saboterer pollen ved å stemme taktisk. De vil ikke liksom at et forum de henger på så mye skal sette Lost opp som beste tv-serien. Fordi de tidligere har sagt at Lost er for teit og dumt.

Disse årsakene er grunnene til at folk sliter med Lost:

- For mye å huske, dette blir vi i tilegg påvist veldig mye i noen perioder.

- For mye drama og karakterutviklinger, de forventer action og mystikk i store doser.

- For lite tolleranse til å forsette, folk sliter virkelig med dette. Folk flest er som unger, de blir altfor hyperaktive hvis det ikke skjer noe(ifølge dem), og slutter derfor med Lost. Selv om det så og si alltid skjer noe, går veldig mye forbi av den informasjonen.

7 dager igjen, gleder meg til natt til onsdag neste uke. Det blir konge, selv om jeg bare ser den på stream først og så ordentlig anlegg og storskjerm senere på dagen hos en kompis.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jepp, meget enig. I tillegg har man jo de som liker serier som starter på nytt hver gang. Greit nok; Dexter, Sopranos og The Wire er jo veldig gode serier, men mener Lost sin produksjonskvalitet skiller dem fra hverandre.

Og når folk stemmer på Top Gear som tidenes TV-serie - ...

Lenke til kommentar

Dere har så rett, og det er så godt å se folk som virkelig har forstått hva Lost er. :) Syns det er like latterlig hver gang jeg hører en person klage over hvor dårlig det er, når vedkommende falt av midt i sesong 2 fordi det "ikke skjedde nok" eller fordi "det var for teit og komplisert".

At det bare er en uke igjen til sesongstarten er helt sykt, har aldri gledet meg så mye til en sesongstart før.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Deres problem. Gidder ikke prøve engang. Er de som går glipp av en av de beste seriene...

Nå har vi fått den sjette og siste sesongen, uavhengig av hvor mange i min omgangskrets som ser serien, så da driter hvertfall eg i å krangle med wannabes smarties.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...