Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Når det er laget en egen tråd om posteren og det står i emnetittelen "spoileradvarsel", så syntes jeg det er unødvendig at den blir posta her. Seff er det ikke noe galt i å diskutere teorier, men det er også en på promobildet som mange ikke trodde skulle være med i serien, og det er vel det jeg regerte mest på.

Den siste posten din er forøvrig et dårlig forsøk på å være morsom... Men vi har vel ikke samme humor :)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan får du teorier til å bli spoilere? Da bør du ikke sitte på et Lost-forum hvis du ikke vil lese teorier/idéer/kommentarer til det som skjer i Lost. Er naturlig å diskutere på et diskusjonsforum.

Teorier som handler om et bilde som blir regnet som spoiler, er såklart også spoiler.

Forøvrig også ironisk at Mahavishnu er en av dem som nå påstår at diskusjon omkring dette bildet IKKE er spoiler, tatt i betraktning at han for bare litt over to uker siden var den som var mest bestemt på at det er spoiler. :roll:

Lenke til kommentar

Så lenge ikke Top Gear vinner for tidenes beste TV-serie, så er jeg fornøyd. Hadde kåringen vært etter sesongavsluttning av sesong 6 så hadde det vært noe annet; da vi vet hvor fantastisk bra Lost kommer til å avslutte på.

Dexter får nok ca 20 ekstra stemmer pga den nettopp har avsluttet en sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...