Teipball Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Når det er laget en egen tråd om posteren og det står i emnetittelen "spoileradvarsel", så syntes jeg det er unødvendig at den blir posta her. Seff er det ikke noe galt i å diskutere teorier, men det er også en på promobildet som mange ikke trodde skulle være med i serien, og det er vel det jeg regerte mest på. Den siste posten din er forøvrig et dårlig forsøk på å være morsom... Men vi har vel ikke samme humor Endret 22. januar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvordan får du teorier til å bli spoilere? Da bør du ikke sitte på et Lost-forum hvis du ikke vil lese teorier/idéer/kommentarer til det som skjer i Lost. Er naturlig å diskutere på et diskusjonsforum. Teorier som handler om et bilde som blir regnet som spoiler, er såklart også spoiler. Forøvrig også ironisk at Mahavishnu er en av dem som nå påstår at diskusjon omkring dette bildet IKKE er spoiler, tatt i betraktning at han for bare litt over to uker siden var den som var mest bestemt på at det er spoiler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hehe, nå hadde jeg glemt at jeg ikke la til de teoriene rundt gruppebilde 3 i spoiler. Var egentlig meningen, så beklager den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har erfart at problemet er at noen har "teorier" om ting og "gjetter", mens egentlig har de lest spoilere og presenterer det som noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har erfart at problemet er at noen har "teorier" om ting og "gjetter", mens egentlig har de lest spoilere og presenterer det som noe annet. Ooooh. DER min venn traff du spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Happens all the time. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser problemet ditt, men tror du virkelig Mahavishnu hadde gjort det? Alle de "veteranene" her inne ville aldri gjort noe slik. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg siktet ikke til noen spesifike brukere. Bare husker jeg ble skikkelig irritert way back. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, skjønte du ikke siktet til noen spesifikke. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) 10 dager!! Sykt hvor fort tida går nå.. Endret 22. januar 2010 av toycar007 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) 9 dager Husk, nye kallenavnet til Locke er Flocke. Endret 24. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ikke det kallenavnet på Locke som er inne i foten? Fake Locke. Vi har jo en vanlig Lock også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jo, så hvertfall når vi ser han i den formen. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Anyways; det er jo en stor forskjell på Flocke og Locke - han ene puster. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) 8 dager igjen, tida går så fort atte "blup" (PS: Er fra sesong 5) Endret 25. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå gjelder det å STEMME! Dere vet hvilken serie. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lost kommer aldri til å vinne en sånn avstemning, fordi den er altfor komplisert for mange. Syns forøvrig det er like greit. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lost kommer aldri til å vinne en sånn avstemning, fordi den er altfor komplisert for mange. Syns forøvrig det er like greit. Det er kun geniene som behersker Lost Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er jo lov å håpe at den vinner uansett. Men vi smarte vinner uansett ved å følge med på Lost Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så lenge ikke Top Gear vinner for tidenes beste TV-serie, så er jeg fornøyd. Hadde kåringen vært etter sesongavsluttning av sesong 6 så hadde det vært noe annet; da vi vet hvor fantastisk bra Lost kommer til å avslutte på. Dexter får nok ca 20 ekstra stemmer pga den nettopp har avsluttet en sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå