Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15.

- FFFFFFFFFFFUUUUU dePt! :)

Ja, tror du greie det med god margin. Har selv bare halve sesong 4 igjen, da jeg begynte med å se sesong 5. Husker igjen til de dagene da vi ventet spent på å finne ut hvem the Oceanic Six var - gode tider.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Ja, husker alle mente at Ben var den sjette O`Six medlemet. Men det ville jo vært feil uansett, han må de fleste forstå ikke vil vise ansiketet. Elsker vendingen de har tatt på Ben, og håper han på en måte for en happy ending. Jeg synes Ben er en veldig balansert fyr blitt når det kommer til ond og snill, noe som jeg liker veldig.

Lenke til kommentar
Ja, husker alle mente at Ben var den sjette O`Six medlemet. Men det ville jo vært feil uansett, han må de fleste forstå ikke vil vise ansiketet. Elsker vendingen de har tatt på Ben, og håper han på en måte for en happy ending. Jeg synes Ben er en veldig balansert fyr blitt når det kommer til ond og snill, noe som jeg liker veldig.

Balansert? Snill?

Vil ikke kalle en mann som dreper faren sin, hele Dharma gjengen, alle på båten til Keamy (leif sikkert), får sin egen datter drept, manipulerer alle og lyver til alle.

Håper sannelig han møter på smokie en gang til denne sesongen, for i mine øyne er han ond som faen. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke Mahavishnu mener at han er snill, men at balansen MELLOM ond og snill er bra. Mulig jeg tar feil, men sånn jeg tolket det. Selv syntes jeg litt synd på Ben når Jecob ignorerte han i sesongfinalen, seff har han gjort mye galt, men der og da var det noe ynkelig med Ben som gjorde at jeg syntes synd på han.

Lenke til kommentar

11 dager igjen, ohh yes!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
3supper03p.jpg

Noe intresant med det bildet er at Lapidus er fokus. Kanskje det kommer noe plot rundt at han kan være en følger av Jacob?

Jack virker som han har vunnet over Locke.

Jin og Sun nær hverandre, happy ending?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

I tillegg til at Sayid(Judas) har et skummelt blikk mot Locke(eller kanskje mot Lapidus?!).

Claire ser litt ned dopet ut. Kanskje Richard skal hjelpe henne "bort" i fra Christian?

Sikkert ingenting; men hva ligger bak i stolen til Sayid? Ser ikke ut som det bare er stolen, da Ilana sin stol er helt blå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...