Teipball Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da var S01 og S02 sett på en uke, tror faktisk jeg klarer alt til S06 starter. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du har 15 dager igjen *kribler i magen* Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) 15. - FFFFFFFFFFFUUUUU dePt! Ja, tror du greie det med god margin. Har selv bare halve sesong 4 igjen, da jeg begynte med å se sesong 5. Husker igjen til de dagene da vi ventet spent på å finne ut hvem the Oceanic Six var - gode tider. Endret 17. januar 2010 av decophly Lenke til kommentar
dePt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 15.- FFFFFFFFFFFUUUUU dePt! Kniiis Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, husker alle mente at Ben var den sjette O`Six medlemet. Men det ville jo vært feil uansett, han må de fleste forstå ikke vil vise ansiketet. Elsker vendingen de har tatt på Ben, og håper han på en måte for en happy ending. Jeg synes Ben er en veldig balansert fyr blitt når det kommer til ond og snill, noe som jeg liker veldig. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, husker alle mente at Ben var den sjette O`Six medlemet. Men det ville jo vært feil uansett, han må de fleste forstå ikke vil vise ansiketet. Elsker vendingen de har tatt på Ben, og håper han på en måte for en happy ending. Jeg synes Ben er en veldig balansert fyr blitt når det kommer til ond og snill, noe som jeg liker veldig. Balansert? Snill? Vil ikke kalle en mann som dreper faren sin, hele Dharma gjengen, alle på båten til Keamy (leif sikkert), får sin egen datter drept, manipulerer alle og lyver til alle. Håper sannelig han møter på smokie en gang til denne sesongen, for i mine øyne er han ond som faen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tror ikke Mahavishnu mener at han er snill, men at balansen MELLOM ond og snill er bra. Mulig jeg tar feil, men sånn jeg tolket det. Selv syntes jeg litt synd på Ben når Jecob ignorerte han i sesongfinalen, seff har han gjort mye galt, men der og da var det noe ynkelig med Ben som gjorde at jeg syntes synd på han. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå må vi jo ikke glemme det viktige; 14. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ahh, tenkte eg sku ta den før deg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, husker alle mente at Ben var den sjette Jeg synes Ben er en veldig balansert fyr blitt når det kommer til ond og snill Balansert? Snill? Du utelot jo ett av de viktigste ordene i setningen til Mahavishnu, ikke rart du misforsto (med vilje?). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe. 12 Ny videopodcast ute nå. Ikke noe spoilere, bare snakk om hvordan skuespillerne kommer til å takle slutten o.l. http://www.lost-norge.net/go/32/show/109943 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) 11 dager igjen, ohh yes! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe intresant med det bildet er at Lapidus er fokus. Kanskje det kommer noe plot rundt at han kan være en følger av Jacob? Jack virker som han har vunnet over Locke. Jin og Sun nær hverandre, happy ending? Endret 22. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
decophly Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 I tillegg til at Sayid(Judas) har et skummelt blikk mot Locke(eller kanskje mot Lapidus?!). Claire ser litt ned dopet ut. Kanskje Richard skal hjelpe henne "bort" i fra Christian? Sikkert ingenting; men hva ligger bak i stolen til Sayid? Ser ikke ut som det bare er stolen, da Ilana sin stol er helt blå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Syntes dere kunne tatt det i spoilertags, selv teorier om promobildet er spoilere for mange. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvordan får du teorier til å bli spoilere? Da bør du ikke sitte på et Lost-forum hvis du ikke vil lese teorier/idéer/kommentarer til det som skjer i Lost. Er naturlig å diskutere på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Haha, skal vi vel slutte å snakke/teorisere om hva som skjer videre på Dexter, Heroes o.s.v. også da. Endret 22. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Haha, skal vi vel slutte å snakke/teorisere om hva som skjer videre på Dexter, Heroes o.s.v. også da. Så klart! Hvis du gjetter riktig har du jo ødelagt for alle Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg gjetter at Kate redder Locke ved å påføre han produkter fra L'Oreal! Damm, nå har jeg ødelagt for alle med min gjetting Endret 22. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå