decophly Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, meget mulig! Hadde vært morsomt å sett noen relasjoner til hvorfor Smokey(Samuel?) tar livet hans. Eller har vi fått vite det? - Utenom at han ikke angret på hva han gjorde, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Yay ^^ Håper mr. Eko kommer tilbake. Han var en av favorittene mine. Blir spennende å se hvordan de fletter han tilbake til historien dersom han kommer tilbake Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ingen verdens ting er jo usannsynlig, så de finner vel en måte hvis de ønsker det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 At han faktisk er villig til det betyr en del. Så for all del håper jeg han jeg blir med i sesongen. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For de som er interessert i det pågående LOST ARGet, stikk innom Lost-Norge tråden for å sjekke status! Det har skjedd noen ganske så interresange utviklinger de 2 siste ukene.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer til Michael Emerson! For at han vant sin andre Emmy i natt(forrige for hans rolle i The Practice). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Utrolig, utrolig fortjent. Håpet at han skulle få den, og det gjorde han. Han gjør en sabla bra jobb som Ben i Lost, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Han skulle virkelig vunnet i fjor i tilegg. S4 var hans beste år spør du meg, mye bedre enn S5. Forresten var det en fin-fin Emmy utdeling. Mad Men den store vinnern. Aaron Paul(fra Breaking Bad) fortjener en Emmy neste år hvis Emerson eller O`Quinn ikke er med. Cherry Jones(fra 24) fortjente også virkelig hennes pris. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Noen som har sett denne fantastiske videoen som viser flykrasjet i de forskjellige vinklene, bare kluppet sammen slik at de skjer kronologisk i real-time. Viser egentlig hvor gjennomført LOST er produsert. Endret 11. oktober 2009 av OCKi Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Såg den for noen måneder siden Morsomt å se det ass, sett mange ulike versjoner av hele sekvensen, men detter er vel den beste! Serien går jo stadig tilbake til ting vi lurte på i sesong 1, 2, 3 osv. Det er noe som jeg syns er så knall med Lost Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 S5 DVDen er ute for salg på onsdag, hvertfall på Platekompaniet. Allerede bestilt et eksemplar i Bluray. Endelig har PK begynt å fått noe særlig serier på blueray og gitt, blir nok ikke bare en sterk jul på spill-fronten for min del. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sesong 5 skal kjøpes på DVD på utgivelsesdagen. Gleder meg, har tenkt å kjøre en komplett gjennomkjøring av alle 5 sesongene før sesong 6 begynner. Skal også ha den på BD etterhvert, men da blir det nok helst import av spesial-utgaven (dharma initiative kit) fra amazon. Siden jeg har de første 4 sesongene på dvd allerede, så må jeg fullføre den samlingen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har norsk undertekst til de tre siste episodene i sesong 5, og som kunne ta seg bryet med å sende disse til meg ? Episode 15, 16 & 17 jeg tenker på... Finnes kun fram til ep. 15 med norsub på nettet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kanskje gjøre noe riktigere å heller kjøpe dvden? Er trossalt verdt det. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ser sesongavslutningen av sesong 5 for første gang nå, har ikke giddet å kjøpt S05 på dvd enda, men det blir vel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har hvertfall ikke sett noe tekster til de episodene enda. Virker som det er ingen som har gjort det, hvertfall av kvalitet til å la tekstinga leve hvertfall for å si det slikt. Så egentlig må du nok kanskje vente på en nordisk dvdr av S5. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Da var første offisielle promo ute! =) Se filmen hos Youtube Som forventet er det ikke noe nytt materiale, men setter oss i rett stemning! Er dere klar for aller siste sesong av tidenes beste tvserie? Endret 30. oktober 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Minner meg litt på å oppdatere spoilertråden nå. Har vært for opptatt for å gjøre dette den siste tiden Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ligger plenty på med gøye spoilere på Dark Ufo nå, så det er bare å oppdatere Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gidde å lese spoilere! Vil dere ikke bli overrasket? (og her bryter den eldgamle spoiler/nonspoiler diskusjonen ut av hiet sitt.. ;P) BTW.. Til alle spoilerfans! Her er en beskjed fra Damon Lindelof! Versegod, Damon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå