Kiro Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den frister veldig, tror jeg er nødt til å skaffe meg den. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 åhh den boksen var kul:D Må nok ha den når den kommer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tøffeste sesongdvd-boksen sålangt! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har begynt på sesong 1, er kommet til episode 9. Husker nada fra denne sesongen, så det er utrolig artig å se hva som skjedde, hvordan de nye karakterene i serien blir presentert osv. Tror jeg følger opp med sesong to, kanskje tre også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Ohmygod for en utgave det var bilde av her! MÅ skaffes! Endret 13. juli 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kommer lett til å bestille Dharma-Edition hvis den kommer til salg i Norge, eller Europa så jeg har mulighet til å skaffe den. Ellers vil den vanlige utgaven se noe ut som dette: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg må nok ha begge, kjenner jeg meg selv rett. vanlige dvd-utgaven, siden den passer inn blant sesong 1-4 som jeg allerede har, og så spesialutgaven på blu-ray da ^^ Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Heftig boks! Men hvem har fortsatt vhs-spiller, til den videofilmen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hehe, tilfeldigvis har jeg en i kottet til rommet mitt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer til Lost, og spesielt Michael Emerson med sin tredje Emmy-nominasjon for Lost. Michael Emerson har vunnet en fra før. Da for gjesterolle i "The Practice". Men jeg håper virkelig han vinner denne Emmy`en siden det er nest-siste sjanse for han og han fortjener virkelig en Emmy for Benjamin Linus og. Alle Emmy-katogoriene Lost er nominert til i år Outstanding Drama Series Lost • ABC • Grass Skirt Productions and ABC Studios Outstanding Single-Camera Picture Editing For A Drama Series Lost • The Incident • ABC • Grass Skirt Productions and ABC Studios Outstanding Sound Mixing For A Comedy Or Drama Series (One Hour) Lost • The Incident • ABC • Grass Skirt Productions and ABC Studios Outstanding Supporting Actor In A Drama Series Lost • ABC • Grass Skirt Productions and ABC Studios Michael Emerson, as Ben Linus Outstanding Writing for a Drama Series Lost • The Incident • ABC • Grass Skirt Productions and ABC Studios Carlton Cuse, Writer Damon Lindelof, Writer Outstanding Creative Achievement in Interactive Media - Fiction The Dharma Initiative • ABC.com Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bra jobba for å si det mildt! Får håpe de vinner samtlige. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vil veldig at Emerson vinner nå, bryr meg lite om beste drama når Lost har vunnet den før uansett. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det har dukket opp noen LOST relaterte videoer i det siste på ABC.com Den første er et mystisk opptak fra en "gammel ABCserie fra 80-tallet"... Need I say more? Her er første episode av "Mysteries of the Universe"!! Fans er litt usikker på om den neste videoen er begynnelsen på et nytt ARG, eller en slags sublim promotering for sesong 5 DVDboksen. Se den halvcheesye reklamefilmen for "The LOST university." Wow.. ser ut som ABC kjører løpet helt ut med LOST stuff for tiden.. og dette tilogmed før ComicCon's LOST happening som går av stabelen i morgen. Ser ut som det blir en fin LOST-helg for fans verden rundt. =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 I tilegg så har jo ABC bekreftet fullt nå at Dominic Monaghan(Charlie) også skal bli med på Flashforward. Så da har ABC sikkra både Sonya Walger og Dominic Monaghan til å være med i Lost også i den siste sesongen. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Her er promoposteren til sesong 6, som ble vist på årets ComicCon. Den viser alle hovedkarakterene som har vært i LOST, død og levende, med John Locke i midten med ryggen til.........."wink... wink...." I tillegg er det noen mystiske hieroglyfer i teksten........"wink.. wink..." Endret 27. juli 2009 av OCKi Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spennende! Noen som har et par linker til gode teorier rundt Locke/Samuel og den kommende sesongen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Liker at promo-postern for denne sesongen, hvertfall den første vi ser går tilbake til scratch liksom med samme stil som den første sesongen. Rekkefølgen: 01. Faraday 02. Boone 03. Miles 04. Michael 05. Ana Lucia 06. Charlotte 07. Shannon 08. Desmond 09. Eko 10. Kate 11. Jack 12. Sawyer 13. Locke 14. Ben 15. Saiyd 16. Libby 17. Sun 18. Walt 19. Claire 20. Hurley 21. Juliet 22. Charlie 23. Jin 24. Richard 25. Bernard 26. Rose Endret 27. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Veldig bra for å være fanlaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå