Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey, hva er greia med The Lost Experience

Er det et spill eller hva? Jeg skjønner ikke noe av infoen jeg finner på google osv, isåfall om det er et spill, hvor kan man kjøpe eller spille det?

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Lost_experience

 

Jeg fant den siden jeg å, men jeg skjønte det ikke. er det et spill man kjøper i butikken? Spiller gratis? Spiller som flashspill? Kun på konsoll? Rett og slett hvordan får jeg spillt det?

Lenke til kommentar
Hey, hva er greia med The Lost Experience

Er det et spill eller hva? Jeg skjønner ikke noe av infoen jeg finner på google osv, isåfall om det er et spill, hvor kan man kjøpe eller spille det?

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Lost_experience

 

Jeg fant den siden jeg å, men jeg skjønte det ikke. er det et spill man kjøper i butikken? Spiller gratis? Spiller som flashspill? Kun på konsoll? Rett og slett hvordan får jeg spillt det?

Det er masse clues rundt på nett, folk jobber sammen om det for å finne ut svarene.

 

Det er et ARG.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke noe andre pauser enn bare det clip-showet. Og finalen blir nok sendt i sin helhet hvis den ikke blir som S1 og S4 hvor det er en tre delers sesongfinalen. Hvis ikke hadde Ausiello nevnt det i dag.

 

 

Speaking of finales during this sad, Lost-less week, I'm hearing that there will be just one more "hiccup" — a late-April clip show — detouring our road to this year's undoubtedly big finish.

 

Source: TV Guide

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, Rebecca Mader(Charlotte) er forbannet på produsentene;

 

Pissed

I just wanted to say that I NEVER changed my age on the set of LOST as Damon and Carlton accused me of on the most recent LOST podcast.

Charlotte Lewis was ALWAYS meant to be 28 and born in 1979.

It was written in the script EP # 402 of which I have a copy and I can prove this!

They made a mistake.

They are making it MY fault.

NOT COOL.

 

Rebecca Mader.

 

Source: Rebecca Mader@MySpace

Lenke til kommentar

Kom plutselig på noe mens jeg leste pressemeldinga i den andre tråden;

Er det mulig at Miles sin "evne" er på grunn av at han har sett dem dø tidligere(men har ikke opplevd det selv enda)? Er på samme måte at som Desmond plutselig husket at Faraday snakket med han x antall år tidligere.

 

*liker å få tilbake melding på teoriene/løsningene mine*

Lenke til kommentar

Mulig, men jeg tror rett og slett han er født med evnen. Og at Hurley også kan prate med døde folk, men bare når de velger å kommunisere med han. I tilegg tror jeg også at Alpert faktisk er så gammel. Jeg sier ikke at det er fakta, men at jeg tror det. Lost er en Sci-Fi delvis serie, og en unaturlig løsning på ting er veldig mulig. Å tro at det er naturlig løsning bak alt blir bare feil, og vi vet det.

Lenke til kommentar
Mulig, men jeg tror rett og slett han er født med evnen. Og at Hurley også kan prate med døde folk, men bare når de velger å kommunisere med han. I tilegg tror jeg også at Alpert faktisk er så gammel. Jeg sier ikke at det er fakta, men at jeg tror det. Lost er en Sci-Fi delvis serie, og en unaturlig løsning på ting er veldig mulig. Å tro at det er naturlig løsning bak alt blir bare feil, og vi vet det.

 

At Richard Alpert ikke ser ut til å eldes er vel at han har reist i tiden fra når han så sånn ut, og derfor er sånn normalt utseende i 40årene gjennom hele serien, når han intervjuer Juliet, når han treffer Benjamin Linus ute i skogen som ung, og på 80-90tallet når de dreper alle i Dharma gjengen?

 

Usikker på det som skjer med Hurley, men med Desmond er det jo at han gjenopplever tingene og blir forvirret i tidsperspektiv, siden ingenting i tiden kan forandres vesentlig, men det kan endres litegrann, og dermed får flashbacks (og flash-forwards, om det kan kalles det? )

 

Forresten flere som har sett og lest det med The Time Loop Theory ? Hva tenker dere?

 

Digger serien forresten :D

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...