Selvin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Håper vi får vite alt om logoene til Dharma, jeg synes det er så utrolig spennende skkurat det temaet! Nå skal jeg gjøre noe spennende, jeg skal se alle episodene, Sesong 1-4 på nytt, jeg gleder meg allerede. EDIT: Hvor kan jeg få sesong 1-4 billig? Sesong 4 har vel ikke kommet ut enda. Den kommer i november EDIT: Fikk Lost Sesong 1 på DVD i går, så nå er det bare å sette i gang med oppladningen til sesong 5. Endret 10. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper vi får vite alt om logoene til Dharma, jeg synes det er så utrolig spennende skkurat det temaet! Nå skal jeg gjøre noe spennende, jeg skal se alle episodene, Sesong 1-4 på nytt, jeg gleder meg allerede. EDIT: Hvor kan jeg få sesong 1-4 billig? Sesong 4 har vel ikke kommet ut enda. Den kommer i november Som sagt, den har ikke kommet ut enda. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har nå endelig kommet "ajour" med TV-visningen. Men kan noen si meg hva "Frackles" betyr? Og hun som gjorde søsteren sin gravid ved hjelp av diverse "medisiner", har hun tatt plastikk operasjon? Er noe unormalt ved ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Frackles betyr vell fregner så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og hun som gjorde søsteren sin gravid ved hjelp av diverse "medisiner", har hun tatt plastikk operasjon? Er noe unormalt ved ansiktet hennes. Hadde hun ikke hatt livmorskreft? Stemmer det, regner jeg med at hun hadde gått på cellegift eller lignende. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Frackles betyr vell fregner så vidt jeg vet? Når du nevner det, så visste jeg det faktisk. Thanks. Og hun som gjorde søsteren sin gravid ved hjelp av diverse "medisiner", har hun tatt plastikk operasjon? Er noe unormalt ved ansiktet hennes. Hadde hun ikke hatt livmorskreft? Stemmer det, regner jeg med at hun hadde gått på cellegift eller lignende. Mulig hun har gått på cellegift. Men det ser ut som hun har tatt en "lift-up" eller noe slikt? Huden virker unaturlig stram. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Juliett? hun virker rimelig som alltid, spør du meg? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Rimelig? Hva har det med utseende å gjøre? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har denne tråden dødd ut eller? For et halvt års tid siden var jeg kommet litt uti sesong 4, men så har jeg aldri hørt noe mer om lost? Hvor langt er USA kommet nå? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sesong 4 episode 14 har lost kommet til, men det er pause/ikke kommet igang etter forfatter streiken eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vanlig pause, Lost har hatt sendeperiode fra januar/februar til mai nå i to sesonger. Så velkommen etter. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Et heftig promo-bilde for sesong 5: Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hey, har sett alle episodene i sesong 1- 3 de siste ukene, det er sa syyyykt fett:D Gleder meg veldig til sesong 5 begynner, nå gjenstår bare å se sesong 4 på HDTV jeg får til jul:D Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nå er det ikke lenge igjen gutar og jentar. Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvilken dato begynner Lost? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) På amerikansk tv, idag. Neste onsdag 28 på tvnorge i guess. Edit. Idag ja. Trodde det var igår først.. Ikke lenge igjen nå!! Må også få legge til promoen til sesong 5. Har garantert blitt postet før, men uansett FANTASTISK promo! Har aldri sett noe lignende. Sangen, scenene, alt! Huffamei! http://www.musicloversgroup.com/the-fray-y...deo-and-lyrics/ Endret 21. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå