Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at i første sessong hadde serien "beina på bakken". Men etter hvert kom det plutselig isbjørner, svarte levende skyer og en hel haug av forskjelige ting ut av jungelen. Siste episode denne sessongen endte med at hele øya forsvant i løpet av sekunder. Dere skjønner vel at jeg synes serien gått over styr? Det er helt opp til hver enkelt person å gjøre opp sin egen mening om LOST!

 

Selv om serien har forandret seg voldsomt, ser jeg forsatt på det!

 

Isbjørnen kom da vitterlig i aller første episode av sesong 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Lost holder seg til de grader på matta, utfall ting har fått siden sesong 1 er helt sinnsyke, men alikevel ikke dumme. Serien er så bra skrevet, filmet, regissert og spilt at flaskehalsen er ikke der en gang! Det er utrolig spennende å følge med videre på nye episoder der det blir nøstet opp i mysterier du har lurt på i lang tid, du blir sittende igjen med et "Åh, så genialt!" eller "Åja, hehe, var det derfor blablabla!"

 

Nei, Lost imponerer meg fortsatt, ikke bare med sin fantastiske storytelling, men også med den helt vanvittig geniale logikken serien har :)

Lenke til kommentar

Folk bruker de første minuttene av serien (da vi enda ikek ahdde møtt noe monster osv) som "normaltistanden" på Lost som deretter brukes som målestokk. Etter fire sesonger, er det ikke oppbygningen i flesteparten av dem med på å lede hva som er det "egentlige" Lost. Er det bare det første glimtet som skal bestemme det, eller er det hele serien under ett? Slik jeg ser serien er den bygd opp rundt en fantasiverden, ikke noe samtidsrealisme her i garden.

Lenke til kommentar
Det er utrolig spennende å følge med videre på nye episoder der det blir nøstet opp i mysterier du har lurt på i lang tid, du blir sittende igjen med et "Åh, så genialt!" eller "Åja, hehe, var det derfor blablabla!"

 

For å spore av litt; så vil jeg heller sitte igjen med et "OMG" eller "Åh, så genialt" isteden for å få en a-ha opplevelse. Min personlige mening, siden jeg elsker cliffhangere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvis dere husker i sesong 2 når walt blir tatt, og sawyer og michael sitter på de plankene. så ser du en hai i vannet, helt bakerst er det et dharma/darma merke :O endel av sikkerhetssystemet?

Ikke nødvendig å ha det i spoileren vel?

 

Men ser ikke vitsen med å ha haier som sikkerhetssystem. Svært få vil nok forsøke å svømme fra øya.

Lenke til kommentar

Nja Hanso tviler jeg på, siden han er man så og si ferdig med via The Lost Experience. Vi fikk se han i live(dette i 2006), og det forklart en del rundt han. Dessuten er ikke karaktern hans så viktig hvis du tenker på Dharma, Hanso var bare en bidrager med makt, våpen og penger. Det blir bare så unødvendig å bruke den korte tiden som er igjen av Lost på Hanso nå. Fint med sånne tidbits som i "The Constant" som er relatert til øya, ala biografien som Widmore kjøpte som tilhørte familien til Hanso.

 

http://lostpedia.com/wiki/Alvar_Hanso

 

DeGroots derimot trenger vi å få vite mer om, gjerne gjennom et Ben-flashback som vil vise også ting som hva som hendte med Annie(hans første venn, og kanskje mer), overtakelsen av øya fra Dharma sammen med The Hostiles, avtalen, alt med Jacob og sånt.

 

Angående Missing Pices så vil det sansynligvis ikke komme noen flere, dette fordi da ville enten mobilselskapet som sponset episodene ha offentligjort det, eller ABC muligens forfatterne sagt det.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Håper vi får vite alt om logoene til Dharma, jeg synes det er så utrolig spennende skkurat det temaet!

 

Nå skal jeg gjøre noe spennende, jeg skal se alle episodene, Sesong 1-4 på nytt, jeg gleder meg allerede. :)

 

EDIT: Hvor kan jeg få sesong 1-4 billig?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Håper vi får vite alt om logoene til Dharma, jeg synes det er så utrolig spennende skkurat det temaet!

 

Nå skal jeg gjøre noe spennende, jeg skal se alle episodene, Sesong 1-4 på nytt, jeg gleder meg allerede. :)

 

EDIT: Hvor kan jeg få sesong 1-4 billig?

Sesong 4 har vel ikke kommet ut enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...