Lakus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg som hadde gledet meg til Lost i dag Jaja, dobbel moro med dobbel episode. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Terry O'Quinn er i Oslo i dag. Han forteller om scenen med Locke i kista i morgen på VGTV. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=513120 Lenke til kommentar
decophly Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg vil se det intervjuet. NÅ. Viss dere lurte Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Terry O'Quinn er i Oslo i dag. Han forteller om scenen med Locke i kista i morgen på VGTV. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=513120 Han forteller oss sikkert ikke mye, værtfall ikke om det vi vil høre om Forferdelig og måtte vente helt til 2009 for å se hva som skjer videre .. Jeg vil se det intervjuet. NÅ. Viss dere lurte Kjekt og vite Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg vil se det intervjuet. NÅ. Viss dere lurte "du får vente til freddan " Kult at han er i Norge da hadde vært kjekt å truffet han tilfeldig på gata ;P men lite sannsynlig for meg som er i Stavanger området Fordiom John lå i en kiste så blir han nok med en god stund videre håper/tror jeg, han er en enormt dyktig skuespiller som Lost ikke kan miste! Gleder meg noe så enormt mye til Januar/feburar i 2009, da begynner 24 og Lost, de 2 beste seriene på denne jord <3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gærr, hvorfor kan han ikke gi beskjed om sånn på forhånd? Terry O'Quinn er en av de øverste på lista mi over kjendiser jeg gjerne vil møte. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (..)Fordiom John lå i en kiste så blir han nok med en god stund videre håper/tror jeg, han er en enormt dyktig skuespiller som Lost ikke kan miste! (..) De måtte jo ta me dalle tilbake, til og med Jeremy Bentham, bedre kjent som John Locke Så han våkner nok opp da tenker jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ahh ja stemmer det, han har jo vært "død" engang før på øya, men øya lar han ikke død. Var hvertfall noe i den duren Så da våkner han nok når han kommer tilbake til øya ja? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde jeg møtt Terry på gata i Oslo hadde jeg sannsynligvis daua på stedet. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Da var det neste 11 minutter lange intervjuet ute på vg. http://atvs.vg.no/player/?id=17074 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg, eller har vær Lost sessong blit dårligere og mer usansynelig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Er det bare meg, eller har vær Lost sessong blit dårligere og mer usansynelig? Det er bare deg. Fra kalkun til revolver: Hva er egentlig vitsen med å spørre om det? Hva er vitsen å nevne det i det hele tatt? Er så lei av folk som bare skriver "lost har blitt dårligere.", uten noe mer begrunnelse eller noen ting. Og når det gjelder spørsmålet ditt: Jeg syns alle sesongene har vært meget jevne, men de har vært veldig forskjellige. Både sesong 2, 3 og 4 har enkelte episoder som overgår enkelte episoder i sesong 1, og vise versa. Endret 17. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg, eller har vær Lost sessong blit dårligere og mer usansynelig? Er det bare meg, eller kunne det bare ha komt i fra en person som heter "fatcrap"? Min personlige mening er at sesong 1 er best, så kommer sesong 4, sesong 2 og til slutt sesong 3. Men serien tar seg opp igjen - slik jeg ser det. Så nå venter jeg bare på to veldig gode sesonger! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg, eller har vær Lost sessong blit dårligere og mer usansynelig? Ikke meg i alle fall. Siden flyet krasjlandet på øya i to deler, når har Lost vært sansynlig? Og hvor får du fra at Lost har blitt dårligere, hva nøyaktig har gjort Lost dårlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Eg har stort sett inntrykk av at sånne kommentarer kommer fra folk som ikke skjønner så mye av Lost... Som ikke får med seg den røde tråden, og som blir overveldet av historien! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan jo være fatcrap har falt av lasset litt, vi får håpe på en begrunnelse Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg, eller har vær Lost sessong blit dårligere og mer usansynelig? Ikke meg i alle fall. Siden flyet krasjlandet på øya i to deler, når har Lost vært sansynlig? Og hvor får du fra at Lost har blitt dårligere, hva nøyaktig har gjort Lost dårlig? Tror nok han mener at de begynner å dra det litt langt ut... Er litt mer såpeopera enn drama/thriller for tiden. MEN JEG ELSKER DET FORTSATT Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror nok han mener at de begynner å dra det litt langt ut... Er litt mer såpeopera enn drama/thriller for tiden. MEN JEG ELSKER DET FORTSATT Elsker også serien, men ser virkelig ikke koblingen til såpeopera. Ser vi samme serie? Ting går ikke i 100 hele tiden, men det skjer jo noe spennende i (nesten) hver episode. Mener det vipper til dramaserie i blandt (men ikke dårlig drama, bra drama!), men det er veldig mye action, spesielt i det siste. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror nok han mener at de begynner å dra det litt langt ut... Er litt mer såpeopera enn drama/thriller for tiden. MEN JEG ELSKER DET FORTSATT Elsker også serien, men ser virkelig ikke koblingen til såpeopera. Ser vi samme serie? Ting går ikke i 100 hele tiden, men det skjer jo noe spennende i (nesten) hver episode. Mener det vipper til dramaserie i blandt (men ikke dårlig drama, bra drama!), men det er veldig mye action, spesielt i det siste. Ja det er jeg enig i! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det jeg mener er at i første sessong hadde serien "beina på bakken". Men etter hvert kom det plutselig isbjørner, svarte levende skyer og en hel haug av forskjelige ting ut av jungelen. Siste episode denne sessongen endte med at hele øya forsvant i løpet av sekunder. Dere skjønner vel at jeg synes serien gått over styr? Det er helt opp til hver enkelt person å gjøre opp sin egen mening om LOST! Selv om serien har forandret seg voldsomt, ser jeg forsatt på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå