Filmvenn Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi må nok vente så lenge ja, men det er ikke bekreftet enda. Så ingen grunn til å tro at serien bare kommer tilbake på nyåret, siden streiken har endret alt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Streiken endret mye ja, og når det tidligere i år så ut til at vi bare skulle få 8 episoder i denne sesongen, så var det planer om å sende de 8 siste episodene av sesong 4, samt starten av sesong 5 til høsten. Men nå som vi fikk 5 (6) episoder til, så vet jeg ikke hvordan det blir. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ny episode i kveld? Eller er det på torsdager? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Torsdag natt. Jeg må si jeg har skyhøye forventninger til kommende episode, har klart å holde meg borte fra spoilere også, så opplevelsen blir forhåpentligvis maks! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor mye har TVNorge betalt abc for å sende episodene 1 uke etter usa sitt sendeskjema? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvor mye har TVNorge betalt abc for å sende episodene 1 uke etter usa sitt sendeskjema? Det skulle jeg likt å vite også. De må ha betalt ganske mye. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal sende dem en mail så vi får oppklart dette :] Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har ikke episode 11 kommet enda? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nope. Sendes på amerikansk tv i løpet av natta Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har de ikke brukt å sende det på onsdager i USA da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har de ikke brukt å sende det på onsdager i USA da? Før ja. Når sesong 4 begynte ble serien flyttet til torsdager, samt en time senere på kvelden. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - ABC has found more hours for the final two seasons of "Lost." The 2009 and 2010 editions of the hit drama will be 17 hours each -- not 16, as previously planned. Det blir som Cuse og Lindelof lovet, de 2 timene vi mistet i år pga streiken får vi igjen de neste 2 åra. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Episoden på Fredag er den første i Sesongavsluttningsdelen. Så Vises de 2 siste Thursday, May 29th ? altså en ukes vente tid fra Fredagens episode. Har veldig lyst å spare Fredagens epiosde og se alle tre episodene sammenhengende på Fredag den 30 mai Skal prøve på det hvertfall ;D Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har også litt lyst til og spare den og see alle 3 sammen, men.. tviler på at jeg klarer vente så lenge Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kommer sikkert til å samle dem opp, har nok med GTA for tiden. Har ikke sett den siste episoden... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 omg tenkte jeg skulle se alle disse tre delene sammenhengende , men holder på å sprekke nå Vil se lost!!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uff, lenge å vente om det er 29. mai de to siste delene av sesongavslutningen kommer. Har veldig lyst til å se forrige ukes episode. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det ikke noen nye episoder denne uken? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det ikke noen nye episoder denne uken? Nope, blir dobbel neste uke Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Shit! Jeg som hadde gledet meg til dobbel denne uken. Jaja... Blir bare ekstra godt med en dobbel episode da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå