Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå sett alle sesongene hittil.

Så det jeg stusser på, er: Når jeg leser tråden om hvem som kan være i kista i siste episode, så nevnes Ben, Sawyer og Michael blant annet.

Så: Er den siste ''flashbacken'' til Jack i siste episode frem i tid? Han møter jo Kate, og da ble jeg satt ut.

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg fått oppklart det, både fra forumet og Wikipedia. :)

Det var egentlig ikke så vanskelig å forstå det, men ble plutselig veldig usikker på om dette var frem eller bak i tid. Grunnen er jo at vi kun har sett flashbacks tidligere, og det vi så i siste episoden var en flashforward.

Med tanke på tråden som tar seg for hvem som kan ligge i kista, så sitter ting i boks. Om ikke dette var en flashforward, så ville f. eks. John Locke som alternativ være irrelevant. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, sansynelig etter hva jeg tror vil streiken føre til at S4 blir utsatt på ukjent tid. Grunnet at de bare har manus fram til episode 8 omtrent, og de er ferdig med innfilmingen av den på Hawaii. Så alt de gjør er nå egentlig bare å filme inn disse Missing Piece`s-scenene fremover til det da tar slutt. Streiken ser ut forsette over nyåret.

Synd og trolig sant.

Lenke til kommentar

Stephen King er visst begeistret for Lost fremdeles.

Jeg visste at han mente den 1.sesongen var det beste som var sendt på TV noensinne,

men han er tydeligvis like begeistret ennå.

Han setter den øverst på lista over de beste TV-seriene i 2007.

"1. LOST

Still the best. I rewatched the entire third season to make sure, and — yes — still the best.

Heroes just doesn't have its mythic grandeur.

People are reaching for the stars here. And maybe beyond.

Really, there's never been anything like it."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...