Fisker Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Det er mye man kan skjønne ved å se på gamle episoder. Som da Kate fortalte Jack om Naomi i sesong 3, var det mange som lurte på hvorfor. Hun gjorde akkurat det samme i den tredje episoden, da hun fortalte Jack om nødsignalet som de ikke fortalte til andre. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som la merke til den slående likheten mellom Sarah(eksen til Jack) og Bonnie? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 På et eller annet tidspunkt burde serien skifte navn til FOUND. Siste sesong f.eks. En artig gimmick. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Glimrende! ...og forbilledlig! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Iguil: Mangler bare en med LOST AGAIN Endret 22. juni 2007 av bhsand Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tror ikke Charlie kommer til å dø...han kommer nok tilbake Han er nok død av 3 grunner: 1: Vi ser ham drukne. 2: Han er ikke med i sesong 4 ifølge produsentene. 3: Hvis han kommer tilbake er det i bestefall i et flashback. 4 Grunner faktisk... 1: Vi ser ham drukne. 2: Han er ikke med i sesong 4 ifølge produsentene. 3: Hvis han kommer tilbake er det i bestefall i et flashback. 4: Forfatterne av Lost sier han definitivt er D.Ø.D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 2: Han er ikke med i sesong 4 ifølge produsentene.3: Hvis han kommer tilbake er det i bestefall i et flashback. 4: Forfatterne av Lost sier han definitivt er D.Ø.D 8924665[/snapback] Er ikke disse tre egentlig en og samme greie? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen andre som har irritert seg over at introen til Lost (hvor vi flyr over og igjennom LOST-bokstavene) har utrolig dårlig kvalitet? Som en glitch i et dataspill hvor man kan se mellom møtningspunktet på to vegger (dårlig eksempel). Irriterer meg hver gang, spesielt når man tenker over hvor enkelt laget dette er (helt enkel 3D i After Effects). Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen andre som har irritert seg over at introen til Lost (hvor vi flyr over og igjennom LOST-bokstavene) har utrolig dårlig kvalitet? Som en glitch i et dataspill hvor man kan se mellom møtningspunktet på to vegger (dårlig eksempel). Irriterer meg hver gang, spesielt når man tenker over hvor enkelt laget dette er (helt enkel 3D i After Effects). 8925080[/snapback] Ja jeg merka det jeg og, men det er ikke det som er høydepunktet av episoden så jeg bryr meg ikke så mye om det. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen andre som har irritert seg over at introen til Lost (hvor vi flyr over og igjennom LOST-bokstavene) har utrolig dårlig kvalitet? Som en glitch i et dataspill hvor man kan se mellom møtningspunktet på to vegger (dårlig eksempel). Irriterer meg hver gang, spesielt når man tenker over hvor enkelt laget dette er (helt enkel 3D i After Effects). 8925080[/snapback] De burde sette på noe anti-aliasing eller noe... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker å spole over det, så spiller ingen rolle uansett. Men enig, de kunne klart noe mye bedre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Humhum? Bare la merke til det. Kanskje det bare er inspirasjonen deres? Men for meg virker LOST bare mer og mer absurd. Det er alt for mange løse tråder. Jeg er forvirret. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Da har du vel også lagt merke til dette? Hvem sin begravelse tror dere Jack gikk i? Har diskutert det med en venninne, og vi er ikke helt enige Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er delte syn. Undersøkjing her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=771820 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Humhum? Bare la merke til det. Kanskje det bare er inspirasjonen deres? Men for meg virker LOST bare mer og mer absurd. Det er alt for mange løse tråder. Jeg er forvirret. 8935390[/snapback] Jeg anbefaler deg å søke opp navnet til de forskjellige rollefigurene og titte litt rundt på lostpedia hvis du syns sånt er interessant! Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Humhum? Bare la merke til det. Kanskje det bare er inspirasjonen deres? Men for meg virker LOST bare mer og mer absurd. Det er alt for mange løse tråder. Jeg er forvirret. 8935390[/snapback] Jeg fikk litt sjokk i en historietime i vinter. Jeg satt og halvsov i timen, og plutselig gikk det opp for meg at læreren hadde skrevet opp følgende tre navn på tavla, rett etter hverandre: - John Locke - Rousseau - Walt Et-eller-annet Regner med at de har brukt navn på kjente filosofer bevisst Endret 24. juni 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hehe, har hatt om akkurat de samme personene i historie i år. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg og, i Politisk idéhistorie. Men kan ikke si jeg husker så me om dem.. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Desmond Hume er vel også oppkalt etter en eller annen smart type. Er sikkert mange navn i serien som er blitt inspirert av et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå