Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som jeg synes er skikkelig trist med LOST, er at alle de "gamle" folkene blir bort.. de får mindre og mindre "sendetid" ..

Vi har ikke sett Locke, eller noen av de andre på 2 hele episoder :cry:

Det blir LITT for mange "hovedskuespillere" i denne serien..

Men, det er vel det eneste jeg har å si av negativ art også.. Er veldig positiv til serien, og har alltid vært det!! :love:

Savner Claire, og det skumle med ungen hennes .. :(

Lenke til kommentar

Likte 2. episode MYE bedre enn den første.

Hu dama som ble skutt av Sun sa jo at Sun ikke var den typen som kunne drepe, men tok feil. Kjenner "the others" kanskje ikke folkene så godt som de tror?

Tror dere Walt og Michael har kommet hjem igjen?

Er det den eneste veien ut?

De sa jo at seilbåten bare ville seile rundt i sirkler.

Ang. promoer:

I den ene sier Locke "Run", i den andre virker det som om han ikke kan snakke... Rart.

Gleder meg til neste episode (Locke-centric)!

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig lurer på nå er: Hvordan holdes nå "magneten" under sjakk siden mekanismen for å taste inn koden er ødelagt? Hvorfor skjer det ikke lenger noen "ulykke" nå når tiden løper ut??

7068942[/snapback]

Sikkert fordi hele driten ble blåst til Helvete.

7069759[/snapback]

Nei, han vridde jo om nøkkelen slik at reaksjonen ble reversert/avsluttet!

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Det jeg egentlig lurer på nå er: Hvordan holdes nå "magneten" under sjakk siden mekanismen for å taste inn koden er ødelagt? Hvorfor skjer det ikke lenger noen "ulykke" nå når tiden løper ut??

7068942[/snapback]

Sikkert fordi hele driten ble blåst til Helvete.

7069759[/snapback]

Nei, han vridde jo om nøkkelen slik at reaksjonen ble reversert!

7069766[/snapback]

Trodde han vridde om nøkkelen fordi det var den andre veien ut av det (altså å sprenge alt sammen og ta sitt eget liv i samma slengen :hmm: )

Lenke til kommentar
Trodde han vridde om nøkkelen fordi det var den andre veien ut av det (altså å sprenge alt sammen og ta sitt eget liv i samma slengen :hmm: )

7069769[/snapback]

Nei bla.a. Charlie var jo nede i bunkersen når det skjedde (og han overlevde helt fint) så det kan umulig ha vært noen eksplosjon der nede.

Lenke til kommentar

Hvis magnetfeltet er ødelagt så kan vel øya bli oppdaget ja. Og det var vel nettopp det som skjedde på slutten av sesong 2 når vi så de portugiserne som ringte dama til Desmond og sa at de hadde funnet "it", som da sannsynligvis er øya.

Men det som er litt merkelig er at de lagde "operativsystemet" til magneten på den måten at man måtte trykke på en knapp hele tida for å holde det gående. Vil tro at de som lagde alt dette hadde ønske om at magnetfeltet skulle holdes i orden for å unngå at øya ble funnet, men hvorfor lagde de da ikke en aller annen form for autopilot på det hele for å være sikre. :hmm:

Har også mine tanker om at the others som Jack,Kate&Sawyer er hos nå, vil alliere seg med dem fordi de trenger deres hjelp i kampen mot en annen gruppe "others" på øya. Vi har jo nå sett hvor utrolig enorm øya er, så det kan nok være det er flere folk der som vil dukke opp etterhvert.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

det hadde vært mer spennende hvis Jack, Katie og alle de andre hadde fått litt overtaket på "de andre". Jeg synes at det har blitt en litt irriterende serie... men følger trofast med!! noen som vet hvor mange sesonger det blir?

Endret av Albert89
Lenke til kommentar
det hadde vært mer spennende hvis Jack, Katie og alle de andre hadde fått litt overtaket på "de andre". Jeg synes at det har blitt en litt irriterende serie... men følger trofast med!! noen som vet hvor mange sesonger det blir?

7074562[/snapback]

Minst 9 sesonger blir det.

7074583[/snapback]

Eller det blir med denne som siste.

Dette er tv, umulig å si hvor mange sesonger det blir. Dette avgjør seertallene. Er nok av serier som gjerne skulle hatt flere sesonger, men som ikke har det grunnet mangel på seere. Siste episode av Lost hadde 16,9 millioner. Synker dette ytterligere med to-fire millioner over tid så blir serien nok kanselert eller skaperne finner ut at de ønsker å gi seg "på topp".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...