Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

_Zero:

Dette er lost fonten som blir brukt i introen og slutten:

http://designgraphics.org/modules.php?name...a_Black_BT_font

Den som er på postere er Haettenschweiler regular!

8769243[/snapback]

Tusen takk!

Hadde egentlig belaget meg på å bruke Impact, siden jeg hadde lest litt rundt å funnet ut at det var den versjonen som lignet mest. Men det blir jo enda bedre med den du postet her! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig å være til hjelp vett ;)

8769301[/snapback]

Ser ut til at det ikke går så bra som jeg hadde tenkt.

DVD Makeren i Vista legger inn filene etter hvor lenge de varer. Ikke hvor stor plass de tar. Så jeg får bare plass til en par episoder på hver dvd. Ikke halvparten av episodene som jeg hadde tenkt. :(

Lenke til kommentar

8769301[/snapback]

DVD Makeren i Vista legger inn filene etter hvor lenge de varer. Ikke hvor stor plass de tar. Så jeg får bare plass til en par episoder på hver dvd. Ikke halvparten av episodene som jeg hadde tenkt. :(

8769330[/snapback]

Opplevde det samme da jeg skulle lage også :(

Menneh.. du burde kjøpe sånne dvdr på 9 gb elno.

Lenke til kommentar

8769301[/snapback]

8769330[/snapback]

Opplevde det samme da jeg skulle lage også :(

Menneh.. du burde kjøpe sånne dvdr på 9 gb elno.

8769344[/snapback]

Fant du ut en annen måte å gjøre det på eller?

Lenke til kommentar

Jeg brukte et annet program som jeg fikk 4 på men da ble de kraftig komprimert så de så skikkelig pixlete ut og lyden ble dårlig, så jeg brente bare ut 3 dvdr av de første seks episodene (minisesongen)

The_Fire:

Ja ser det nå. Men det var den folkene på 4815162342.com kom fram til.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Jeg brukte et annet program som jeg fikk 4 på men da ble de kraftig komprimert så de så skikkelig pixlete ut og lyden ble dårlig, så jeg brente bare ut 3 dvdr av de første seks episodene (minisesongen)

8769370[/snapback]

Hmm...

Da ser det ut til at det ikke blir noe av det jeg tenkte da.

Skal se litt rundt om jeg finner et program som kan få inn så mange episoder som mulig + at det kan lage menyer. :p

Orker ikke å brenne ut 12 dvd'er...

Lenke til kommentar
Tahoma med høy lead (ordavstand) passet faktisk perfekt til Lost-fonten på slutten.

Litt lite bilde...

post-41924-1180831703_thumb.jpg

Man kan jo eventuelt kjøpe sesongen ;)

8769388[/snapback]

Hvorfor kjøpe når man kan brenne! :)

Dessuten er det mye morsommere å ha en DVD man har laget selv. ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syns det var merkelig lite diskusjon om at faren til Jack er i live. Er spent på hvordan de vil introdusere han i serien.

8769195[/snapback]

Vi vet jo ikke om han er i live eller ikke da.

Selv tror jeg ikke han er i live.

Tror heller det er Jack som enten vil ha ham tilbake eller noe sånt.

8769209[/snapback]

Det virker jo som om han er i live, med tanke på at Jack sa de skulle hente han for å se hvem som var mest full. Siden det var et "fremtidsblikk" så syntes jeg det er rart om han skulle ønske å ha han der. Jack vet jo ikke at han ikke kommer til å like seg hjemme..?

Lenke til kommentar

At han sa de skulle hente han for å se hvem som var mest full var vell på grunn av at han ville sette de på plass eller noe sånt kanskje.

Husk han var i veldig dårlig form når han var der så han kan ha snakket en god del tull.

Unødvendig sitat er fjerna. Det er ikkje nødvendig å sitere innlegget rett over ditt eige.-ttt

Lenke til kommentar

Legene på sykehuset reagerte ikke så mye når han sa det.

Et naturlig svar ville da vært "your father is dead". for deretter å anbefale han terapi.

Unødvendig sitat er fjerna. Det er ikkje nødvendig å sitere innlegget rett over ditt eige.-ttt

Lenke til kommentar

Okei, folkens, nå starter jeg. Ser piloten nå, og i løpet av uken skal hele sesong 1 være sett. Så er det sesong 2, og så avslutter jeg med den tredje sesongen. Etter det ser jeg DVDene med audio commentaries igjen. ^^

Lenke til kommentar
Okei, folkens, nå starter jeg. Ser piloten nå, og i løpet av uken skal hele sesong 1 være sett. Så er det sesong 2, og så avslutter jeg med den tredje sesongen. Etter det ser jeg DVDene med audio commentaries igjen. ^^

8771582[/snapback]

De gale har det gøy :p

Men neida. Det går ovveraskende fort å se sesongene hvis du ser en plate per dag :)

Laga forresten et bakgrunnsbilde av station 3 - the swan.

Logoen er selvlaget etter et bilde jeg fant på nettet. Det eneste jeg ikke har laget selv er skriften.

post-78368-1180883297_thumb.jpg

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...