O.J Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vurderer lost maraton selv, men for øyeblikket har jeg 5-6 sesonger av 24 som må sees. Aldri fulgt med på den serien fant jeg ut 8760434[/snapback] Da har du noen gode timer foran deg Spesielt sesong 3, 4 og 5 går fort unna. fikk nesten lyst å se dem igjen selv Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 En av mine favoritt episoder i sesong 3 var definitivt "Extras". den var ganske så spennende, og slutten var fantastisk. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 En av mine favoritt episoder i sesong 3 var definitivt "Extras". den var ganske så spennende, og slutten var fantastisk. 8766065[/snapback] Når gikk den? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Det er ingen episoder fra sesong 3 som heter Extras. Tror han blander med en annen episode. Hvilket episodenummer er det snakk om? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tenkte det samme jeg og. Han mener kanskje Exposé... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Så netop spider man 2 ^^ "Jin so-shi" er assistenten til Doc Ock Noen flere som har sett lost dukke opp uforventende steder i filmer ? Skrudde på csi for en stund siden og så Hurley's imaginary venn "Dave" =P Faren til Walt, Michael dukket opp i en Romeo og Juliet film vi så på skolen, og Claire som "Castaay" i ørkenen i The hills have eyes :S OG btw: adewale i The Bourne Identity ^^ Endret 2. juni 2007 av Moff Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Hurleys venn Dave har også spilt i The West Wing og Studio 60. Jin har også vært på CSI, mener jeg å huske. En episode i sesong 2. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har tenkt å lage en Lost-DVD og lurer på om det er noen her som har forslag til bra musikk jeg kan bruke i menyene på dvd'en. Altså litt Lost-musikk kan en vell si... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Du kan vel bruke noe fra soundtracket? En av melodiene derfra er vel det beste. Kanskje Petula Clark - Downtown eller Make Your Own Kind Of Music hadde passet også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tenkte det samme jeg og. Han mener kanskje Exposé... 8766380[/snapback] Bingo.. Tenkte "Extras" siden det var det som var den røde tråden gjennom episoden.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Så netop spider man 2 ^^ "Jin so-shi" er assistenten til Doc Ock Noen flere som har sett lost dukke opp uforventende steder i filmer ? Skrudde på csi for en stund siden og så Hurley's imaginary venn "Dave" =P Faren til Walt, Michael dukket opp i en Romeo og Juliet film vi så på skolen, og Claire som "Castaay" i ørkenen i The hills have eyes :S OG btw: adewale i The Bourne Identity ^^ 8767736[/snapback] Sjekk opp skuespillerene på IMDb og se hvilke filmer de har vært i... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 "Dave" spille Charlottes kjæreste Harry i Sex- og singelliv, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg så Locke i X-Files-filmen i går. ^^ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det kule er at Terry spiller i alias, og i en Alias-episode så spilles Driveshaft - You all everybody i bakgrunnen. men dette vet vel alle allerede. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Du kan vel bruke noe fra soundtracket? En av melodiene derfra er vel det beste. Kanskje Petula Clark - Downtown eller Make Your Own Kind Of Music hadde passet også. 8767917[/snapback] Tja... Vet ikke helt jeg. Downtown tror jeg ikke blir noe bra. Make Your Own Kind Of Music kan kanskje gå, men var egentlig ikke helt hva jeg tenkte på. Var vell mer sånn mystisk musikk, ikke med synging. Mer som den lyden i begynnelsen av hver episode når Lost kommer over skjermen. Bare noe som varer litt lengre... EDIT: Looks like we got a winner. Lost Theme Song! Var det beste jeg fant til nå. Kom gjerne med forslag til andre sanger. Endret 2. juni 2007 av _Zero Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Wash Away med Joe Purdy er fin. Vokal riktignok, så det hjelper nok ikke deg. Full oversikt over musikk brukt i Lost: http://www.have-dog.com/lost/ Redigert: Hvilken sang snakker du om Zero_? Endret 3. juni 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Wash Away med Joe Purdy er fin. Vokal riktignok, så det hjelper nok ikke deg. Full oversikt over musikk brukt i Lost: http://www.have-dog.com/lost/ Redigert: Hvilken sang snakker du om Zero_? 8769100[/snapback] Takk... En ting til. Noen som vet hvor jeg kan finne fonten til Lost. Vil helst at dette lille "prosjektet" mitt skal bli så gjennomført som mulig. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Syns det var merkelig lite diskusjon om at faren til Jack er i live. Er spent på hvordan de vil introdusere han i serien. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Syns det var merkelig lite diskusjon om at faren til Jack er i live. Er spent på hvordan de vil introdusere han i serien. 8769195[/snapback] Vi vet jo ikke om han er i live eller ikke da. Selv tror jeg ikke han er i live. Tror heller det er Jack som enten vil ha ham tilbake eller noe sånt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 _Zero: Dette er lost fonten som blir brukt i introen og slutten: http://designgraphics.org/modules.php?name...a_Black_BT_font Den som er på postere er Haettenschweiler regular! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå