Burn Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kor mange har sett sesong 3 ferdig ? Eg har (a) .. Men men --, 8745129[/snapback] De fleste i denne tråden har sett ferdig sesong 3. På grunn av at denne tråden følger sendeskjemaet til USA. Hvis du leste emnetittelen så står det "generell chat om serien for USA-seere." 8745183[/snapback] ja.. samma det.. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Sayid som du aldri har sett ham før! http://www.youtube.com/watch?v=19R4gaOWqAk Så er spørsmålet: Er dette et flash-back eller et flash-forward? Endret 30. mai 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Sayid som du aldri har aett ham før!http://www.youtube.com/watch?v=19R4gaOWqAk Så er spørsmålet: Er dette en flash-back eller en flash-forward? 8745361[/snapback] Det er ikke fra lost... Ja jeg vet det er ironi, men herregud.. Endret 30. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du.. du er ikke så sterk i humor og ironi? Jeg skal ha med et blunk neste gang, for din skyld. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er tydeligvis ikke du heller Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du fant det jo åpenbart viktig å påpeke at det ikke var fra Lost, det ville jo enhver som så klippet skjønne etter få sekunder.. SÅ, hva er det som gjør at jeg ikke forstår humor og ironi? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvis du faktisk markerer det som står under det jeg skrev så skjønner du kanskje litt mer. Endret 30. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Og at du skjønte det, hvis du gjorde det, hva er poenget med å kommentere at det ikke er fra Lost? Prøver du å holde tråden ren for "useriøse" innlegg? Er du trådens vokter? Keeper of the flame? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Og at du skjønte det, hvis du gjorde det,hva er poenget med å kommentere at det ikke er fra Lost? Prøver du å holde tråden ren for "useriøse" innlegg? Er du trådens vokter? Keeper of the flame? 8745502[/snapback] Okei, nå begynner du å bli barnslig. Jeg er bare ikke typen for dårlig humor og det må du pent leve med. EDIT: Leif tok en tur. Men dette er OT og syns du skal stoppe her. Endret 30. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg syns det blir litt slitsomt hvis du skal påpeke hver gang du syns noe ikke er morsomt. Det er bare du som gjør det, som jeg har sett. Hvis noen som har glede av Lost, som jeg, og vil bidra med noen humoristiske forslag, trenger jeg ikke en bruker, som deg, som forteller at det jeg skriver er usannsynlig, fordi du ikke forstår humoren, eller skriver at det er umorsomt, fordu du har en annen humor. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis det er noen som lurer, så kjeder jeg meg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sesong 3 er over, var ikke veldig bra i begynnelsen, men det tok seg veldig opp i de 5-7 siste episodene. Sitter igjen med en noe uggen føelse for serien etter den slutten. Ser likevel frem til sesong 4 og håper vi blir servert mer mysterier, men også svar @jackbauer2: Er artig å se "Sayid", totalt annerledes enn hvordan han er i LOST! Jeg hadde stemt for at det var et futureflash om det hadde vært fra serien Det er tydeligvis ikke du heller 8745432[/snapback] Å skjule en tekst med farge har ingenting med ironi å gjøre. Hvordan skulle han vite han kunne se den ved å merke innlegget? Føler at du bevisst forsøkte å bringe frem en konflikt her. Det eneste jackbauer2 ville var å poste en link til en filmsnutt med skuespilleren som spiller Sayid i for å innby til en eventuell diskusjon om snutten. Deretter la han til en artig kommentar. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har allerede diskutert saken med ham via pm. Ingen vits å ta saken opp igjen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis det er noen som lurer, så kjeder jeg meg. 8749725[/snapback] Du får noen lange måneder uten lost framfor deg skjønner jeg... er redd vi blir flere også desverre... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er bare å se sesong 3 på nytt det Eller finne en reserveserie å se på i mellomtiden da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Å bare se sesong 3 om igjen er totalt meningsløst. Nei, i sommer tror jeg det blir "Lost"-maraton med alle sesongene. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal ha lostmaraton selv jeg med de to første sesongene med noen venner. Det blir kos. Blir som et siste møte før vi splittes opp rundt om i landet. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det Sayid klippet er dritmorsomt - fant det på IMDB noen dager siden. Enten kunne det vært et flashback vi ikke har sett før, eller et flash-forward som viser ham i gledesrus etter å ha kommet av øya Jaja, jeg er lei for at Lost er slutt for nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Planer om lost-maraton her også. Siden det er så lenge til neste sesong så skal nok alt som har kommet til nå sees en gang til før sesong 4. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vurderer lost maraton selv, men for øyeblikket har jeg 5-6 sesonger av 24 som må sees. Aldri fulgt med på den serien fant jeg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå