Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så the answers nå, og den bekrefter veldig mange av teoriene vi har ja. Veldig ok sammendrag. Det jeg bemerket meg av "nye" ting, er at de nevner en del om at 815erne ble brakt til øya av en grunn, at det var en slags drivkraft som drev dem sammen og til øya, en slags skjebne. MAnge av karakterne har en historie som binder dem sammen, men jeg har egentlig ikke trodd på det at de kom til øya av en grunn.

Lenke til kommentar

nei det er dobbelepisode denne onsdagen 23 mai ! blir en 2 hour season finale !!

vi får sett den på torsdagen altså , eller natt til torsdag. da er sesong 3 slutt og vi må vente til januar på sesong 4. den starter i januar pga de ikke vil ha lange pauser. de tar samme sendeskjemaet til 24!

Lenke til kommentar
nei det er dobbelepisode denne onsdagen 23 mai ! blir en 2 hour season finale !!

vi får sett den på torsdagen altså , eller natt til torsdag. da er sesong 3 slutt og vi må vente til januar på sesong 4. den starter i januar pga de ikke vil ha lange pauser. de tar samme sendeskjemaet til 24!

8660593[/snapback]

De venter 8 måneder fordi de ikke vil ha lange pauser, now there's a contradiction for you...

Lenke til kommentar

Ok, ok, nå er alle rimelig OT. Glem hele greia og diskuter videre!

 

Sesongavslutning på onsdag/torsdag sier dere. Kan bli interessant. Skal da ta opp alle episodene jeg ikke har sett. 19-23 på rappen.

 

 

Svært som jeg skulle rote med ord...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

heldiggris ^^

 

Jeg så 14-22 sesong 2 på en ettermiddag / kveld :ph34r: var digg . Vurderer også å la være å se begynnelsen videre av sesong 4 for å slippe all ventinga. Forestiller meg sjukt mange "fylle" episoder hvor det ikke skjer nonting fremover som den nikki og paulo episoden (som ikke hadde noe med storylinen og gjøre) Selv om Danielle Roassou episode ville hvert fett xD avslørt hvor hun har sin 16 år gamle barberhøvel.. Ho har jo ikke hår i armpit !

 

Hva tror dere det neste folk finner på øya? Ny dharma stasjon :roll: ? Bortsett fra radiotårnet nå er det neste jeg tror vi ser er campen til "the hostiles" Tror den ligger ved den gigantiske fot statuen ? Hadde vert genialt med hytter i trærne :ph34r:

 

"2970sep"

Lenke til kommentar

*Sette støvsugaren på plass*

 

Så var det dette med personangrep, hets igjen. Dei som er aktive i ein tråd som dette, kvifor fyre opp under innlegg du finn usaklege? Det står veldig klart i retningslinjene at du skal rapportere sånt. Det vil bli utdelt advarsler etter denne episoden, og me er ikkje redd for å gjere det igjen om dykk ikkje tar lærdom av det.

 

Hugs kva som står i dei to første punktene i våre retningslinjer:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...