JackBauer2 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spekulerer du nå eller sa Locke dette i The Man from Tallahassee? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Han sa det ikke, men er det ikke ganske innlysende egentlig? Ben ville heller ikke la dem dra, derfor var han glad for at Locke ødela planen. Og Jack fortalte Kate at han ville komme tilbake (dette hørte jo ikke Locke, men han er ikke dum). Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvor innlysende det er vet jeg ikke. Det er innlysende for deg tydeligvis, men ikke for meg. Ellers hadde jeg ikke spurt. Jeg kan likevel forstå det hele når jeg tenker på hvordan Locke ser det som skjebnebestemt at flyet styrtet og at han sikkert mener ALLE er der "for a reason" (har han kanskje sagt akkurat det?) + at øya nærmest er magisk/hellig for ham. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Han sa at de er der av en grunn allerede i sesong 1. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 var det radiotårnet de fant eller the pearl da kate, hurley og sayid stod med "sjekke om det er signaler fra elektrisitet ting innenfor et triangel device" ? Da Locke slo ned Sayid med en kjepp for å sabotere Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 var det radiotårnet de fant eller the pearl da kate, hurley og sayid stod med "sjekke om det er signaler fra elektrisitet ting innenfor et triangel device" ?Da Locke slo ned Sayid med en kjepp for å sabotere 8641784[/snapback] Det var radiotårnet (tror vi) Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Pearl ble vel funnet i forbindelse med flyet som hang i treet? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Pearl ble vel funnet i forbindelse med flyet som hang i treet? 8642172[/snapback] Det ble først funnet av nikki og paulo. Den ble senere funnet av eko og locke da flyet og saltsirkelen formet en "?" Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 åja, blander med the swan og the pearl :!: litt av et waste med den haugen med kladdebok kapsler de fant i jungelen i sesong 2 finalen Synes det er ganske snodi at nikki og Paulo ikke sier ifra når de finner en bunkers fulle av tv skjermer på en øde øy Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 noen som har sett special episoden LOST -The Answers (S03-Special) ?? jeg har sett den og fikk en god oppsumering og litt svar på noe jeg var usikker på Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det skulle jeg se jeg jo! Faen! Skaffer det nå! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Så spesialen før i dag ja, det ble et par svar på ting som har skjedd som overrasket litt. Det med Jacks motiver når han sørget for at Kate og Sawyer slapp fri f.eks. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tenkte også jeg skulle se "The Answers" snart. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så nettopp "The Answers" og fikk bekrefta mine mistanker! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bah, plutselig var ikke øyen så merkerlig lenger Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så The Answers nå. Var det i det hele tatt EN eneste ting der, som vi ikke allerede viste om? Den burde vel heller blitt kalt: "The Summery" Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så The Answers nå. Var det i det hele tatt EN eneste ting der, som vi ikke allerede viste om? Den burde vel heller blitt kalt: "The Summery" 8645278[/snapback] Enig. What a waste of bandwith. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg tror ikke det er Charlie som dør til slutt.. det er liksom blitt for åpenlyst.. tror nok de som produserer Lost elsker å sjokkere publikumet sitt, så vi har sikkert en overraskelse i vente.. Bare ikke noen av kjekkasene dør så er det greit for meg Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hav er egentlig Lost - The answers? Aldri hørt om det før jeg.... Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 En spesialepisode som oppsummerer de tre sesongene. Får vel egentlig ikke lære så mye nytt, men egentlig et greit sammendrag på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå