Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Ai ai ai. Her var det mange muligheter etter dagens episode. Spennende med Charlie.
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sitter med en følelse at folka på undervannsstasjonen er goodguys som har hoppet av fra the others... Likte denne vendingen.

8633194[/snapback]

 

Har du sett promoen? De driver og torturerer og dreper charlie

 

8634193[/snapback]

promo ? finner ikke noe link til den jeg....link takk ?

8634224[/snapback]

http://youtube.com/watch?v=XChBXAUgKgE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns forresten ikke at denne trenger å stenges når sesong 4 kommer! Dette er en grei tråd vi kan bruke til å snakke om lost, vi som ser fra USA/Canada

8635511[/snapback]

 

Jepp, jeg har tenkt samme tanken. Det er bare å holde den åpen så vi kan diskutere forventninger og nyheter frem til neste sesong, og under den sesongen.

Lenke til kommentar
Jeg syns forresten ikke at denne trenger å stenges når sesong 4 kommer! Dette er en grei tråd vi kan bruke til å snakke om lost, vi som ser fra USA/Canada

8635511[/snapback]

 

Jepp, jeg har tenkt samme tanken. Det er bare å holde den åpen så vi kan diskutere forventninger og nyheter frem til neste sesong, og under den sesongen.

8635603[/snapback]

Najs! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det mest irriterende med å laste ned er at du ikke kan diskutere lost med de som ser på tvnorge på skolen :(

8636371[/snapback]

 

Synes ikke det er så veldig irriterende jeg.

Kanskje fordi det ikke er så mange i klassen som følger med mer. Men uansett er det morsomt å plage dem ved at jeg vet mer en dem. :cool:

Lenke til kommentar
Harold Perrineau tilbake til LOST neste sesong?

 

Kan se ut som at Michael kanskje kommer tilbake neste sesong. Ingenting er bekreftet, men det kan altså skje.

8636394[/snapback]

 

Skal ikke se bort i fra det nei.

Vi har jo egentlig ikke fått noen sikkelig bekreftelse på at de klarte å komme seg bort fra øya. For alt vi vet kan de jo ha kommet tilbake og lever en annen plass på øya.

Lenke til kommentar
Harold Perrineau tilbake til LOST neste sesong?

 

Kan se ut som at Michael kanskje kommer tilbake neste sesong. Ingenting er bekreftet, men det kan altså skje.

8636394[/snapback]

 

Skal ikke se bort i fra det nei.

Vi har jo egentlig ikke fått noen sikkelig bekreftelse på at de klarte å komme seg bort fra øya. For alt vi vet kan de jo ha kommet tilbake og lever en annen plass på øya.

8636416[/snapback]

Mulig det, men de ville nok prøvd å komme seg tilbake da.. De har nok ikke kommet seg vekk, fordi sawyer sa at båten ikke var bygd for åpent hav, noe de skulle ut på. Han sa den kom til å ta inn vann og synke.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Og han skjønte at Jack kom til å komme tilbake, med masse forsterkninger fra fastlandet, og da ville ikke øya være isolert fra omverdenen lenger. Alle ville få vite om den.

Dette prosjektet de har gående nå, med å bruke radiotårnet til å kontakte skipet til Naomi...får Locke vite om det så kan du være sikker på at han prøver å sabotere det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...